Gå till innehåll

Daniel Negreanu supertiltad?


Torsus

Recommended Posts

Den är EJ fejk, denna är verklig, jag är en ättling till Daniel och har själv konverserat lite med han och han har då berätat denna är äkta, jag lovar.

 

 

"Ättling" betyder väl att man så att säga härstammar från den personen.. alltså är Daniel din farfars far elller nåt sånt.

Imponerande med tanke på att Daniel är 34 år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är mycket möjligt att det är fejk men att han skriver det i sin blogg är väl definitivt inte ett argument. Jag antar att den inte är skriven under ed så han lär väl förneka allt som är negativt där. Särskilt kul var det inte heller om det var arrangerat, irriterande med den övernervösa reportern som inte vet var han ska göra av sina händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är mycket möjligt att det är fejk men att han skriver det i sin blogg är väl definitivt inte ett argument. Jag antar att den inte är skriven under ed så han lär väl förneka allt som är negativt där. Särskilt kul var det inte heller om det var arrangerat, irriterande med den övernervösa reportern som inte vet var han ska göra av sina händer.

 

Vad är det för fel på dig då? Det var sjukligt roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...