Gå till innehåll

WSOP Pre-registration


Hjulapan

Recommended Posts

De har gått ut i år och sagt att de inte ska tillåta några alternates, dvs blir tävlingen full så är den verkligen full. Detta innebär att en förregistrering till de tv-sända 1500-eventen bör vara på sin plats, om nu någon svensk tänkte spela dessa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fyller 21 den 29:e juni så jag känner mig tvingad att försöka slå rekordet som yngsta vinnare; därför ska jag spela event 52 och kanske även 53. Då blir det väl till att kolla upp nu hur man reggar sig på ett smidigt sätt.

 

Glöm, jag fyller den 30:e! :-)

 

 

Vann nyss ett paket på Stars. Får se om man använder det till en Vegas resa i sommar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strukturen är urusel?

 

Kan missta mig men är inte perioderna förlängda och startstack-blinds ration är dubblad sen förra året?

 

Säger inte att strukturen är den bästa men låter som en bra förbättring iaf. Dock aldrig spelat WSOP så vad vet jag. Lycka till till alla er som åker hur som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Vad är max antalet spelare i ME då? 8000?

 

Tycker också att det verkar osäkert att förregistrera sig via formulär men funderar lite på hur man ska göra. Läste i nån annan tråd att det inte direkt är avgiftsfritt att ta ut pengar ur bankomaten men hur är det om man betalar med kort? För det måste man väl kunna göra??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är max antalet spelare i ME då? 8000?

På WSOPs sajt är det likt tidigare år fyra dag 1 och det står "3000 players" bredvid, så 12000 max.

 

Det är lite väl många... Även 5, 8 och 6 tusen är lite tjockt.

 

På schemat står även att de spelar exakt fem nivåer, tidigare var det "spela ner till X st kvar". Det blir trångt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...