Gå till innehåll

Bäst rake för limit HE?


7kt6ig

Recommended Posts

Tjena alla, har börjat köra fixed limit på stars och upptäckt att det är väldigt kul och ganska lönsamt. Min fråga är som följer: Vilken pokersajt har bäst rake för oss som gillar att spela lowstakes limit holdem (1/2 och 2/4)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ha galet fel men känns som Pokerhost har en bonus som borde passa dig relativt lätta bonusar spelar du $1-2 $2-4 så borde den bonusen dom erbjuder vara lätt för dig!

 

Eventuellt Crypto åxå ,där har dom sign up bonus och även mothly reload bonus som inte borda vara några större probelm på din nivå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

SvenskaSpel ligger väl bra till rakemässigt? Lägre procentuell rake än de övriga, men högre cap om jag inte minns fel.

 

Ingen rakeback och inga bonusar, men personligen så upplever jag det som en bra tiltbroms. (Jag har extremt dålig track-record när det gäller att slutföra bonusar med gott resultat. :-)

 

pokerfacket, du får gärna PM:a mig en länk om du inte kan publicera den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SvenskaSpel ligger väl bra till rakemässigt? Lägre procentuell rake än de övriga, men högre cap om jag inte minns fel.

 

Ingen rakeback och inga bonusar, men personligen så upplever jag det som en bra tiltbroms. (Jag har extremt dålig track-record när det gäller att slutföra bonusar med gott resultat. :-)

 

pokerfacket, du får gärna PM:a mig en länk om du inte kan publicera den.

 

Japp Svenska Spel ligger bra till rakemässigt på låga nivåer. Har gjort ett diagram som jämför rake på olika nivåer FLSH och där jag även lagt in Svenska Spel. Diagrammet hittar ni här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...