Gå till innehåll

Vanilla Coke


BjornL1491910513

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Vattnet är olika i alla länder, tex så smakar tysk cola inte det bästa. Sen att frakta hem sånt kan bli jobbigt. en vanlig 2l väger ju 2kg.

 

okej. Jag har hittat en svenska sida faktiskt med diverse drycker/snacks från USA(tror jag). Frakten går endast på 69 kr. Har beställt 2 flak av den underbara drycken :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jajjemen.. http://www.grays.se/ . Finns allt möjligt.

 

12 kr styck för 355 ml, what the hell. Jämför med 5-6 kr här hemma, och sen frakt på deras överpris. Jag menar granted att de erbjuder amerikanska produkter men alltså omsättningen måste vara sinnessjuk på det där företaget.

 

Intressant site hursom, lär beställa lite småsaker man vill testa därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säg gärna till här när de kommit fram, så man vet ungefär hur lång tid det tog mm!

 

Verkar lite småskumt detta. Har inte fått någonting än och det har gått 9 arbetsdagar. Det står på deras hemsida att det är problem med deras lager nu. Har mailat och fick svaret att det skulle komma igår eller i förrgår och inget har hänt.

 

Igår så mailade jag igen och har inte fått något svar. Kunde inte heller logga in på deras hemsida ? :P

 

Aja, Ni får vänta med att beställa så detta inte är något lurt. Uppdaterar senare om läget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Greys lär inte vara snabba på leveranser från deras hemsida. Dom har butiker i Malmö och Stockholm tror jag. Malmö är helt säkert iaf.

Annars är ju ett tips att gå till nån grossist, då gärna ägd av invandrare då de brukar ta in läsk från Tyskland. Brukar se vanilla coke när jag handlar på våran lokala grossist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mail idag och det ska vara skickat från deras lager. De hade ringt posten också och de sa att det borde komma när som helst.

 

Verkar vara lång väntan iaf. Standard står 5-7 arbetsdagar på deras hemsida men räkna med någon/några dagar till.

 

Står att de kan ta några dagar extra när de inte har i lager/måste vänta in produkter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...