Gå till innehåll

Vart spela omaha fl?


Formsvag

Recommended Posts

Som rubriken antyder är jag ute efter en sida med mycket omaha fixed, både hi & hi/lo är intressant. Spelade för kanske 1.5-2 år sedan på pacific och då var det bra många bord igång. Men när jag i veckan satte in en femhundring o skulle unna mig en liten paus från d-uppsatsen så var där tomt på folk.

 

Nivåer från $.25/$.50 upp till $2/$4 är jag mest intresserad av då studier och bristande tid till pokerspel ätit upp stora delar av den gamla rullen. Givetvis gör det inte ont om kvaliteten på fi är låg :)

 

/Formsvag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är svårt att hitta Omaha Hi FL numer, möööööjligen kan det gå några bord på party (du får logga in och titta innan du sätter in pengar).

 

En sökning på PokerScout gav bara 5 bord på hela nätet där det spelades FLO, Ongame, Party och PokerStars. Och det bordet som de skrev ut på PokerStars var tomt när jag tittade i Lobbyn.

 

När det gäller O8 så finns det dock mer att hämta på FL-sidan - rekommenderar Full Tilt eller PokerStars. Undvik Absolute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...