Gå till innehåll

Spela på FTP med rakeback


Chompokino

Recommended Posts

Nån som vet ungefär när domen fastställs så man får veta om de är skattebelagt eller inte?

Vilken dom då? Så vitt jag vet har inget sådant fall gått till domstol ännu. Om skatteverket skulle ge sig på någon som är beredd att kämpa mot dem redan om en månad, så skulle det förmodligen ta flera år innan det slutgiltigt är avgjort i domstol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha lolz @ er. jag googlade rakeback på ftp, och mer eller mindre på första länken jag tryckte hitta jag 27% rb, det mesta som går att då. gg no re

Man har ingen nytta av det om man redan har ett konto utan RB.

 

De är löjligt petiga med att snabbt stänga alla konton som öppnas av någon som redan har ett. En snubbe på ett annat forum försökte öppna ett andra konto utan RB som han bara skulle köra play money på, och de upptäckte det redan då han mejlade dem, trots att han använde ett annat namn och en annan mejladress. Jag antar att de tog det på IP-adressen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha lolz @ er. jag googlade rakeback på ftp, och mer eller mindre på första länken jag tryckte hitta jag 27% rb, det mesta som går att då. gg no re

 

(och nej, pmar ni mej om länk osv så kommer jag vekrligen inte svara...orka, gör nåt själva)

 

Har du ens läst trådens första inlägg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Chompokino & alla andra,

 

Vill bara göra samtliga medvetna om att vi har en strikt "en spelare - ett konto" policy. Om du har öppnat ett konto så är det detta konto du bör använda för att spela på vår hemsida.

 

Om du/ni är nyfikna på vad vi kan erbjuda er i bonus eller erbjudanden, skicka en rad till support-se@fulltiltpoker.com så kommer ni få ett svar på vad vi erbjuder.

 

Om ni undrar över något speciellt som skulle kunna vara ett regelbrott så rekommenderar vi alltid att ni kontaktar vår support först för klargörande.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha lolz @ er. jag googlade rakeback på ftp, och mer eller mindre på första länken jag tryckte hitta jag 27% rb, det mesta som går att då. gg no re

 

(och nej, pmar ni mej om länk osv så kommer jag vekrligen inte svara...orka, gör nåt själva)

 

 

Du är kungen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner igen det där men med ett litet annat problem. Jag öppnade konto på FTP med rakeback för ca 18 månader sen, av olika andledningar så har jag aldrig satt in pengar och inte spelat där förrän nu i maj. Och då så jag ingen rakeback längre, fast jag vet att signade med det när jag skapade kontot.

 

Vet inte riktigt hur/vad jag ska göra men det känns rätt jobbigt, speciellt som jag spelat massor på 1/2 2/4 och raket en jävla massa under mååååånga timmar så funkar inte rakebacken.

 

Kanke finns en liten chans att det löser sig men troligen inte, vad ska man göra i mitt fall? Lönar det sig att maila support och tjata på dom att jag faktiskt signade med RB men att den visst försvunnit då jag inte använt kontot på ett och ett halvt år? Ska jag prata/tjata med min affe oxå?

 

Vad tycker ni, är det enda sättet att singa ett nytt konto på min sambo eller hur gör man då jag verkligen vill spela med RB.

 

Sen en fråga om check som uttag, är det nån som provat det? Hur mkt avgifter tar banken ut när man löser in den?

 

tacksam för svar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej zeb_sthlm,

 

Eftersom jag inte kan lova kontospecifika saker över forumet så är det här absolut ingen garanti, men mitt förslag är att du kontaktar supporten med ditt ärende.

 

Tala om för dom vilken affiliate du signade under så kan dom bekräfta om du är länkad korrekt.

 

Om du är länkad så är det i så fall något mellan dig och din affiliate eftersom det är mellan er avtalet slutits.

 

Hoppas det hjälper något.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Det här fick jag till svar i våras, när jag skrev och krävde nån sorts rakebackdeal. Sedan dess har jag inte hört nåt.

 

 

Thank you for contacting Full Tilt Poker Support.

 

Full Tilt does not pay players rakeback directly. There are a number of rakeback affiliates who offer players up to 27% rakeback if you sign up to Full Tilt Poker through their site.

 

After reviewing you account I note that you are linked to an affiliate who does not offer rakeback.

 

Most of our affiliates own a website and have our banner advertised. If a random person clicks on this banner they are taken to the Full Tilt poker sign up page and are automatically tracked to the affiliate.

 

Unfortunately, as a part of our agreement with our affiliates, we cannot switch your account once you are assigned to an affiliate.

 

We do value your continued support of Full Tilt Poker. We are currently looking into organizing an alternative to rakeback. We have added your name to the list for this program.

 

Kind Regards,

 

Hoseok

Full Tilt Poker Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Grattis Kepsen!

 

Alltid kul att se när saker och ting löser sig till det bästa.

 

MVH,

Full Tilt Support

 

Om man har affe till ett acc och är tagged till FTP, visst betyder det att man inte har ett annat acc, för kan ha massa skräp acc ligga runt lite, men vetefan.. om man blir tagged genom en affe borde det inte vara så va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Kepsen,

 

Hänger inte riktigt med i ditt resonemang, men om du inte är taggad till en affiliate så är du, praktiskt sett, taggad till Full Tilt Poker.

 

Sen är det alltid 1 konto per spelare som gäller, om du inte har fått specifika instruktioner från FTP att öppna ett nytt.

 

Om du har mailat in, men inte är säker på vilket konto som din mail tillhör (du kanske skapat ett inaktivt konto för länge länge sedan) så kan du alltid fråga supporten vilket spelar-ID som hör till den mailen du skriver ifrån.

 

Tänk på att vi bara kan svara på frågor angående ditt konto om du skriver från den mailadress om användes för att skapa det. Anledningen till detta är för att försäkra att vi talar med kontoinnehavaren och därmed inte lämnar ut uppgifter till någon obehörig.

 

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Kepsen,

 

Hänger inte riktigt med i ditt resonemang, men om du inte är taggad till en affiliate så är du, praktiskt sett, taggad till Full Tilt Poker.

 

Sen är det alltid 1 konto per spelare som gäller, om du inte har fått specifika instruktioner från FTP att öppna ett nytt.

 

Om du har mailat in, men inte är säker på vilket konto som din mail tillhör (du kanske skapat ett inaktivt konto för länge länge sedan) så kan du alltid fråga supporten vilket spelar-ID som hör till den mailen du skriver ifrån.

 

Tänk på att vi bara kan svara på frågor angående ditt konto om du skriver från den mailadress om användes för att skapa det. Anledningen till detta är för att försäkra att vi talar med kontoinnehavaren och därmed inte lämnar ut uppgifter till någon obehörig.

 

 

MVH,

Full Tilt Support

 

 

nej, men det var bara att jag blev afflicted på ett account jag nyss gjort och det blev taggad till FTP.. och KAN ha ett annat accoutn som jag gjort för länge sedan när jag förmodligen inte hade åldern inne för att spela playmoney.. men är inte säker om det var på FT elr på PS.. men om man blir tagged till FTP så borde jag ju inte ha ett på FT för då skulle det inte gå(?), men skitsamma..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öppnade nyss ett konto på Fulltilt,,Och väntade på att ja skulle få frågan med "ange bonuskod" men den kom aldrig.. Brukar ju alltid finnas när man öppnar ett penga konto.. Så nu gick ja väl miste om rakebacken på grund av det här,,, Hoppas sajt repen här kan fixa det här åt mig,,, Skapligt neg just nu.. Hadde en bonuskod jag skulle skriva in... Men var?? Mvh Derfor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Derfor,

 

Du skriver in din bonus/värvningskod i rutan precis under din e-mailadress när du registrerar ditt konto.

 

Om du inte angett någon kod (och inte är länkad genom att du följt en banner från en affiliate) så är du inte länkad. Om så är fallet så kan du maila supporten för att få veta vilka bonuserbjudanden som finns för just ditt konto.

 

Som alltid för kontospecifika frågor så måste du kontakta supporten på support-se@fulltiltpoker.com

 

Du kan också kontakta supporten för att kontrollera om du blev korrekt länkad eller inte. Bara att skriva in och fråga "är jag länkad till X?" så får du ett klart besked. Du kan alltså vara länkad trots att du inte skrev in en kod.

 

Hoppas det löser sig för dig!

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Derfor,

 

Du skriver in din bonus/värvningskod i rutan precis under din e-mailadress när du registrerar ditt konto.

 

Om du inte angett någon kod (och inte är länkad genom att du följt en banner från en affiliate) så är du inte länkad. Om så är fallet så kan du maila supporten för att få veta vilka bonuserbjudanden som finns för just ditt konto.

 

Som alltid för kontospecifika frågor så måste du kontakta supporten på support-se@fulltiltpoker.com

 

Du kan också kontakta supporten för att kontrollera om du blev korrekt länkad eller inte. Bara att skriva in och fråga "är jag länkad till X?" så får du ett klart besked. Du kan alltså vara länkad trots att du inte skrev in en kod.

 

Hoppas det löser sig för dig!

 

MVH,

Full Tilt Support

 

jag skrev och frågade om just det som jag fetmarkerat i texten ovan och fick följande svar:

 

Hello Hero

 

Thank you for your response.

 

Most of our affiliates own a website and have our banner advertised. If a potential player clicks on this banner, they are taken to the Full Tilt poker sign-up page and are automatically tracked to the affiliate.

 

Unfortunately due to our privacy policy, I cannot disclose more information. What I can say is that Full Tilt Poker has relationships with various non-rakeback affiliates, and they receive commission on all real money players they send to Full Tilt Poker.

 

We are unable to switch your account from this affiliate to another, as our agreement with affiliates prohibits this.

 

If you have any further questions regarding your affiliates **rakeback/bonus** offer, please contact your affiliate directly.

 

We understand that you are interested in such promotions in the future and if the situation changes, our players will be the first to know and we will contact you when we have more news.

 

Also, it might please you to know that we now offer support in Swedish. Should you wish to take advantage of this service, all you have to do is write to us in Swedish in the future.

 

If you have any further questions or concerns, please feel free to contact us.

 

Regards,

 

XXXXXXXX

Full Tilt Poker Support

 

:?::ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skrev och frågade om just det som jag fetmarkerat i texten ovan och fick följande svar:

 

 

 

:?::ola:

 

Ovan betyder helt enkelt att du är länkad till en affiliate genom att du klickat på deras banner. Alltså kan du ta del av eventuella bonusar/avtal/freerolls som denna affiliate kan erbjuda.

 

Potentiella bonusar från Full Tilt direkt erbjuds dom som valt att inte signa via en affiliate, eller missat att göra det, och därigenom inte tar del av några erbjudanden.

 

Hoppas det hjälper något.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Nu har jag av ren lathet inte läst hela tråden. En grej som irreterade mig lite angående rakeback var att jag reggade mitt konto genom en affe och när jag sedan stoppade in pengar på kontot 2½ månad efter (eller nått sånt) så fick jag ingen rb eftersom de har en gräns på att man måste stoppa in inom 2 månader för att få det. Ifall jag hade vetat detta hade jag ju inte gjort mitt konto till ett realmoney konto och bara gjort ett nytt innan jag stoppade in pengar. Nu har jag spelat 85%igt av mitt spel på ftp ändå men det känns ju minst sagt tröttsamt att de ska finnas någon sådan regel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag av ren lathet inte läst hela tråden. En grej som irreterade mig lite angående rakeback var att jag reggade mitt konto genom en affe och när jag sedan stoppade in pengar på kontot 2½ månad efter (eller nått sånt) så fick jag ingen rb eftersom de har en gräns på att man måste stoppa in inom 2 månader för att få det. Ifall jag hade vetat detta hade jag ju inte gjort mitt konto till ett realmoney konto och bara gjort ett nytt innan jag stoppade in pengar. Nu har jag spelat 85%igt av mitt spel på ftp ändå men det känns ju minst sagt tröttsamt att de ska finnas någon sådan regel.

Grattis, du är inte knuten till någon affe. Ansök om rakeback nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...