Gå till innehåll

TwoKings, SvS 1/2


TwoKings

Recommended Posts

Spelar numera på SvS (börjar på sida 3, typ).

_____________________________________

Jag har funderat ett tag på att starta en dagbok här men det har inte blivit av. Men nu jävlar åker den upp så att jag kan komma hit och sura när allt går åt skogen.

 

Lite kort om mitt spel då:

Har mest spelat sit&go och tuneringar förut men har nu sedan några månader tillbaka gått över helt till short handed cash game. Blir inte mycket MTTs längre, endast roliga freerolls som HORSE och liknande ;-)

Jag spelar 50NL på Party Poker just nu. Brukar bara spela 4st bord sammtidigt men har experimenterat lite med 5 och 6 dom senaste dagarna.

Kör på med standard TAG strategi, även om jag kan vara riktigt LAG om bordet tillåter mig.

 

Mitt mål med pokern är väll helt enkelt att komma upp i någorlunda hög nivå och tjäna lite pengar.

Har fastnat lite för länge på 50NL nu tycker jag, men min rulle börjar bli stor nog snart för 100NL. Kommer att gå upp i nivå när jag har 20 inköp för den nästa.

 

Ligger på $1800~ nu. Har varit här 4a gånger redan denna månad men lyckas alltid på något mystiskt sätt förlora en massa inköp. Men förhoppningsvis tar jag $2000 snart så jag kan ta ett försök på 100NL.

 

Förhoppningsvis så ska jag väll försöka hålla den här dagboken uppdaterad.

Kommer väll posta mina stora händer här som ni får kritisera om ni vill. Ni får gärna säga exakt hur dåligt jag är så länge ni formulerar varför ;-)

Fråga vad ni vill men mitt nick blir nog hemligt tillsvidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 177
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

+-0 idag.

Började fint med en +$100 dollar session. Tog en paus och spelade efter några timmar igen. Gick bra till en början med +$80 ett tag men sedan började man tilta ;-)

Förstår inte riktigt hur jag kan låta vissa spelare påverka mig så mycket. Allt mitt hat emot dom gör att jag börjar tilta.

Man sitter där och hoppas på att man kan skärpa sig men icke. Framöver så ska jag försöka lägga ner tidigare om jag märker att tiltet kommer krypande.

 

Får köra hårt imorgon istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-$64 idag.

 

Började med en session på dagen som varade i två timmar. Väldigt tråkigt var den. Hände inte mycket och var inte inblandad i så många stora potter. Det slutade med +$15 där iallafall. Hade en liten peak ett tag på nästan två inköp. Jag tycker jag spelade bra ändå.

 

När jag skriver detta så har jag just avslutat ännu en bedrövlig session där jag backade $80. Jag spelade bra men blev smått utdragen ett par gånger och åkte på en riktig "cooler". Händer följer här nedan.

 

Edit: Tilt! Någon som vet en bra party hand converter som funkar på den här sidan? Fick inte den jag testade att fungera som den skulle.

Nåja, inga händer idag då. Kan väll sammanfattas på det sättet att jag hade bara en massa oflyt.

 

 

Rulle: $1760. Får kämpa på mer imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sämre start på dagen måste vara svårt att få.

För det första så var det ovanligt svårt att hitta dugliga bord att sitta vid.

Jag har nog aldrig åkt på så många 3bets under en session som idag. Visst, borden var väll lite mindre fiskiga idag av någon anledning men inte överdrivet annorlunda.

Det känns som om hela jävla världen bestämt sig för att driva med mig idag. Alla gör en jävla massa "moves" emot mig.

Visst, jag kan leva med det. Jag är glad om folk bluffar mig hela tiden så länge jag får betalt för mina stora händer. Men tror ni ens det gick? Självklart så åker man på en massa 3bets när man sitter på något mediokert men när man har premium händerna så foldar alla. Förutom ett par gånger men då händer såklart det här:

 

***** Hand History for Game 7011639510 *****

$50 USD NL Texas Hold'em - Monday, April 28, 11:35:44 ET 2008

Table Table 126813 (Real Money)

Seat 1 is the button

Total number of players : 6

Seat 2: gigicarlos ( $95.37 USD )

Seat 3: lukejacksam ( $115.14 USD )

Seat 4: HoschH ( $50 USD )

Seat 1: Hero ( $50 USD )

Seat 5: Mr_Pummeluff ( $53.52 USD )

Seat 6: Flowyokai ( $49.50 USD )

gigicarlos posts small blind [$0.25 USD].

HoschH posts big blind [$0.50 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ As Ac ]

Mr_Pummeluff folds

Flowyokai folds

Hero raises [$2 USD]

gigicarlos calls [$1.75 USD]

HoschH raises [$8.50 USD]

Hero calls [$7 USD]

gigicarlos folds

** Dealing Flop ** [ Jc, 5c, 4d ]

HoschH bets [$16 USD]

Hero is all-In [$41 USD]

HoschH is all-In [$25 USD]

** Dealing Turn ** [ 8h ]

** Dealing River ** [ 8c ]

HoschH shows [ Js, Jh ]a full house, Jacks full of Eights.

Hero doesn't show [ As, Ac ]two pairs, Aces and Eights.

HoschH wins $100 USD from the main pot with a full house, Jacks full of Eights.

 

Jävla typiskt och inte något speciellt egentligen. Men jag säger som Tuff_fish "There is a limit to how much of this shit one can take".

Eller kanske det här är ett bättre exempel på min tur idag:

 

***** Hand History for Game 7011549869 *****

$50 USD NL Texas Hold'em - Monday, April 28, 11:03:04 ET 2008

Table Table 125649 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 6

Seat 1: OgLoco ( $25 USD )

Seat 5: graph_ ( $59.59 USD )

Seat 4: Hero ( $50.50 USD )

Seat 6: pistolchen ( $47.25 USD )

Seat 2: tobox1 ( $49.75 USD )

Seat 3: TheHitman08 ( $50 USD )

pistolchen posts small blind [$0.25 USD].

OgLoco posts big blind [$0.50 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ Qd 8d ]

tobox1 folds

Hero raises [$2 USD]

graph_ folds

pistolchen folds

OgLoco calls [$1.50 USD]

** Dealing Flop ** [ 4c, 4d, Qh ]

OgLoco checks

Hero bets [$3 USD]

OgLoco calls [$3 USD]

** Dealing Turn ** [ 8c ]

OgLoco checks

Hero bets [$6.25 USD]

OgLoco calls [$6.25 USD]

** Dealing River ** [ 8s ]

OgLoco is all-In [$13.75 USD]

Hero calls [$13.75 USD]

OgLoco shows [ 4h, 4s ]four of a kind, Fours.

Hero shows [ Qd, 8d ]a full house, Eights full of Queens.

OgLoco wins $48.25 USD from the main pot with four of a kind, Fours.

 

 

-$120 på dagens första 360 händer. Får se om jag orkar fortsätta idag efter detta. Får bli en paus nu iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är April månaden över och det är dags att planera inför den kommande månaden.

Jag hade väldigt bra inställning till April för att jag visste att detta skulle bli min första seriösa cash game månad. Måste väll säga att jag är rätt så nöjd ändå även om det säkert kunde ha gått bättre.

 

Ungefär 19k händer fick jag in på 50NL.

bb/100: 6.40

+$610~

 

aprileg2.th.jpg

 

Dom senaste dagarna har jag spelat väldigt tight. Min vpip har legat mellan 10-15. Riktigt mesigt men det värkar som att det fungerar bra på 50NL.

 

Förhoppningsvis så ska jag kunna ta lite skott på 100NL den här månaden. Men det blir iallafall att grinda 50NL ett tag till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det dags igen. Har tagit en liten paus från pokern på två dagar. Har inte gått så bra den senaste tiden så jag har försökt fundera på vad jag kan ändra i mitt spel.

Jag har läst en del artiklar och kollat en massa cardrunners filmer (jag är medlem där).

 

Läste en ganska intressant grej om table selection. Handlar helt enkelt om att alltid försöka ha synstationerna till höger och TAG spelare till vänster. Jag har väll alltid vetat att detta är det optimala. Men grejen är alltså att det är jätte dåligt att ha synstationerna till vänster.

Så idag har jag testat detta och det gör faktiskt ganska stor skillnad. Det jobbiga är bara att hitta dessa bord.

 

Man trodde ju att man skulle ha medrigg idag då man vart borta en stund men icke. Hade något sjukt med otur i dom stora potterna. Men min "non-showdown winnings" låg faktist i det positiva för en gångs skull, vilket säkert betyder att det lönar sig att akta sig för loose passive spelare till vänster. Ska försöka fortsätta experimentera med detta. Bara jag kommer på något sätt att hitta dom borden lite snabbare.

 

Händerna jag vill sura över:

***** Hand History for Game 7030055116 *****

$50 USD NL Texas Hold'em - Sunday, May 04, 20:50:29 ET 2008

Table Table 126869 (Real Money)

Seat 6 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: make211 ( $68.56 USD )

Seat 2: CLINTGS ( $50.64 USD )

Seat 5: fl0psc0rer7 ( $65.91 USD )

Seat 6: KeyzMaster ( $57.61 USD )

Seat 3: Hero ( $51.75 USD )

make211 posts small blind [$0.25 USD].

CLINTGS posts big blind [$0.50 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ 2s 2h ]

Hero raises [$2 USD]

fl0psc0rer7 raises [$6 USD]

KeyzMaster folds

make211 calls [$5.75 USD]

CLINTGS folds

mikkermax has joined the table.

Hero calls [$4 USD]

** Dealing Flop ** [ 5c, 9h, 2d ]

make211 checks

Hero checks

fl0psc0rer7 bets [$15 USD]

make211 folds

Hero is all-In [$45.75 USD]

fl0psc0rer7 calls [$30.75 USD]

** Dealing Turn ** [ 7h ]

** Dealing River ** [ Tc ]

fl0psc0rer7 shows [ Td, Ts ]three of a kind, Tens.

Hero doesn't show [ 2s, 2h ]three of a kind, Twos.

fl0psc0rer7 wins $108 USD from the main pot with three of a kind, Tens.

 

***** Hand History for Game 7030041444 *****

$50 USD NL Texas Hold'em - Sunday, May 04, 20:42:05 ET 2008

Table Table 131639 (Real Money)

Seat 4 is the button

Total number of players : 6

Seat 3: FaultIt ( $127.11 USD )

Seat 1: Hero ( $50.25 USD )

Seat 4: marcos_wins ( $54.60 USD )

Seat 6: peterta888 ( $69.36 USD )

Seat 5: mrmartin98 ( $60.78 USD )

Seat 2: Shladonkey ( $50.84 USD )

mrmartin98 posts small blind [$0.25 USD].

peterta888 posts big blind [$0.50 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ Qh Ah ]

Hero raises [$2 USD]

Shladonkey folds

FaultIt folds

marcos_wins folds

mrmartin98 calls [$1.75 USD]

peterta888 folds

** Dealing Flop ** [ As, 5h, Ad ]

mrmartin98 checks

Hero checks

** Dealing Turn ** [ 3d ]

mrmartin98 checks

Hero bets [$3 USD]

mrmartin98 raises [$12 USD]

Hero calls [$9 USD]

** Dealing River ** [ 2d ]

mrmartin98 is all-In [$46.78 USD]

Hero is all-In [$36.25 USD]

mrmartin98 shows [ Qs, 4s ]a straight Ace to Five.

Hero doesn't show [ Qh, Ah ]three of a kind, Aces.

mrmartin98 wins $10.53 USD from the side pot 1 with a straight, Ace to Five.

mrmartin98 wins $98 USD from the main pot with a straight, Ace to Five.

 

-$157 idag.

BR: $1280 :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som en evighet sen jag skrev här sist. Orsaken till varför jag inte skrivit är att det har gått så dåligt att jag helt enkelt inte orkat. Har i princip tappa nästan hela april månadens vinst.

Men idag så kommer äntligen mitt första positiva inlägg (och förhoppningsvis inte mitt sista!).

 

Som jag skrev sist så har jag försökt ändra mitt spel så att jag blir vinnande igen. Med lite tips från en annan cardrunners medlem som också spelar 50NL på party och lite annat så har jag lyckats stoppa den här downswingen. Den viktigaste ändringen jag har gjort är kanske att jag blivit mer kräsen om vilka bord jag sitter på och sedan så spelar jag inte mer än 4 bord (för tillfället iallafall).

 

Förhoppningsvis så är det inte bara tur som gjort att jag vunnit dom senaste dagarna, men det har jag ingen anledning att tro heller.

 

5/8: $+60~

5/9: $+50~

5/10: $+185~ (folk har verkligen kastat pengar på mig idag :-) )

 

Running gooooood!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

in på SvS sjukt mkt mer FISK, Party har ja för mig att Spel klassen är sjukt hög på, stämmer detta?

GL.. Beta AQ på flopp

Det var väldigt länge sedan jag spelade på SvS men jag kollade när brorsan spelade där nyligen så var det sjukt fiskigt (på dom låga nivåerna iallafall).

Party är dock väldigt fiskigt om man jämför med Stars och Full Tilt. På dom lägre nivåerna iallafall, kan inte säga något om dom högre.

Anledningen till att jag inte spelar på SvS är väll att jag har för mig att hjälpprogrammen som t.ex. Holdem Manager (som jag använder) inte funkar så bra. Rätta mig om jag har fel på den punkten. Det ska väll inte gå att datamina på SvS heller. Sedan är väll short handed borden 5max och inte 6max som på party, men det är mindre viktigt.

 

Angående AQ handen som jag posta så har du rätt. Jag betar den floppen ofta men om jag är uppe emot en aggressiv spelare så kan jag checka den ibland för att få honom att bluffa. Kommer inte ihåg hur läget var med just den handen dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara spelat 232 händer idag. Inga stora potter, förlorade dock ynkliga $12. Tanken var att jag skulle spela nu på natten men jag är så trött nu så jag orkar inte. Så det får räcka för idag.

 

Har spelat Starcraft största delen av dagen :-) Äntligen klarat campaign mode så jag är redo för historiens fortsättning i Starcraft 2!

Funderar på att köra igenom Warcraft 3 nu när man är igång på RTS spel. Har faktiskt påbörjat det två gånger förut men aldrig spelat igenom det helt. Blizzard ftw säger jag bara! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zzzzzzzz -$70 idag. Började med en +$30 session tidigare idag men min nattliga session gick inte riktigt lika bra.

Det gick faktist mycket fint ett tag men avslutade sessionen med några riktigt dåliga händer. Har så svårt för att folda AK av någon anledning.

 

Orka skriva. Så less bara att man ska behöva spela så dumt ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid skönt att vinna! +$130 idag.

Kunde väll ha spelat lite längre (442 händer) men jag ville sluta sessionen med stort plus för en gångs skull.

 

Jag börjar dessutom bli bra på att floppa fyrtal. Har gjort det 3 gånger nu i veckan tror jag, minns att jag fått betalt två av gångerna i alla fall.

 

Från idag:

 

***** Hand History for Game 7053861425 *****

$50.00 NL Texas Hold'em - Tuesday, May 13, 04:05:38 2008

Table Table 127783 (Real Money)

Seat 5 is the button

Seat 2: pieman123111 ( $192.96 )

Seat 4: Hero ( $49.25 )

Seat 3: c0LdCALLb0Y ( $56.87 )

Seat 5: Chob59 ( $52.25 )

Seat 1: CreepyDoll ( $56.78 )

Seat 6: KAKTUS122 ( $51.60 )

KAKTUS122 posts the small blind [$0.25].

CreepyDoll posts the big blind [$0.50].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ 9s 9c ]

pieman123111 calls [$0.50]

c0LdCALLb0Y folds

Hero raises [$2.50]

Chob59 folds

KAKTUS122 folds

CreepyDoll folds

pieman123111 calls [$2.00]

** Dealing Flop ** [ 9h, 4h, 9d ]

pieman123111 bets [$2.50]

Hero calls [$2.50]

** Dealing Turn ** [ Jc ]

pieman123111 bets [$5.00]

Hero calls [$5.00]

** Dealing River ** [ 8c ]

pieman123111 bets [$12.00]

Hero raises [$39.25]

pieman123111 calls [$27.25]

pieman123111 shows [Ah As ]

Hero shows [9s 9c ]

Hero wins $96.25 from main pot

 

Notera att jag inte alltid slowspelar stora händer så här. Men mot den här motståndaren så tyckte jag att det kunde löna sig. Han spelade väldigt loose aggressive (men en dålig sådan).

Men då har jag också åkt på en royal i veckan när jag floppat triss så jag antar att det jämnar ut sig :roll:

 

Börjar bli less på 50NL nu. Även om jag tycker att jag spelar stabilt så är inte min rulle riktigt bra för 100NL skott ännu. Nästa månad kanske om jag fortsätter spela bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade just klart en helt ok session. Allt var bra förutom att jag kastade iväg ett inköp när jag spelade en stor pot mot en regular. Jag har en tendens att börja tro att alla regulars försöker bluffa mig hela tiden. Tyvärr hade jag fel read i den handen, vilket jag ofta är...

 

Kan väll posta den här för att förnedra mig själv lite:

 

***** Hand History for Game 7055961570 *****

$50.00 NL Texas Hold'em - Wednesday, May 14, 12:48:22 2008

Table Table 126597 (Real Money)

Seat 6 is the button

Seat 4: Saalchef ( $132.29 )

Seat 5: Hero ( $50.78 )

Seat 1: D_Soprano ( $50.75 )

Seat 6: wack_tight ( $50.00 )

Seat 2: fraDiavolo_ ( $59.48 )

Seat 3: kgleichstrom ( $49.25 )

D_Soprano posts the small blind [$0.25].

fraDiavolo_ posts the big blind [$0.50].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ Tc Ts ]

kgleichstrom folds

Saalchef folds

Hero raises [$2.00]

wack_tight folds

D_Soprano folds

fraDiavolo_ raises [$6.50]

Hero calls [$5.00]

** Dealing Flop ** [ Jh, 5d, 8d ]

fraDiavolo_ bets [$10.00]

Hero calls [$10.00]

** Dealing Turn ** [ 6c ]

fraDiavolo_ bets [$42.48]

Hero calls [$33.78]

** Dealing River ** [ Kd ]

fraDiavolo_ shows [Ah Ad ]

Hero doesn't show [Tc Ts ]

fraDiavolo_ wins $8.70 from main pot

fraDiavolo_ wins $98.81 from main pot

 

Jag vet inte riktigt vad jag hoppades på i den handen. Ligger ju ett överkort där t.o.m. Fi är inte en "nitty" regular utan är väldigt aggressiv men inte direkt loose.

Känns lite som att fold pre-flop kanske är bäst i längden mot sådana spelare med TT. Kanske syn om vi sitter djupt för set value eller raise om han jag har känslan av att han 3betar mig väldigt ofta, vilket jag inte riktigt hade anledning att tro i den här handen då jag inte spelat så många händer mot honom.

 

Hursomhelst så slutade sessionen +$80 vilket inte är dåligt. Får se om det blir mer lite senare.

 

Edit: Blev en liten nattlig session men den var ganska tråkig. Fick en del bra händer men alla var på fold humör. Lyckades hålla mig på plus sidan i alla fall och inkasserade 7 dollar, yay.

Kan väll också lägga till att jag floppade fyrtal idag igen! Varför hoppas på set när man kan få fyrtal istället? Kanske borde spela på BBJ bord... not.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag har tagit en lite paus från pokern i några dagar pga att jag har så mycket annat roligt att göra. Hockey VM på TV, spelat Team Fortress 2, Portal, Warcraft 3 och lite annat.

 

På söndag så spelade jag en dålig session som slutade -$80. Spelade väll inte helt perfekt men hade ingen flyt heller.

 

Idag däremot så tycker jag att jag spelat bra men slutade också den -$75~. Spelade inte så länge, men när jag förlorar två inköp så brukar det vara bäst att lägga ner även om jag vet att jag gjorde rätt beslut i händerna. Inte mycket man kan göra helt enkelt när folk prickar set och man sitter på överkort eller när fisk vägrar folda färg draget.

 

Tråkig start helt enkelt. Får ta och spela lite Team Fotress 2 nu då så man blir på humör igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väldigt länge sedan jag spelade på SvS men jag kollade när brorsan spelade där nyligen så var det sjukt fiskigt (på dom låga nivåerna iallafall).

Party är dock väldigt fiskigt om man jämför med Stars och Full Tilt. På dom lägre nivåerna iallafall, kan inte säga något om dom högre.

Anledningen till att jag inte spelar på SvS är väll att jag har för mig att hjälpprogrammen som t.ex. Holdem Manager (som jag använder) inte funkar så bra. Rätta mig om jag har fel på den punkten. Det ska väll inte gå att datamina på SvS heller. Sedan är väll short handed borden 5max och inte 6max som på party, men det är mindre viktigt.

 

Angående AQ handen som jag posta så har du rätt. Jag betar den floppen ofta men om jag är uppe emot en aggressiv spelare så kan jag checka den ibland för att få honom att bluffa. Kommer inte ihåg hur läget var med just den handen dock.

 

 

Ok du har HH convertor,PT och Gt+ på SvS funkar Kanon! GL med liret

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice:) 0.50/1 snart lr?:)

Nej tyvärr. Med denna katastrof månaden så blir det nog inte NL100 på ett tag. Har väll en BR på $1350 nu ungefär. Blir att posta graf här sen när månaden över, den är inte trevlig. Men jag har iallafall spelat hyfsat bra dom senaste sessionerna så förhoppningsvis har jag mer flyt nästa månad. Bara jag inte latar mig så mycket som jag gjort senaste veckorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag satt och spelade idag så tänkte jag: "Allt går åt helvete men fan vad bra jag spelar!". Nu efter sessionen så kan jag bara upprepa att jag tycker själv att jag spelade mitt absolut bästa, även om resultatet blev minus.

 

-$65 surt! Men ändå nöjd med spelet för en gångs skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En uppdatering till party klienten kom idag. En av dom nya funktionerna är auto reload, yay! Sedan lite små grejer som att lobbyn in hoppar upp hela tiden om man stänger ett bord, jävligt nice det också.

 

Har spelat en kort session nu där jag förlorade $30. Min förlust berodde på att jag störde mig som fan på en fisk. Han check raisade minimum väldigt ofta eller så donk betade han halva potten på floppen. Jag hann inte komma på vad det var för händer han gjorde detta med, men dom gångerna jag bestämde mig för att syna ner honom så hade han alltid en hand.

Väldigt o händelserik session annars. Skulle ha spelat längre men då gick partys servrar ner av okänd anledning, tyvärr så stack dom flesta från mina bord efter att dom kom upp igen.

 

Ska spela lite TF2 nu och så kanske det blir mer poker sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En uppdatering till party klienten kom idag. En av dom nya funktionerna är auto reload, yay! Sedan lite små grejer som att lobbyn in hoppar upp hela tiden om man stänger ett bord, jävligt nice det också.

 

Har spelat en kort session nu där jag förlorade $30. Min förlust berodde på att jag störde mig som fan på en fisk. Han check raisade minimum väldigt ofta eller så donk betade han halva potten på floppen. Jag hann inte komma på vad det var för händer han gjorde detta med, men dom gångerna jag bestämde mig för att syna ner honom så hade han alltid en hand.

Väldigt o händelserik session annars. Skulle ha spelat längre men då gick partys servrar ner av okänd anledning, tyvärr så stack dom flesta från mina bord efter att dom kom upp igen.

 

Ska spela lite TF2 nu och så kanske det blir mer poker sen.

 

Nice keep it up man!

Svenska Spel har precis blivit uppdaterat med::)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice keep it up man!

Svenska Spel har precis blivit uppdaterat med::)

Fint :-)

 

Fasen det blev inge mer poker idag. Alla cash game borden är buggade på något konstigt sätt så det inte går att sätta sig vid vissa stolar. Borde vara löst imorgon.

Förhoppningsvis så är andra delen av "loyalty" programmet som dom ska släppa i början på nästa månad bra. Gillar inte partys nya poäng system. Kanske blir att undersöka ifall Ipoker nätverket är ett alternativ till party. Om det är någon som läser detta och kan jämföra party/stars/FT med Ipoker så vore det nice om jag kunnde få lite tips om vad ni tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...