Gå till innehåll

Svenska Spel nere?


Partyjack

Recommended Posts

Blev precis utkastad från SvS mitt under pågående grind, det roliga var att allting avbröts - klienten stängdes ner och allt annat också, förrutom det bord där jag var aktiv i en hand.. där kunde jag fortsätta spela som vanligt.

 

Valde dock att avbryta och försöka logga in igen, men det går icke.

 

Nån annan som har blivit utkastad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns turneringar schemalagda 11.30. Borde de inte sagt till om det var schemalagt? Verkar ju som det stängdes prick 11.00

 

Skulle det vara ett schemalagt avbrott så skulle det väl stå antingen i klienten eller på hemsidan?

 

De brukar väl också göra sina uppdateringar på nattetid?

 

CPTILT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Så är det någon som känner igen det här med att det hänger sig i 5-10 sekunder, och i 4 av 5 fall så kommer man tillbaka som sit out? Men att bordet annars stängs ner och klienter återupptar uppkopplingen? Började igår och fortsätter så förbannat..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så är det någon som känner igen det här med att det hänger sig i 5-10 sekunder, och i 4 av 5 fall så kommer man tillbaka som sit out? Men att bordet annars stängs ner och klienter återupptar uppkopplingen? Började igår och fortsätter så förbannat..

 

Så är det för mig, ganska länge har det hållit på. Vet inte om det beror på svsklienten eller på min sega dator, för det är seeeeg just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...