Gå till innehåll

De är inte snabba på Stars...


jonash72

Recommended Posts

För snart 5 veckor sedan så stängde jag nerd mitt konto på Stars för en tid framöver, och i samband med det så beställde jag en hood-tröja från FPP shopen. Den har inte kommit....Mailade supporten, först från fel emailadress, sen från rätt. Inget svar på en vecka....

 

Meanwhile, stängde även ner mitt FullTiltPoker konto, det tog 5 dagar att få grejerna från FPP shopen. Lite mer action där ja.

 

Vidare kunde de inte ordna på Stars så att man kan använda min dator för nån annan att köra på, eftersom jag hade satt en tidsstängning på mitt eget konto där de kan ej kolla att det inte jag som spelar på ett annat konto - no shit! Men kommer polarna över så kan ej heller dem köra. Smart! Kan man sätta en Webkamera ¨å kan de se vem som spelar?! :roll::rolleyes:

 

Det känns ju som att man inte direkt är nån större prioritet på Stars.

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att du inte kan spela med din dator med någon annas konto skulle jag tro är en IP spärr. men det är bara en gissning.

 

Ja, men som i mitt fall, om frugan skulle vilja testa (för att försöka få bättre stats än jag i detta fallet som det rörde sig om) så går inte det.

 

Snacka om begränsning..

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tråkigt att höra att det har tagit så lång tid. Ett fåtal beställningar har under de senaste två månaderna tagit lite längre tid än vanligt då FPP-butiken håller på att strukturera om sitt arbete. Det skall givetvis inte påverka beställningarna men det har tyvärr gjort det i ett fåtal fall.

 

Inget svar på en vecka, det låter högst besynnerligt. Till vilken adress har du skickat ditt mail, vill du vara vänlig och skicka ditt användarnamn i ett pm till mig så att jag kan se vad som hänt?

 

Anledningen till att det inte går att öppna ett nytt konto är att vi har en säkerhetsfunktion som hindrar att mer än ett konto skapas från samma dator, detta då vi bara tillåter varje spelare att ha ett konto.

 

Om din fru vill skapa sig ett eget konto så måste hon maila oss för att skapa sitt konto. Det kan dock hända att vi inte kan tillåta ytterligare konton från din dator om du själv har stängt av dig själv från vidare spel med begäran av avstängningsfunktionen. Det är inte något jag kan ge besked om här då det beror från fall till fall. Vänligen maila support@pokerstars.com med er förfrågan.

 

Vänligen observera att det inte innebär att spelare, tex dina kamrater som redan har konton, inte kan spela från din dator.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tråkigt att höra att det har tagit så lång tid. Ett fåtal beställningar har under de senaste två månaderna tagit lite längre tid än vanligt då FPP-butiken håller på att strukturera om sitt arbete. Det skall givetvis inte påverka beställningarna men det har tyvärr gjort det i ett fåtal fall.

 

Inget svar på en vecka, det låter högst besynnerligt. Till vilken adress har du skickat ditt mail, vill du vara vänlig och skicka ditt användarnamn i ett pm till mig så att jag kan se vad som hänt?

 

Anledningen till att det inte går att öppna ett nytt konto är att vi har en säkerhetsfunktion som hindrar att mer än ett konto skapas från samma dator, detta då vi bara tillåter varje spelare att ha ett konto.

 

Om din fru vill skapa sig ett eget konto så måste hon maila oss för att skapa sitt konto. Det kan dock hända att vi inte kan tillåta ytterligare konton från din dator om du själv har stängt av dig själv från vidare spel med begäran av avstängningsfunktionen. Det är inte något jag kan ge besked om här då det beror från fall till fall. Vänligen maila support@pokerstars.com med er förfrågan.

 

Vänligen observera att det inte innebär att spelare, tex dina kamrater som redan har konton, inte kan spela från din dator.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

 

Hej,

 

så frugan kan rent teknsikt sett registrera ett konto på sin arbetsplats och sen spela hemma? Jag förstår liksom inte en extra "säkerhet" det innebär att hon inte kan registrera direkt från våran hemma-PC. Nåja, det är som det är...

 

PM skickat!

 

mvh Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Jonas,

 

Vi har lokaliserat ditt mail, tyvärr ligger vår FPPStore efter med mail, och du kan komma att få vänta några dagar till med att få ett svar från dem. Vi ber hemskt mycket om ursäkt för förseningen.

 

Om du har stängt av dig själv från spel så innebär det också att andra familjemedlemmar inte får spela från din dator. Det är som sagt en säkerhetsfunktion för att försäkra att den som har stängt av sig själv inte använder någon annans konto för att spela ändå.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Jonas,

 

Vi har lokaliserat ditt mail, tyvärr ligger vår FPPStore efter med mail, och du kan komma att få vänta några dagar till med att få ett svar från dem. Vi ber hemskt mycket om ursäkt för förseningen.

 

Okej, men mailet kan vi egentligen strunta i, för det är enbart en förfrågan om vart min beställning tagit vägen. UInte skall det behöva ta Stars 5 veckor att skaffa fram en hoodtröja om det tar FullTiltPoker 5 dagar?!

 

Det var mer det som var själva kärnämnet..

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...