Gå till innehåll

PRIMA nere?


Sideshow

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svars 119
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
senaste dagarna har borden "fryst" när jag spelar, sedan blir det cp-ryck o alla händerna jag missat spelas upp i 180 och jag sitter ut...

 

beror detta på prima? elr är det min lina som e för slö?

 

Jag har upplevt samma sak. Och det gäller bara Prima. Detta är dock ett litet och sällan förekommande fel. Ett större och vansinnigt irriterande fel är att min uppkoppling går ner ett par sekunder någon gång i timmen. När det händer tar det 2-3 minuter för klienten att koppla upp igen :mad: Som tur är går detta i perioder. Det kan fungera väl i veckor för att sedan återkomma några dagar. Aja, då fär man tid till annat. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har upplevt samma sak. Och det gäller bara Prima. Detta är dock ett litet och sällan förekommande fel. Ett större och vansinnigt irriterande fel är att min uppkoppling går ner ett par sekunder någon gång i timmen. När det händer tar det 2-3 minuter för klienten att koppla upp igen :mad: Som tur är går detta i perioder. Det kan fungera väl i veckor för att sedan återkomma några dagar. Aja, då fär man tid till annat. :roll:

 

 

ok, men hur kommer det sig att de flesta andra spelare runt borden kan fortsätta spela när jag själv blir "sitting out"?

 

jag menar om det beror på prima borde väl det strula för alla, eller hur ligger det till? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan samma skit ikväll igen...borden fryser till is o efter typ 3-5 minuter börjas det men jag sitter ut, under tiden har flertalet spelare fortsatt utan problem verkar det som

 

Någon annan som upplevde detta runt kl 20-20.30 idag? fan fattar inte, jag kunde besökan vilken internetsida som helst under tiden så det kan väl inte var min uppkoppling d e fel på???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...