Gå till innehåll

Söker reklamfilm!


Suppe

Recommended Posts

Såg den på tv för någon dag sen, en kille med en finne i pannan modell större. Står framför en spegel och klämmer den, lagom gross finne-innehåll sprutar ut över hela spegeln. Har för mig att det även stog Livet är bra skönt ibland eller något liknande.

 

Tyckte reklamen va lagon vidrig och nu vill jag visa den för tjejen (weeee) men har ingen aning om vad det va reklamför eller vart jag ska få tag på den, det är där ni kommer in.

 

Nån som sitter inne med info om den stora äckliga finnen med monstersprut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope. Kul å "lura" henne med olika småfilmer ibland, har väl en liten fettish för att visa sådant, få mig ett skratt när hon tycker det va vidrigt och sen småle när hon säger din jävel. Sen se vad man får för reaktion när man ber henne hämta en öl till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope. Kul å "lura" henne med olika småfilmer ibland, har väl en liten fettish för att visa sådant, få mig ett skratt när hon tycker det va vidrigt och sen småle när hon säger din jävel. Sen se vad man får för reaktion när man ber henne hämta en öl till.

 

Helt rätt. Visa vem som bestämmer *host* 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...