Gå till innehåll

Vad har hänt med BOSS?


Rackad

Recommended Posts

Inte spelat på Paradisepoker och BOSS på ett bra tag men började nu för 3 dar sen. För det första blev jag helt förskräckt av uppdateringen men gav den en chans och hatar den lika mkt nu som då.

 

Spelet gick oxå väldigt knackigt med idel utdragningar och coolers. Bara senaste 5 sngs åkte jag på:

-JJvsQTs(ställer sen mina sista marker med AT o får syn av QQ)

-AKvsA6 (potten innan loosa jag med KQ mot KJ trots att jag floppa färgdrag+hålstege.

-Floppad topkåk mot floppad fyrtal.

-77 sen mot QQ sent i en sng.

-AQ hjärter. Flop A46 2 hjärter. Han drar ut mig med AT ändå.

 

-Vad har de gjort med siten sen jag vart borta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte spelat på Paradisepoker och BOSS på ett bra tag men började nu för 3 dar sen. För det första blev jag helt förskräckt av uppdateringen men gav den en chans och hatar den lika mkt nu som då.

 

Spelet gick oxå väldigt knackigt med idel utdragningar och coolers. Bara senaste 5 sngs åkte jag på:

-JJvsQTs(ställer sen mina sista marker med AT o får syn av QQ)

-AKvsA6 (potten innan loosa jag med KQ mot KJ trots att jag floppa färgdrag+hålstege.

-Floppad topkåk mot floppad fyrtal.

-77 sen mot QQ sent i en sng.

-AQ hjärter. Flop A46 2 hjärter. Han drar ut mig med AT ändå.

 

-Vad har de gjort med siten sen jag vart borta?

 

 

Välkommen till verkligheten aka planeten jorden....

Vilken planet kommer du ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig någonsin blivit drabbat av ett gäng utdragningar samma dag.

Ok jag förstår att du har såna dagar oxå men har du dagar då allt går rätt och du istället vinner lika många händer som du loosar på skitdagarna?

För sådana dagar har verkligen inte jag. Jag får bara Loose-streak dagar. Ska inte variansen göra att man även får good-streak dagar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok jag förstår att du har såna dagar oxå men har du dagar då allt går rätt och du istället vinner lika många händer som du loosar på skitdagarna?

För sådana dagar har verkligen inte jag. Jag får bara Loose-streak dagar. Ska inte variansen göra att man även får good-streak dagar?

 

Variansen gör också att en del individer har mer (o)tur än andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok jag förstår att du har såna dagar oxå men har du dagar då allt går rätt och du istället vinner lika många händer som du loosar på skitdagarna?

För sådana dagar har verkligen inte jag. Jag får bara Loose-streak dagar. Ska inte variansen göra att man även får good-streak dagar?

 

En bra spelare drar inte ut lika ofta som en dålig spelare.

Jag drar inte ut lika ofta som jag blir utdragen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok jag förstår att du har såna dagar oxå men har du dagar då allt går rätt och du istället vinner lika många händer som du loosar på skitdagarna?

För sådana dagar har verkligen inte jag. Jag får bara Loose-streak dagar. Ska inte variansen göra att man även får good-streak dagar?

 

För att märka att man har en goodstreak gäller det att man är en vinnande spelare, annars blir det som du skriver. Man märker bara sina nersvingar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som Raxxen säger, det är bara att maila. Jag hade oflyt ett längre tag och skickade ett mail där jag bad dem höja min tur. Till svar fick jag att de bad om ursäkt över min för låga turnivå, att de hade glömt att justera den. Eftersom jag spelar mycket på siten skulle de höja min tur från 3 till 8 på deras 10-gradiga skala och jag fick dessutom en kompensation i form av en blommig vas sänd per post.

 

Sedan dess har jag endast blivit utdragen i 55/45-situationer och ytterst sällan råkat ut för KK mot AA etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Du drabbades av det som inofficiellt är det stora call-syndromet (jag antar att det var du som betade ut först). Alla som tar en gravt ofördelaktig syn erhåller plötsligt en fyrdubblad chans att få ett sista kort som hjälper dem. Den som synade vinner och blir glad, den skicklige som betade "vet" att det inte går att vinna alla potter och fortsätter ändå och sajten får sitt. Slutligen är alla nöjda och glada och det är totalt omöjligt att se. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...