Gå till innehåll

OT från OT från T6


hefo

Recommended Posts

http://************.blogg.se/

sandra edlund

Det har ar heeeelt sjukt!!! Ni anar inte vad som hander har nere i Monte Carlo!

 

 

Jag orkar faktiskt inte. Ska jag som faktiskt gillar att titta på porriga brudar och vet att sex säljer verkligen behöva ställa mig på barrikaderna med fittstim-tröjan på? Ja, det verkar inte bättre. Fnissiga manikyrmonster med plast istället för vävnad får jättegärna dricka sin jävla latte i min stad, men är det inte lite passé att sätta dem vid pokerbordet?

 

Det finns så mycket som är fel med det här så jag vet inte var jag ska börja. Bäst jag slutar där.

 

T6 + Bimbo = Tio steg bakåt i kampen att göra pokern rumsren.

 

Tack för det. Helvetes neandertalare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan nån berätta vad det är som gör att T6 Poker fortfarande genererar sådant intresse på pf?

 

För att människor i och utanför branschen har investerat pengar i det?

För att de inte lever upp till sina löften?

För att de spenderar sina lovade marknadskampanjer på annat?

För att delar av världen fortfarande inte är kritiska?

 

Märkligt att du ställer den frågan. Trodde du gillade att man inte ger upp kampen att få ut ett budskap mot skojare? Har du blivit struts på gamla dar?

 

/HeFo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt att du ställer den frågan. Trodde du gillade att man inte ger upp kampen att få ut ett budskap mot skojare? Har du blivit struts på gamla dar?

 

Nej, nej, det är ju helt i linje med eurys övriga politiska uppfattning. Man tar så mycket pengar som möjligt från så många man kan och ger sedan tillbaka så lite det går utan att folk blir alltför upprörda... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, precis, Jennez. Skattepengar bara försvinner...

 

I alla fall. Nej alltså...jag förstår att man inte släpper ogillandet mot T6 osv. Men liksom...hur mycket nytt sägs? Jag är inte kritisk eller så, det är bara det att tråden är på snart 2500 inlägg och jag kan inte fatta hur det kan finnas så mycket att säga fortfarande.

 

Händer det en massa nytt? Kan ni inte ha veckans T6-nytt på poker.se-tv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det var du som inseminerade, sen blev ditt liv tomt och innehållslöst.

 

Jens, du är så jävla avundsjuk på att Totalfarsas barn faktiskt känner sin far... ;-)

 

Det låter som en klyscha men... Mitt liv fylldes med riktiga värden när jag blev förälder. Poker, pengar, jobb, sprit och möjligheten att kunna resa till Rio på en timmes varsel bleknar i jämförelse. Try it.

 

Tricket är att kunna kombinera barn, poker, sprit, pengar, jobb och vilda resor. har man lyckats tror jag.

 

Tillbaks till ämnet kanske? Nu har ju Ola flyttat tråden till Off Topic. Han tyckte tydligen inte att ämnet var så viktigt längre...

 

/HeFo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jens, du är så jävla avundsjuk på att Totalfarsas barn faktiskt känner sin far... ;-)

 

Du menar att mina eventuella barn inte känner mig? Eller att jag inte känner min farsa? Eller att ditt barn inte känner mig? Eller att TF inte känner min farsa? Äsch....

 

Det låter som en klyscha men... Mitt liv fylldes med riktiga värden när jag blev förälder. Poker, pengar, jobb, sprit och möjligheten att kunna resa till Rio på en timmes varsel bleknar i jämförelse. Try it.

 

Det kanske jag gör. Eller kanske inte. Jag har inte bestämt mig än.

 

Tricket är att kunna kombinera barn, poker, sprit, pengar, jobb och vilda resor. har man lyckats tror jag.

 

Ok, Yoda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahhaha, jag tänkte mig just Jennez och en barnvagn med en lilljenniz på stan:

 

- Paoppa, vaorföur äur hjimmlen blåu?

- Däurföur autt gud inte vaur kiommoniest!

 

- Vaorföur maoste maun döu?

- Föur autt aonnaurs blier siossestautens jäuvla AoTPee eonöormt dyyr!

 

Hahaha, den bästa fonetiskt skrivna skånskan so far! Sahaura Heoutnajts ftw!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...