Gå till innehåll

Är online roulette riggad?


ElegantBB

Recommended Posts

Jag testade själv många "säkra" system i roulette (online). Så länge som jag spelade med låtsaspengar så fungerade de utmärkt men när jag började med riktiga pengar så funkade de plötsligt inte alls. Visst, jag spelade för få gånger för att kunna göra en riktig bedömning men det är klart att man blir fundersam.

 

Finns några sidor som riggar playmoneyspelen.

Och det är bevisat. Ingen teori alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, den verkar inte intressant. Läs mer om Martingale-systemet, t ex här.

 

Den här bilden är väldigt illustrativ tycker jag:

martingale.gif

Det var ju precis den metoden som ElegantBB ansåg sig ha blivit pålurad. Jag testade med playmoney och det gick fint i början tills jag fick fel färg 8 gånger på raken och gulade rullen. Det räckte för att inse att metoden är en bluff ;-). Även om man hade en miljon i rullen och spelade med småpengar så hade man i längden troligtvis inte gått mer plus än minus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Vinn Pengar metoden rådgiver dig att satsa det dubbla varje gång du förlorar på roulette.(*)"

 

ah, den gamla klassiska metoden. Den som gör att man vinner extremt lite varje gång tills den stackars gång man gular allt :lol:

 

Alltså gör man tvärtom istället, satsa det dubbla varje gång du vinner - förlora extremt lite varje gång tills den gång du spränger banken. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ar 2,63% chans for ett dubbel slag, iaf om man raknar for att ett random nummer skall traffa tva ganger, om det ar just dubbel nollan som skall traffas tva ganger sa ar det (1/38*1/38) 0.07% (1/1444) chans att den kommer tva ganger sett fan varje enskilt speltillfalle. japp 38 istallet for 36 efterssom det ar 38 nummer pa ett hjul med dubbel nolla.

 

Det ska vara inom 8 slag oxå....dvs dubbelträff på 8ggr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...