Gå till innehåll

Diskussioner kring pokerboksköp!


QoS

Recommended Posts

Försöker med en ny klistrad tråd här i Pokerstudier. :)

 

Eftersom det är vanligt att postningar om själva bokköpet postas i BOK-tråden så har vi startat denna, posta alla dina frågor om bokköp här! :)

 

Även diskussioner om huruvida en bok är restad eller på ingång i en butik bör tas i denna tråd.

 

Om du undrar om bästa köp av en pokerbok - skriv ut titel, författare och ISBN-nummer.

 

Andra trådar kring böcker som kan vara av intresse är:

* Var hittar jag bra pokerböcker till rimligt pris?

* Svensk bokaffär som säljer pokerböcker online?

* Onlinebutik med störst sortiment pokerböcker?

 

Enjoy! :)

 

- QoS

 

Korrekturläst och rättat av:

 

//Hickmott :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • Svars 67
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kan varmt rekommendera Bokus.se som pokerlitteratursbutik online.

 

De har massor av titlar, och butiken är ju ansedd vara en av de smidigaste som finns på internet.

 

Beställde small stakes hold'em därifrån, fick hem den på 4 dagar och de skulle bara ha 19kr för frakten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan varmt rekommendera Bokus.se som pokerlitteratursbutik online.

 

De har massor av titlar, och butiken är ju ansedd vara en av de smidigaste som finns på internet.

 

Beställde small stakes hold'em därifrån, fick hem den på 4 dagar och de skulle bara ha 19kr för frakten.

 

Tycker adlibris är bättre, brukar vara lite billigare.

 

Som prisexempel kan man ju ta small stakes hold'em, kostar 237:- på bokus och 196:- på adlibris. Bara 19:- i frakt även hos adlibris.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

adlibris har snabba leveranser oxå!

Bara jag som alltid får ett "Tyvärr, några av titlarna du beställde är slut, så ditt paket blir försenat"-mail en vecka efter jag bestället därifrån?

 

Men men, the prices make up for it som man säger i Karlstad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Tjenare, skall försöka utveckla mitt turneringsspel och funderar på att beställa Harrington On Hold Em, är det ett bra köp?

 

Har läst Tournament Poker for Advanced players och sett lite framsteg i MTT men inte extremt mycket. (har tyvärr inte sett någon turneringsvinst vilket jag hoppades på ;))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare, skall försöka utveckla mitt turneringsspel och funderar på att beställa Harrington On Hold Em, är det ett bra köp?

 

Har läst Tournament Poker for Advanced players och sett lite framsteg i MTT men inte extremt mycket. (har tyvärr inte sett någon turneringsvinst vilket jag hoppades på ;))

 

Köpte dessa 2 på Adlibris precis, har också hört mycket gott om böckerna,

så nu väntar man sig ju något extra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm kan itne bestämma mig om jag ska handla böcker i sverige eller om jag ska beställa från amazon. Det verkar dock som att det blir OTROLIGT mycket billigare från amazon, då i princip alla böcker som kostar 250kr inte kostar mer än 15£ (200kr) på amazon. Är det något i finstilt som jag missar nu eller kan jag med säkerhet skicka iväg beställningen till england?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm kan itne bestämma mig om jag ska handla böcker i sverige eller om jag ska beställa från amazon. Det verkar dock som att det blir OTROLIGT mycket billigare från amazon, då i princip alla böcker som kostar 250kr inte kostar mer än 15£ (200kr) på amazon. Är det något i finstilt som jag missar nu eller kan jag med säkerhet skicka iväg beställningen till england?

 

Mitt slutade på 519 kr, hyfsat.. på amzon var det väl ca 100 lappen billigare men jag vet inte vad frakten är..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

Jag la en order på båda turneringsböckerna av Dan Harrington hos Adlibris. I går kväll fick jag e-post, där de skriver att den andra boken är tillfälligt slut hos deras leverantör och att den därför har struktits ur min order. Surt!

 

Någon som har mer information angående denna bok? Den finns t.ex. inte alls listad hos Bokus. Är det bara att snällt vänta tills Adlibris får in den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...