Gå till innehåll

Fuskspelare på unibet?


Redtyq

Recommended Posts

Suttit nu och spelat 0.25/0.5 på unibet sen igår vid 22.00 och mött samma nick som också suttit lika länge (minst) på ett flertal bord.

 

Grejen är den att han spelar i princip helt 100% felfritt mot mig, av kanske 70 stora potter har jag vunnit 3-4. Känns som han vet vilka kort jag har och även vilka kort som ska komma. Om jag har bra så foldar han alltid, bluffar jag synar han ett inköp med 4e par. Aldrig varit med om nåt sjukare på 5års spelande.

 

Har stundtals kastat marker omkring mig och tiltat rejält flera gånger p g a denna spelare och är back €700 på sessionen, men uppskattar att jag losat €1500 enbart till honom på 025/05 så sinnessjukt!!

 

Så vad tror ni har han superförmåga och ständigt sjuka reads och är nästa Phil Ivey eller är det det nåt annat skumt, han spelar inte heller precis som en normalt duktig spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suttit nu och spelat 0.25/0.5 på unibet sen igår vid 22.00 och mött samma nick som också suttit lika länge (minst) på ett flertal bord.

 

Grejen är den att han spelar i princip helt 100% felfritt mot mig, av kanske 70 stora potter har jag vunnit 3-4. Känns som han vet vilka kort jag har och även vilka kort som ska komma. Om jag har bra så foldar han alltid, bluffar jag synar han ett inköp med 4e par. Aldrig varit med om nåt sjukare på 5års spelande.

 

Har stundtals kastat marker omkring mig och tiltat rejält flera gånger p g a denna spelare och är back €700 på sessionen, men uppskattar att jag losat €1500 enbart till honom på 025/05 så sinnessjukt!!

 

Så vad tror ni har han superförmåga och ständigt sjuka reads och är nästa Phil Ivey eller är det det nåt annat skumt, han spelar inte heller precis som en normalt duktig spelare.

 

Förmodligen har han lottat/läst dig ovanligt bra bara.

 

Men du borde ju kanske kolla om du tagit emot några mysko grejer på msn ifall du nu är orolig.

 

Men du borde nog vara mer orolig över att du är lättläst om han gjort det konstant så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar ju helt otroligt det fattar jag också men så lättläst är jag inte, iså fall borde väl liknande hänt tidigare, knappt backat en månad på poker under 5år.

 

Jävligt mycket flyt och timing har han hur som helst, känns som man lättare skulle vinna på lotto än ha den timingen i tusentals händer på rad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar ju helt otroligt det fattar jag också men så lättläst är jag inte, iså fall borde väl liknande hänt tidigare, knappt backat en månad på poker under 5år.

 

Jävligt mycket flyt och timing har han hur som helst, känns som man lättare skulle vinna på lotto än ha den timingen i tusentals händer på rad.

 

Har du knappt backar en månad på fem år och spelar 025/050?

 

edit

 

Såg att någon han före....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ANTAGLIGEN så är det väl bara att han haft mycket tur emot dig plus att han läser dig ganska bra iom att ni spelat så länge emot varandra..

 

Men det skulle ju faktiskt kunna vara somså att han har lyckats få in något skit på din dator som gör att han kan se dina kort..

Men antagligen är det bara otur..

Spelar han på några andra bord eller BARA på dom borden där du sitter? ifall han SÖKER sig efter dig verkar det ju konstigt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ANTAGLIGEN så är det väl bara att han haft mycket tur emot dig plus att han läser dig ganska bra iom att ni spelat så länge emot varandra..

 

Men det skulle ju faktiskt kunna vara somså att han har lyckats få in något skit på din dator som gör att han kan se dina kort..

Men antagligen är det bara otur..

Spelar han på några andra bord eller BARA på dom borden där du sitter? ifall han SÖKER sig efter dig verkar det ju konstigt..

 

Å andra sidan söker man ju faktiskt upp spelar som man plusar bra mot även om man inte ser deras hålkort ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar han likadant mot dig som mot alla spelare?

 

Om man kan se andras hålkort så är det väl iofs inte så att det är smartast att spela jättehögt. Jag tror man kan dra in mest pengar i långa loppet på en medelhög nivå om man bara ser till att undvika regulars eftersom det är dessa som har chans att avslöja en. Detta eftersom man kan hålla på hur länge om helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å andra sidan söker man ju faktiskt upp spelar som man plusar bra mot även om man inte ser deras hålkort ;)

 

Jojo det e ju klart =) men om han sitter på just exakt dom borden enbart och inga andra så är det ju iaf större chans än om han sitter på 3 av hans bord sen 5 andra typ.. även om det inte måste vara helt säkert även om han bara sitter på hans bord men chansen e ju större -_-

om han såg redtyq's händer skulle han väl antagligen bara sitta på hans bord och inga andra =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också spelat uppåt 5 år och går i princip fram varje månad (nja, inkl bonusar.), och spelar ofta till och med en nivå under, dvs 0.10/0.20... tar man ut pengarna kontinuerligt och har skoj för dom, istället för att bygga rulle, så blir det sådär.

 

Nog om det (ta det i en annan tråd om ni känner att ni måste få utlopp för er tilt och kritisera detta) och åter till vad tråden handlar om: Fick samma känsla som du när jag spelade NL50 på Prima igår. Tog bara några minuter innan jag fick känslan att en spelare såg mina kort. Jag blev så exakt utspelad att det liksom var för bra för att vara sant. Fick spelbara kort så det vara ganska många actionhänder på kort stund, men lämnade efter bara en kvart. Kände mig inte tillfreds med bordet, helt enkelt. Minns tyvärr inte nicket, men om du suttit över 20 timmar lär ju du minnas.. varför inte presentera nicket, så blir det enklare att reda ut.

 

(tillägg: Detta var andra gången på uppåt fem års spelande som jag får känslan - så fokusera nu inte på att "så känns det ofta för en fisk" eller liknande.. Första gången var förresten CRonaldo på B2B, men jag har upptäckt att han nog fan är sådär bra.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...