Gå till innehåll

IDAG - superjackpot på Bomben SvS


Recommended Posts

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hamnar potten på på fem millar totalt, är det väl ändå tveksam värdet hos SvS hamnar i nivå med konkurrensutsatta alternativens?

 

 

Men hallå! Det finns inga konkurrenter som kör bomben!

Förutom de statliga bolagen i Danmark Norge och Finland

men där kan vi Svenskar inte spela...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

Undrar om någon e sugen på att slänga ihop ett bolag på bomben ikväll max 3st och insats på 1000-1500 var nånstans.

 

Vi kör genom ss egen bolagsfunktion så e blåsnings risken för alla parter 0.

 

Hockey oddsen brukar väl snitta runt 25000 och med denna jackpotten kan vi väl räkna med betydligt mera om nåt lag gör någon 5a eller någon oväntad borta 4,,

Tycker överlag 4-5 mål känns spelvärt tror mkt småsystem lägger sig på 2-3 mål rakt över och alltid missar.

 

kan väl Pma eller skriva här om intresse finns tror man reggar bolaget via hotmail

 

Hade gott o lycka till ikväll

 

Eken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stor del av insatserna går till potten, 60%?

 

Isf nånstans runt 100-120% återbetalning idag?

 

60% ja.

 

Strax över 100% skulle jag tro.

 

Om vi antar omsättning 5 miljoner(jag skulle tro att det landar däromkring)

 

så blir det 3 miljoner + det som redan ligger i rullpotten(2167159) = 5167159

 

vilket skulle bli återbetalning 103.3%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

Undrar om någon e sugen på att slänga ihop ett bolag på bomben ikväll max 3st och insats på 1000-1500 var nånstans.

 

Vi kör genom ss egen bolagsfunktion så e blåsnings risken för alla parter 0.

 

Hockey oddsen brukar väl snitta runt 25000 och med denna jackpotten kan vi väl räkna med betydligt mera om nåt lag gör någon 5a eller någon oväntad borta 4,,

Tycker överlag 4-5 mål känns spelvärt tror mkt småsystem lägger sig på 2-3 mål rakt över och alltid missar.

 

kan väl Pma eller skriva här om intresse finns tror man reggar bolaget via hotmail

 

Hade gott o lycka till ikväll

 

Eken

 

Via hotmail? Du nej.

 

Annars kan jag tänka mig att slänga in 500 pix om vi blir ett gäng. Får vi in säg 3000-4000 rader så blir det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Just hotmail e ju inget måste tänkte de var vanligast, man bjuder ju in till bolaget via epost.

men ska vi bara satsa 500kr måste vi ju vara fler vill ju ha fetinggardering..

känner du för att satsa mer kan jag pma dig min adress kan du skapa bolaget.

 

mvh Eken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill max satsa 500 i ett sådant bolag, har en del andra lir inne så det blir för mycket annars.

 

Får vi ihop 4000 kan vi spela 4 mål/lag i alla matcher, krävs 8 intresserade.

 

 

 

-- Intressenter (fyll på listan om du vill vara med) --

 

frekje

 

(OBS, alla måste verkligen deposita pengarna till bolaget idag så att vi får ett högt spelbart saldo)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill max satsa 500 i ett sådant bolag, har en del andra lir inne så det blir för mycket annars.

 

Får vi ihop 4000 kan vi spela 4 mål/lag i alla matcher, krävs 8 intresserade.

 

 

 

-- Intressenter (fyll på listan om du vill vara med) --

 

frekje

 

(OBS, alla måste verkligen deposita pengarna till bolaget idag så att vi får ett högt spelbart saldo)

 

+1..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att se sådan uppslutning!

 

För att få vara med i bolaget måste varje medlem ha en epost-adress dit en inbjudan skickas.

 

Väl inregistrerad i bolaget så måste man föra över pengar från sitt spelkonto till spelbolagets konto. Det är mycket viktigt att samtliga gör det för bolagets saldo bestäms av lägsta summan x medlemmar. Svenskaspel håller ordning på utbetalning av ev vinst automatiskt och ingen kan fiffla med pengarna vilket känns mycket bra tycker jag.

 

Regler och action:

 

1. Vi satsar 500 /skalle.

2. Skicka PM (eller skriv här) med er epost-adress för inbjudan

3. Acceptera och för över pengar.

 

4. Den som vill får skriva spelförslag, jag försöker pussla ihop spelet så gått det går efter kryssfördelningar samt trolighet.

 

Spelstopp är 18.55 så nu är det lite tempo som gäller!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skickar inbjudan när jag fått in alla adresser, dock senast 18.20 så var beredda på mailen!

 

Just nu sitter jag och kollar upp vilka kombinationer som inte är spelade eller som har extremt högt odds. Planen är att hitta troliga resultat samt att få med dessa. Vi satsar med andra ord hårt som helvete men payback kan bli enorm om vi har turen med oss ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

frekje

chcar

callingstation

Eken1

sturedenstore

Bibben

Scania123

Asjon78

 

 

Nice, satt just själv och kollade på ett litet system. hakar gärna på här om det går.

 

Mailadress kommer via pm.

 

Håller för övrigt med om det som eken skrev i ett tidigt inlägg, tror många lägger sina system för lågt och missar, 4:or 5:or är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter bra.

 

4an och 5an på rögle känns ju inte dumma med 16 och 7 % med tanke på att de har 4/4 vunna inbördes iår.

3an och kanske 2an på mora också västerås lär ju vilja jävlas och har inte gett upp på förhand, mora vinner men kanske bara 3-1? 3an kan vara guld till 15% men måste ju givet täcka mora uppåt också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...