Gå till innehåll

Reindeerhunter - Rensar Fulltilt på fisk


Reindeerhunter

Recommended Posts

Hallå

 

Jag är en pojk på 18 år som tänkte ta och göra som alla andra, börja spela poker & starta en dagbok!

Jag kommer att hålla till på Fulltilt där jag ska försöka busta några fiskar nu och då. Jag är nog en utav de mindre erfarna spelare här på forumet och hoppas på all hjälp som jag kan få av er överiga forumiter.

 

Mitt mål är att en dag kunna försörja mig på pokern, men det är en lång bit kvar. Jag har nyss blivit medlem på Fulltilt så jag har deras bonus att avklara. Jag satte in $600 och det kommer att bli min rulle tills vidare. I sommar har jag inger sommarjobb i sikte, alltså kommer det bli poker och åter igen poker om jag inte nu är gul innan dess.

 

Jag kommer att börja spela NL50 tills jag har en starkare "BR" vet inte riktigt hur motståndet är på fulltilt men hoppas på att det inte finns allt för mycket hajar där.

 

Så nu kör vi

 

BR: $600

 

// Reindeerhunter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det må vara en konkurrenskraftig site, men är inte det ett plus i kanten? så der jag det i alla fall. Jag kommer utvecklas fortare hos FTP än någon annan nl50 site. Jag får helt enkelt lära mig den håra vägen.

 

Men generellt tror jag det kryper ner hajar på lowstakes på de övriga siterna också. Det är bara att gillra läget och ge det ett försök. Jag lär ju trotts alla märka ganska fort om jag är för dålig.

 

Men tipsen ni gett mig kommer jag nog att se över, ett site byte kanske kommer att ske - Men jag vet att det finns rakeback som erbjuder om inte bättre men det samma som många bonusar där ute. I dagens läge kan väl vilken fisk som helst fixa rake back på över 50% om jag inte är helt ute och cyklar.

 

Men deras turneringar lockar även lite på FTP, mycket små turneringar och intressanta sit n go's som finns där.

 

Har spelat den första sessionen som slutade ca; $80 upp, och spelet tyckte jag inte vara så mycket tightare än på andra siter ( har sett nära och kära spela bort sina pengar där =) ) men jag kan ju ha hamnat i något tur bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det slut spelat för idag, lite Tv tittande och läxa väntar. Jag har inte spelat allt öfr mycket poker, under 500 händer i alla fall. Jag kunde sluta dagen på ett fint plus med tanke på de få händer jag spelat.

Vet inte vart jag hittar HH's eller liknande men det kommer väl. Någon som vet om pt fungerar hos ftp?

 

+$185

 

Och tack för alla lyckönskningar!!!! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat lite mer poker nu! Cg har väl gått rätt okej medans 45 manna sng har gått åt skogen, spelat 6 st tror jag och inte ens kommit top 10. Jag vet vad som är felet - Jag tiltar som ett tok, spelar kasst och synar allt för mycket i onödan.

 

Än så länge har jag inte märkt av de super tighta spelarna, verkar som någon/några vill ha siten för sig själva. För de på nl50 suger verkligen!

 

Men känns som efter jag avklarat bonusen sticker jag vidare och utfårskar fisken på andra siter också, varför?

 

Jag vill helst kunna spela fler än 4 st bord och deras minivy suger tycker jag. Blir sit out jämt och ständigt.

 

Har cashat ut $300 mednas jag sitter kvar med $650.

 

tot:

+$350

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...