Gå till innehåll

TV: WPT - Poker by the book


Nietzsche

Recommended Posts

Är det någon som sett detta avsnitt?

Det är ett speciellt avsnitt med bara författare, så vill man se Sklansky mfl. spela bör detta vara chansen.

Jag har själv inte sett det, men hoppas att det antingen sänds på Kanal 5 förr eller senare, eller att man får tag i det på annat vis.

 

* RP och flytt till Poker OT med all annan TV - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj då! Då ska jag egentligen vara ännu mer upprörd. Alla fick nämligen vars en liten WPT-påse när man åkte ut ur invitationalen. Min saknade givetvis förutom Sextons bok en del andra grejer. Hade jag vetat att det var ett förhandsex. hade jag blivit mäkta förbannad :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ciaffone kanske inte ville vara med? Sexton har tydligen en bok på gång.

Ciaffone fick knappast vara med då han är rätt självpublicerad och saknar ordentlig backning. På böckernas meriter så är han ju långt mer förtjänande än typ alla utom Doyle och Sklansky.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste en artikel av Sexton som handlade om den här turneringen. Han verkade själv vara rätt så medveten om att det inte var hans literära kvalliteter som tagit honom dit, utan snarare att han var ett kännt ansikte.

 

Edit: Vem tror ni vinner (vann) då??

 

Ni som vet hur det gick kan helst låta bli att svara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...