Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Surt det dar.

 

Ser ut att vara valdigt troligt nu att jag dyker upp i Bangkok nu om typ 1 manad, kommer boka flyg narsomhelst.

 

Sugen pa coacha varandra nagon session och sen utbyta notes och liknande pa regsen och de fiskar som lirar ofta? Kor sjalv med fargkoder pa varenda jag moter sa jag har en hel del info iaf.

 

Har borjat lira betydligt mera 300 och 400 nu sa vi lar ju mota typ samma folk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Surt det dar.

 

Ser ut att vara valdigt troligt nu att jag dyker upp i Bangkok nu om typ 1 manad, kommer boka flyg narsomhelst.

 

Sugen pa coacha varandra nagon session och sen utbyta notes och liknande pa regsen och de fiskar som lirar ofta? Kor sjalv med fargkoder pa varenda jag moter sa jag har en hel del info iaf.

 

Har borjat lira betydligt mera 300 och 400 nu sa vi lar ju mota typ samma folk.

 

Dum fråga: LDO!

 

Har väl fungerande trådlöst internet här i lägenheten så lite grind lär vi absolut kunna styra upp 8-) Får nog göra mig av med bruden isåfall men det är bara att skicka iväg henne till Gulliver så blir hon bara nöjd :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snygg straff av Ronaldo Ohh snapp

 

Men ska inte klaga, en norrman förstörde ju mina drömmar igår...

 

Snygg? Han skjöt ju utanför. Hänger inte med alls :(

Riise pudding!

 

GT+ funkar prima i Vista, tycker allt funkar prima med vista även om det inte är i närheten av OS X som jag fick idag. (Där försej inte GT+ funkar :P)

 

Ehm ok, då är jag efterbliven som vanligt, tack:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver väl inte förklara hur viktigt det var med ett 1.1K$ plus första sessionen efter pausen...Det första som hände var att jag förlorade stacken på NL200 med KQ på JT9r - kändes väl inte för jävla kul då får man erkänna. Turn var en dam, fi kallsynade pre och synade flop så han kan ju omöjligt ha AK. Right? :rolleyes: Efter det flöt det på finfint för en gångs skull. Ingen pott över 480$ efter 1100 händer med mest NL400 var lite galet iofs, men jag vann rätt många mellanpotter.

Som vanligt var det NL300 det mesta plusset kom ifrån. Sjuuuuka resultat jag har på den nivån :mrgreen:

 

Tightade till mig hyfsat mycket i tidig position men låg kvar på runt 35% att. to steal. 21/16.3/3.2 är bra tight för att vara mig. Kändes rätt skönt.

Körde 6 bord med, blev lir lite senare idag så det var fler bord uppe. Rätt bra bord också måste jag säga!

 

Nu blir det öl och biljard på Gulliver som vanligt. Tror det blir rätt lugnt dock, sprarar mig till imorrn när det kan bli rätt hårt.

 

Hälsa Zlacke grabben!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe nä men men det gör inte "Jack" heller men tydligen så var det en thailändares nickname eftersom svenskar inte kunde uttala hans riktiga, detta var iofs en försäljare i phuket.

 

Thailändarna är rätt förtjusta i engelska ord och namn överlag faktiskt. Nästan alla affärer och produkter har något brittiskt i namnet. Så Jack känns iaf rimligare än Zlacke :mrgreen: Vem vet.

 

 

Blev för övrigt väldigt lugnt för min del idag. Två-tre Pepsi (VAAAAAAAAR I HELVETE är Coca Colan i det här landet ?:(), en ananasshake och 2.5 Singha var det jag fick ner i dryckesväg. Imorgon börjar väl supandet redan vid halv sju-tiden lagom till Chelsea-ManUnited går av stapeln.

 

Hamnade på runt 9-0 för dagens biljard när jag fick spela med min favoritkö. 0-1 när jag fick lira med en annan skräpkö. Sjukt att de inte har någorlunda dugliga köer på en stor jävla bar/pub/nattklubb med två våningar, fem biljardbord och en stor omsättning på folk som lirar. Iofs är det kanske också sjukt att jag orkar gnälla? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är Thailand du är i (ifall du glömt av).

 

Hehe, jag är fullt medveten om det ja. Det finns riktigt fina biljardhallar här, det finns också mindre barer med 1-2 bord där man förstår att allt är sunkigt. Tycker mest det är märkligt att ett ställe som Gulliver Khao San med så mycket folk, och en hel ovanvåning dedikerad till biljard, med tre bord och gott om plats, inte orkar köpa in 3-4 hela köer. Det är inte sååå jobbigt/dyrt att iaf bara byta toppen på kön (kölädret) heller.

 

Fan, nu känner jag mig ännu gnälligare :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Meta. :ola:

 

Var det allt du hade att komma med? Fisk.

 

 

Är i Pattaya med bruden nu. A-one hotel, riktigt jävla najs. Gick precis förbi poolen (tyvärr ingen bar MITT I POOLEN!!!) och den såg mycket skön ut med. Hittade något trådlöst nätverk på rummet men eftersom solen som sagt skiner så blir det lite poolstek nu. Sen kanske en liten eftermiddagslur på det så man är utvilad till dagens stormatch på Old Trafford :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

En liten hand kommer här för en gångs skull:

 

Prima Network No-Limit Hold'em, $3.00 BB (4 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com

 

BB ($437.65)

Hero ($774.64)

Button ($329.06)

SB ($536.53)

 

Preflop: Hero is UTG with K[:heart:], J[:heart:].

Hero raises to $10, Button calls $10, SB calls $8.50, BB calls $7.

 

Flop: ($40) A[:club:], T[:spade:], Q[:spade:] (4 players)

SB bets $40, BB calls $40, Hero raises to $135, Button folds, SB calls $95, BB calls $95.

 

Turn: ($445) Q[:diamond:] (3 players)

SB checks, BB checks.

Och jag?

 

Observera stackdjup. Jag har inga reads alls på någon av motståndarna tyvärr men SB hade 20/6/0.8 över några hundra händer och BB 37/12/1 över 60 händer. Känns om SB i princip aldrig kommer donka ett färgdrag här mot tre pers med de statsen. BB har säkert 80% färgdrag eller nåt med de statsen. Superkukig turn va? :twisted:

 

Nu är klockan 4 på natten här och jag borde verkligen gå till sängs!

 

 

Du sitter sist så om du checkar turn o tar fri kort så är det inte troligt att de checkar river med kåk.

Beroende på bet på river betala/folda.

Alt. att slå ut turn och bli reraisad o folda. Synar de o donkar river kan du ju folda hyfsat enkelt också.

Mitt beslut hade varit mkt beroende på vilka dem är.

Sjukt bra hand du tar upp btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...