Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Non taken. Verkligen.

 

Det är en lång (och nog rätt ointressant för PFläsare) historia. Men den betyder faktiskt rätt mycket för mig så nä, jag ångrar inte den för fem öre. Tvärtom.

 

Blir kanske något nytt här i Thailand, velar fram och tillbaka.

 

Jobbigt att man måste prata med dig för att få reda på att den betyder något speciellt. Slog det dig aldrig att den inte är så klockren på ytan? :-)

 

Edit: Gör en rolig! Något djupt. Typ en svart ring med 1cm i diameter på rumpan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tatueringar är nöten, jag har bara en men ska nog fixa fler nu när man har råd.

 

Du som verkar ha en del, har du nåt ställe att rekomendera? Jag har ett heartagram på ryggen med en slags tribal på båda sidorna. Tyvärr gjorde jag den i jönköping och är inte jättenöjd, främst för att hon slarvade när hon fyllde i. Anyway, du kommer väl från skåne och jag har hört att det finns många bra där nere, så rekomendera mig nån studio :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker du borde vinna mer så du kan lämna mig ifred :-D

 

Dock så kanske jag drar hem via bangkok istället för hongkong om jag drar hem tidigare. Då är du typ skyldig mig bjuda på något roligt eller nåt :-D

 

Två bord NL600 idag faktiskt! Men två bord NL200 ändå, sjukt dålig action ibland.

 

Hehe absolut, bara hojta om du kommer förbi. Veckan som kommer nu drar vi nog till Koh Chang, men sen skulle jag tro vi håller oss i Bangkok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker AQ handen är en klar fold mtp hur handen utspelade sig. Själv hade jag nog spelat som den förra Meta å 3-betat pf eller rr flopp men tror du tjänade in en hel del cash på att inte göra det i denna handen :-D

Spela roll om bb har en sämre hand än dig när det är 0% chans att du kan bli av med MP och han lär ju ha minst AA-KK 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker AQ handen är en klar fold mtp hur handen utspelade sig. Själv hade jag nog spelat som den förra Meta å 3-betat pf eller rr flopp men tror du tjänade in en hel del cash på att inte göra det i denna handen :-D

Spela roll om bb har en sämre hand än dig när det är 0% chans att du kan bli av med MP och han lär ju ha minst AA-KK 8-)

 

Jepp, det var kanske en rätt klar fold sen ändå :)

 

som du själv sa 3betta AQ pre, men att slå om floppen känns kalltt när du bara synade pre !

 

Agreed, speciellt med klöver ess.

 

Vill ni alltid trebetta även mot fi som höjer UTG med ca 10% i PFR?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låg plus 4K för månaden trots att jag tyckt det varit kämpigt. Skulle varit toknöjd. För nu sitter man här igen med ångesten. Dubblade mitt rekordback idag.

 

-4.5K$

 

Vet inte var jag ska bli av. All motrigg kom SJÄLVKLART på NL600 igen.

 

- Reraisar superidiot preflop med ATs. Flop AT9 med FD. Han checksynar, turn sitter färgen med något lågt kort. Jättelätt betsyn ändå, men klart han har 85s eller något sånt och dessutom ska dryga sig i chatten sen.

 

- J8 på J88. Fi har K8. River K.

 

- KJs på Jxx med mitt färgdrag i trebetad pott 3handat. En kass short har kallsynat så jag synade in mig bakom. BÅDA fi har QQ, sjukt om jag skulle vinna en sån (OBS, ingen konstig hand, jag veeeeet, bara sjukt tiltad nu).

 

Ger upp och ska stänga ner, sista handen (NL600 också obv LDO):

- 77 på J7x. Turn K. Fi har kallsynat från blindsen med KK.

 

Största potten jag vann efter 1200 händer var på 480 totalt :rolleyes: Och det var på NL600...Mmmmmmmmmm NORMALT.

 

Fick iaf ha EN fin plusmånad efter ett halvårs kämpande med den förra downswingen. Ska det vara dags nu igen eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter inte skoj. Vore väl fan om det ska komma en till sådan downswing nu.

NL400 eller Nl200 nu kanske?

 

Vad sägs om sprit och fylla kanske? :roll: Ska dränka sorgerna nu. Först väntar en dusch med bruden. Och ja, tror jag chillar ett litet tag med NL600 om inte värdet är überfint. Har faktiskt inte ens spelat NL400 speciellt länge alls!

 

Känns för jävligt just nu, men mindre illa än sist jag rekordbackade. Då var det iofs bara halva summan jämfört med nu typ, så det går väl på rätt väg. Hjälper självkalrt som fan att befinna sig i en i övrigt rätt lycklig tillvaro med flickvännen i ett varmt klimat. Blir snart stranden igen, gör väl inte heller saken värre.

 

 

Kände mig riktigt jävla steamad på slutet av sessionen så jag var lite rädd att jag hade tiltat bort mer pengar än nödvändigt, men jag gick igenom händerna och insåg att alla stora förlustpotter faktiskt var helt ok spelade. Bara setups eller coolers typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...