Gå till innehåll

EPT Monte Carlo


xonden

Recommended Posts

Hej!

 

Lyckades kvala in via Aftonbladet's Pokertutmaningen och skall då ner och spela 11-17 April. Jag har inte varit i Monte Carlo tidigare och undrar lite generellt om det är något man bör akta sig för? Vad kostar det att äta ute och besöka någon schysst klubb? Och ja, om jag mot förmodan skulle åka ut tidigt i turneringen, finns det något man inte bör missa när man ändå är där? Om någon varit där tidigare får han eller hon gärna fylla på med en kort story :-D

 

Tacksam för alla svar!

 

 

Lycka till i MC.

 

Akta dig för att inte betala skatt på vinstpaketet nu när du är med på bild och med namn på den största kvällstidningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det cg på några av casionona i Monte Carlo och finns det tillgång till stabilt internet i ngn lobby eller liknande?

 

Har inte kvalat in med hade tänkt dra dit ändå och lira sidoeventen och ev. cg.. Någon mer som tänkt göra samma?

 

Tjena.. Jag ska ner med en polare som ska lira main event, själv är jag nl50 lirare så kan väl knappt lira något annat än online på rummet, men alltid kul att träffa andra där nere... Ska väl antagligen specca mest och sällskap är ju uppskattat då!

 

Pma mig om ni också söker lite sällskap vid åskådarposition :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet var man kan betta på EPT monte?

 

:mrgreen: testa nordicbet sa jag, de har ju ffs div 2 i innebandy:-P

 

Bor på Columbus, funkar hyfsat ok. Ingen jättespeed på grejjerna men varit med om mkt värre.

 

okej vi har bara internet för en på vårt rum:-( och kostar med så det suger... men kul för dig iaf;-)

 

edit: gl i veckan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...