Gå till innehåll

Sviten Social Clubs fest under SM


JonnyAT

Recommended Posts

För alla er som ska åka till SM i Tallinn.

 

Sviten Social Club kommer under hela veckan ha en Club Lounge där vi med våra samarbetspartners ser till att ni har det bra, kan koppla bort bad-beaten och träffa nya och gamla bekantskaper i en lugn miljö över en öl.

 

Glöm heller inte bort Sviten Social Clubs fest på fredagen den 25 på en av de hetaste nattklubbarna. Vi hyllar SM i Tallinn som koncept, bjuder på ett glas och ser till att du får en kalasavslutning på SM-veckan.

 

Väl mött i Tallinn

 

Bengan

Sviten Social Club

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Faan vad jag hade velat vara där, men jag lyckades knipa sjätteplatsen i en sat på Expekt med 5 platser igår, dvs bubblan så det blir inget Tallinn för mig.

 

Hur kan jag få för mig att ställa med Q3 från knappen när jag ändå har 10 BB och bubblan, självklart varknar SB upp med AA och alla andra blev jublande glada över min tabbe....

 

Men det var ju så tight och jag och en till låg ung lika och jag behövde sno, men jag hade ju ca 3-4 varv på mig att hitta en bätte hand samtidigt som dom andra kunde gjortr bort sig istället....

 

Blir så trött på mig själv.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmmm, den var kallare än kallast.

 

Ställningen var ungefär så här med 6 kvar och 5 platser. Blinds 500/1000.

 

25K

24K

22K

14K

11K

 

och så jag med strax under 10K när jag ställer. Anledningen att jag ställde var att senaste två varven så hade två storstackar som satt till vänster om mig snott min BB båda gångerna, ena gången knappen och andra SB och jag var trött på att blöda bort.... Sen var det foldat till mig på knappen och på BB var min huvudfi, dvs han med 11K i marker och ska han syna mig måste han ha AK eller QQ+ typ, glömde väl bort SB lite tyvärr, var ju han som vaknade upp med AA och sen var det slut, ruggigt trist då jag spelad väldigt bra i över 3 timmar utan att få bra kort, AA och KK varsin gång och noll action....

 

Men men sånt är livet men faaan vad kul det hade att åka dit.

 

Grattis till platsen sisuspud, var du en av dom med storstack eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmmm, den var kallare än kallast.

 

Ställningen var ungefär så här med 6 kvar och 5 platser. Blinds 500/1000.

 

25K

24K

22K

14K

11K

 

och så jag med strax under 10K när jag ställer. Anledningen att jag ställde var att senaste två varven så hade två storstackar som satt till vänster om mig snott min BB båda gångerna, ena gången knappen och andra SB och jag var trött på att blöda bort.... Sen var det foldat till mig på knappen och på BB var min huvudfi, dvs han med 11K i marker och ska han syna mig måste han ha AK eller QQ+ typ, glömde väl bort SB lite tyvärr, var ju han som vaknade upp med AA och sen var det slut, ruggigt trist då jag spelad väldigt bra i över 3 timmar utan att få bra kort, AA och KK varsin gång och noll action....

 

Men men sånt är livet men faaan vad kul det hade att åka dit.

 

Grattis till platsen sisuspud, var du en av dom med storstack eller?

 

Jag va den med 14k, platsen precis innan dig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...