Gå till innehåll

Unibet hackat?


bentus

Recommended Posts

Fick nyss detta mail från Unibet och tänkte det kan va ett Aprilskämt men om man skämtar om pengar kan de bli så fel. Tror ni de är hackade eller?

 

Hej ******,

 

På grund av oförutsedda omständigheter måste vi ändra ditt användarnamn. Tidigare var ditt användarnamn: ******* men från och med nu kommer ditt användarnamn att vara ********.

 

Vänligen notera att inga andra förändringar har skett. Ditt lösenord har inte ändrats och i övrigt har inga förändringar skett rörande ditt konto.

 

Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter detta har fört med sig. Har du några frågor kring detta når du oss på info-se@unibet.com eller på gratisnumret 0200 - 15 91 23.

 

Vänlig hälsning

 

Unibets kundservice

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick också mailet som sagt, ser mycket troligt ut. Skillad nörd annars.

Gick in på deras hemsida, svenska, tog svenska numret, fick då tala engelska, knackade mig fram och sa jag tydligen fått mitt anv. ändrat, sa han stämde. jaha ok tack tänkte jag.

 

Men testa logga in med mitt gamla som funkade direkt. mycket skumt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla Unibetkunder,

Som några av er kanske redan märkt har vi av tekniska skäl tvingats ändra ett fåtal kunders användarnamn.

De kunder vars användarnamn ändrats har vi kontaktat via email.

Ni som inte har mottagit ett email har vi inte ändrat några kontouppgifter på.

För mer information om specifika konton och användarnamn är ni välkomna att kontakta kundservice gratis på tel 0200 159 123.

 

Med vänlig hälsning

Mikael

Unibet Kundservice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...