Gå till innehåll

Vart i helvete är tuneringen?


metkrok

Recommended Posts

Jag låg topp 10 när det lade ner, lite småtråkigt faktiskt.

 

Metkrok, förstod inte riktigt ditt sista inlägg. Kommer en ny turnering dra igång då man ligger på samma plats med samma stackar? Eller kommer man få cash direkt beroende på hur man låg till? Kommer vi bara få tillbaka inköpet? Frågorna är många men du verkade ha lite koll på läget. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs här, om jag inte är dum så kommer man få en fin summa pengar ändå?

 

http://www.expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=2863

 

[Edit] Livesupporten är sjukt inkompetenta. Spec "Cameron" som jag pratade med, sjukt tiltande och iqbefriade. [Edit]

 

Hej hager!

 

Som tydligt har framgått i denna tråd så upplevde vi tekniska problem under denna tidpunkt vilket orsakade att en del turneringar avbröts.

 

I länken som du har bifogat ovan så finner man de villkor som gäller för utbetalning av avbrutna turneringar. Turneringarna betalas ut i enlighet med dessa regler och en återbetalning kommer att ske till spelarna inom 24 timmar.

 

Vi beklagar de problem som uppstod i samband med detta.

 

Tveka inte på att kontakta oss om ni har fler frågor eller funderingar kring detta. Önskar ni att återkomma med feedback så får ni gärna skriva till adressen: feedback@expekt.com.

 

Tack för ert tålamod!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej hager!

 

Som tydligt har framgått i denna tråd så upplevde vi tekniska problem under denna tidpunkt vilket orsakade att en del turneringar avbröts.

 

I länken som du har bifogat ovan så finner man de villkor som gäller för utbetalning av avbrutna turneringar. Turneringarna betalas ut i enlighet med dessa regler och en återbetalning kommer att ske till spelarna inom 24 timmar.

 

Vi beklagar de problem som uppstod i samband med detta.

 

Tveka inte på att kontakta oss om ni har fler frågor eller funderingar kring detta. Önskar ni att återkomma med feedback så får ni gärna skriva till adressen: feedback@expekt.com.

 

Tack för ert tålamod!

 

//Expekt.com

 

 

Jag var lite frustrerad igår, men idag så ramlade det in pengar nån gång på eftermiddagen. Helt ok ersättning även om jag tror att jag hade större värde i turneringen. Hoppas att dom här problemen slutar efter era uppdateringar nu för det har krånglat flera gånger senaste veckan?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du menar bara idag så tror jag att det är driftstopp mellan 04.00-10.00, fick nåt sånt meddelande förrut.

 

Hej!

 

Detta stämmer helt korrekt. Vi hade driftstopp mellan dessa tider som medförde att samtliga cashgame-bord togs ner mellan tiderna 04.00-10.00, turneringar började avverkas från klockan 23.30 och SnG's började att begränsas from 4 timmar innan det planerade driftstoppet.

 

Ca klockan 10.00 imorse som planerat så var borden tillgängliga igen och cashgame-bord, turneringar och SnG's sattes upp på nytt.

 

Vi beklagar de problem som orsakats under det senaste dygnet och önskar att få informera om att vår tekniska avdelning gör sitt yttersta för att lösa och se över det inträffade.

 

Tack för ert tålamod och tveka inte på att återkomma till oss om ni har några frågor eller funderingar kring detta.

 

Vänliga hälsningar,

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...