Gå till innehåll

ades_va prestationer under mars!


ades_va

Recommended Posts

Min förra dagbok blev inte alls så lyckad, och jag tänkte här göra ett nytt försök med lite klarare mål och istället spela direkt på min vanliga rulle.

Jag ska se till att posta lite resultat/statistik över mina sessioner och även HH's med jämna mellanrum.

Jag har inte PokerTracker än, men snart sätta in lite pengar genom en viss sida man inte får nämna här, men som tydligen kräver en sju-årings kunskaper i google för att finna ;) så att jag får tag i en licens.

 

Mina mål än så länge är att innan April hinna :

* Tjäna ihop $1500

* Förbättra mina kunskaper inom alla sorts Poker

* Sluta spela på tilt

* Föra statistik över mitt spel

 

Mina första resultat förväntas dyka upp inom kort.

 

Och även: När ni, i framtiden, väl är inne i denna tråd och läser får ni mer än gärna fråga mig varför jag gör en viss sak och ge mig tips om hur jag ska spela bättre.

 

* RP, fint va? :) - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Min förra dagbok blev inte alls så lyckad, och jag tänkte här göra ett nytt försök med lite klarare mål och istället spela direkt på min vanliga rulle.

Jag ska se till att posta lite resultat/statistik över mina sessioner och även HH's med jämna mellanrum.

Jag har inte PokerTracker än, men snart sätta in lite pengar genom en viss sida man inte får nämna här, men som tydligen kräver en sju-årings kunskaper i google för att finna ;) så att jag får tag i en licens.

 

Mina mål än så länge är att innan Mars hinna :

* Tjäna ihop $1500

* Förbättra mina kunskaper inom alla sorts Poker

* Sluta spela på tilt

 

Mina första resultat förväntas dyka upp inom kort.

 

Och även: När ni, i framtiden, väl är inne i denna tråd och läser får ni mer än gärna fråga mig varför jag gör en viss sak och ge mig tips om hur jag ska spela bättre.

 

jag har en fråga... innan mars?... liten väl hastigt påtänkt kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min förra dagbok blev inte alls så lyckad, och jag tänkte här göra ett nytt försök med lite klarare mål och istället spela direkt på min vanliga rulle.

Jag ska se till att posta lite resultat/statistik över mina sessioner och även HH's med jämna mellanrum.

Jag har inte PokerTracker än, men snart sätta in lite pengar genom en viss sida man inte får nämna här, men som tydligen kräver en sju-årings kunskaper i google för att finna ;) så att jag får tag i en licens.

 

Mina mål än så länge är att innan Mars hinna :

* Tjäna ihop $1500

* Förbättra mina kunskaper inom alla sorts Poker

* Sluta spela på tilt

 

Mina första resultat förväntas dyka upp inom kort.

 

Och även: När ni, i framtiden, väl är inne i denna tråd och läser får ni mer än gärna fråga mig varför jag gör en viss sak och ge mig tips om hur jag ska spela bättre.

 

jag har en fråga... innan mars?... liten väl hastigt påtänkt kanske?

 

Hehe, höga mål är ju alltid bra men den här gången är det kanske ett väl högt mål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

03-01

 

Satte på kvällen in $500 på Empire i hopp om en 20% bonus + PO, men efter en jävla massa mails verkar jag få nöja mig med en $25 bonus och ett demo på PO. Kul att se när folk håller sina promotions.

 

LITA INTE PÅ EMPIRE.

Så, ville bara få det sagt.

 

Hann iaf lira ett tag på Empire och några speciella saker hände väl.

Spelade 1 NL100 SH bord...

Efter en kort tids spelande stötte jag först på JJ i sen pos. UTG höjde upp till 4bb och 2 limpade, jag synade och tror jag fick en till syn bakom mig.

Floppen gav typ 378, varav två stycken var klöver, potten var runt $12.

UTG check, +1 betta $2, +2 syna, jag höjde upp till $15, alla folda utom han innan mig. Han brände ett tag och synade till slut.

Turn gav typ T eller nått, minns inte såväl men en blank från mina ögon, jag tryckte in lika mycket som fi hade kvar. Ungefär ett $40bet i en $45-pott, han funderade ett tag och synade till slut med A8s som klonka trips på river. Kan även nämna att fi var ruskigt lös/aggro(typ 50-60flops).

 

Efter ett tag tills spelande stötte jag på AA i rätt sen pos. Nån limp innan mig och höjde upp 5bb, fick en syn av en lös-passiv tomte(~50flops och inga höjda pre-flops), flopp gav KQ5, han betta ut runt $8, jag ville ha betalt och höjde upp till $20, han funderade ett tag och höjde sen mig till $40. Nu blev jag orolig för att han skulle ha KQ, men trodde inte han skulle syna pre-flop med en sån hand, och så skulle han säkert re-raisa mig post-flop med AK också, så jag tryckte in det sista. Låg runt $150 i potten nu och självklart vände han upp KQ.

 

Som tur var lyckades jag ta igen allt detta och slutligen låg jag på runt 140 plus efter strax under 2 timmar spelade efter att ha utnyttjat fi's allt för många svagheter.

 

Bl a 44 som träffa kåk när brädan parat sig och fi satt på trips.

Mest betalt fick jag dock av trips mot trips när jag hade QJs på en Q268Q bräda och fi höll i Q4.

 

Hann även cleara den allt för generösa $25 bonusen jag hade pending på Empire!!!!1111one

 

Tid spelad : 1h 52min

Summa : +$165.98

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

03-01

Efter ett tag tills spelande stötte jag på AA i rätt sen pos. Nån limp innan mig och höjde upp 5bb, fick en syn av en lös-passiv tomte(~50flops och inga höjda pre-flops), flopp gav KQ5, han betta ut runt $8, jag ville ha betalt och höjde upp till $20, han funderade ett tag och höjde sen mig till $40. Nu blev jag orolig för att han skulle ha KQ, men trodde inte han skulle syna pre-flop med en sån hand, och så skulle han säkert re-raisa mig post-flop med AK också, så jag tryckte in det sista. Låg runt $150 i potten nu och självklart vände han upp KQ.

 

Om du å ena sidan tycker att han är en lös-passiv tomte är det väl inte så självklart att anta att han inte skulle syna pre-flop med KQ. Det va ju trots allt bara 5bb. Vanligtvis en hyffsad bet men mot lösa tomtar räcker det inte alltid för att få ut dom med tveksamma händer. KQ kan ju se bra ut i en tomtes ögon! :D

 

Bara en tanke!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

03-02

 

Idag har varit lite upp och ner, efter ungefär 3 timmar ligger jag dock runt +- 0 (obs, detta är efter att ha köpt in mig i både en $25+2 samt en $50+5). $25'aren gick inte så bra alls utan åkte rätt tidigt, men sitter fortfarande kvar i min $50+5, så vi får hoppas att jag iaf hamnar ITM där.

Har gått rätt stadigt plus under dagen men blivit punkterad av situationer som att syna en all-in med QQ, han vänder upp AKo och träffar K på river.

 

Här har vi slutligen 2st HH's från dagen.

 

#Game No : 1672544577

***** Hand History for Game 1672544577 *****

$100 NL Hold'em - Wednesday, March 02, 07:52:20 EDT 2005

Table Table 37066 (6 max) (Real Money)

Seat 6 is the button

Total number of players : 6

Seat 3: hitman29720 ( $88.7 )

Seat 6: nostradamus9 ( $147.15 )

Seat 8: blackkitty1 ( $136.65 )

Seat 10: burberry169 ( $265.08 )

Seat 5: ades_va ( $107.95 )

Seat 1: fitz88 ( $98 )

fitz88 posts small blind [$0.5].

hitman29720 posts big blind [$1].

 

** Dealing down cards **

Dealt to ades_va [ Js Kd ]

 

ades_va raises [$2].

Dubblar UTG för att variera mig lite.

nostradamus9 folds.

blackkitty1 calls [$2].

burberry169 calls [$2].

fitz88 folds.

hitman29720 calls [$1].

 

** Dealing Flop ** [ 9c, Jh, Jd ]

 

hitman29720 checks.

ades_va bets [$4].

blackkitty1 folds.

burberry169 raises [$8].

hitman29720 folds.

ades_va calls [$4].

 

** Dealing Turn ** [ Qd ]

 

ades_va checks.

burberry169 bets [$20].

ades_va raises [$40].

burberry169 calls [$20].

 

** Dealing River ** [ Ah ]

 

ades_va bets [$20].

burberry169 calls [$20].

 

ades_va shows [ Js, Kd ] three of a kind, jacks.

burberry169 doesn't show [ Jc, 6c ] three of a kind, jacks.

ades_va wins $142.5 from the main pot with three of a kind, jacks with king kicker.

 

 

 

#Game No : 1674405797

***** Hand History for Game 1674405797 *****

$100 NL Hold'em - Wednesday, March 02, 18:17:18 EDT 2005

Table Table 37183 (6 max) (Real Money)

Seat 3 is the button

Total number of players : 5

Seat 5: Remo149 ( $120.35 )

Seat 6: gera111 ( $182.5 )

Seat 10: ades_va ( $153.3 )

Seat 3: LCCSouth ( $0 )

Seat 1: shazdeh ( $39 )

gera111 posts small blind [$0.5].

ades_va posts big blind [$1].

 

** Dealing down cards **

Dealt to ades_va [ Qc Qh ]

 

shazdeh raises [$2].

Remo149 folds.

LCCSouth has left the table.

gera111 calls [$1.5].

ades_va raises [$4].

shazdeh calls [$3].

gera111 calls [$3].

 

** Dealing Flop ** [ 8s, Js, Tc ]

 

gera111 checks.

ades_va bets [$10].

shazdeh is all-In [$34]

gera111 calls [$34].

ades_va folds.

Skulle ni ha gjort likadant?

 

** Dealing Turn ** [ 3s ]

** Dealing River ** [ 6d ]

gera111 shows [ Kd, 9h ] high card king.

shazdeh shows [ Th, Kc ] a pair of tens.

shazdeh wins $91 from the main pot with a pair of tens.

---

Blir helt galen över denna hand, varför synade K9?

 

 

 

Statistik dyker upp inom kort, ska bara spela klart $50+5'an.

Hamnade slutligen på 5e platsen och fick iaf $200, efter att ha foldat mig igenom hela finalbordet.

Var tidigare chiplead men förlorade ruskigt mkt på en QQ som mötte KTs som träffa stege, och var därför shortstacked igenom hela top15.

Det slutade dock lite tragiskt genom att jag gick all-in och fick syn av 2 andra som också gick all-in, AA och QQ, QQ träffa set och både jag och AA åkte. Hade jag bara foldat den handen också(som jag tänkte göra) så hade jag tjänat ytterligare en placering.

 

 

 

Tid spelad : 3h + 2h(tour)

Summa : ($165.98) +$352.83

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

03-03

 

Inledde starkt dag 3 med att gå massa back.

Blev en massa otrevliga utdragningar.

En av de första händerna klev jag in och fick QQ, höjde upp 4bb där två sedan synade. Flopp kom typ 389 med 3 och 8a i spader, killen som satt innan mig slängde iväg ett pottbet. Blev nu lite osäker på vad han hade så jag synade bara på floppen. På turn föll sedan en tia och nu låg det 2st klöver ute också, så vi hamnade till slut all-in.

Han hade K9s i spader och lyckades träffa trips på river.

Surt Surt...

Kommer inte ihåg så många fler händer, men minns iaf att jag hann vinna tillbaka det mesta. Slutade på runt -100.

 

 

 

 

 

Tid spelad : ~3h

Summa : +$403.67

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

03-04

 

Hamnade på ett ruskigt lös-aggro bord, kommer få många HH's härifrån :)

Men först vill jag bragdera!

 

#Game No : 1682930870

***** Hand History for Game 1682930870 *****

$100 NL Hold'em - Friday, March 04, 07:25:58 EDT 2005

Table Table 37121 (6 max) (Real Money)

Seat 2 is the button

Total number of players : 6

Seat 1: Nutztou2 ( $393.58 )

Seat 3: ades_va ( $95.5 )

Seat 5: althecool ( $306.93 )

Seat 6: OZ_Sniper1 ( $172.99 )

Seat 8: smallfish5 ( $135.65 )

Seat 10: TJANDMIKEY ( $121.45 )

 

OZ_Sniper1 posts small blind [$0.5].

smallfish5 posts big blind [$1].

 

** Dealing down cards **

Dealt to ades_va [ Ks Kh ]

 

TJANDMIKEY folds.

Nutztou2 folds.

ades_va raises [$4].

OZ_Sniper1 folds.

smallfish5 calls [$3].

 

** Dealing Flop ** [ Td, Kc, Kd ]

OOEEEHEHEHOHEEOEHO etc -

 

smallfish5 checks.

ades_va bets [$4].

smallfish5 calls [$4].

** Dealing Turn ** [ Th ]

smallfish5 checks.

ades_va bets [$5].

smallfish5 folds.

>You have options at Table 37041 (6 max) Table!.

ades_va does not show cards.

ades_va wins $20.7

 

 

Haha, avslutade inte ens denna post :)

Iaf så blev inte resultatet så bra utan jag backade på denna dag.

Gick ungefär -100.

 

 

 

Tid spelad : ~2h

Summa : +$300

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

03-01

 

Satte på kvällen in $500 på Empire i hopp om en 20% bonus + PO, men efter en jävla massa mails verkar jag få nöja mig med en $25 bonus och ett demo på PO. Kul att se när folk håller sina promotions.

 

Skulle du inte maila PO ang detta? Var själv sugen på detta men nu blev man ju lite tveksam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

03-08

 

 

Nu har jag, efter ungefär en veckas uppehåll, börjat spela igen!

Kom på att jag hade ett mål att klara av! :)

Jag satte mig ner och såg att jag fortfarande hade pengar kvar på Empire - Jag har för övrigt fortfarande inte fått upprättelse för deras slarv, varken av PO eller Empire - så jag tänkte att jag kan iaf lira där nån mer dag innan jag tar ut dem.

Hände inte så mycket i början, utan svängde lite mellan 70bb och 100bb i rätt lång tid, tills jag fick tag i 99 när jag hade pos på en lös-aggro stackare. Han höjde upp 4bb ur rätt tidig pos och jag synade tillsammans med några andra.

Flopp gav QJ9, varav 2 var i samma suit, och då inte trodde att någon höll i antingen KT eller T8 var jag bara slagen av JJ och QQ.

Han bettade pott och jag höjde upp honom till lite över dubbla hans bet för att isolera oss.

Han funderade ett bra tag sedan synade han, kunde inte placera honom på någon speciell hand då han antagligen skulle spela likadant med alla händer här(AA, KK, AQ, QJs, QQ, JJ etc).

Turn gav en 8a - den gillade vi inte - men jag bettade ändå ut efter att han checkat. Nu började jag bli lite orolig med tanke på att det fanns så många händer som slog mig...

Dock trodde inte jag att han skulle ha spelat så på varken ATs, KTs eller nån annan steghand.

Som tur var(oavsett vad han höll, förutom QQ och JJ då) så föll en 8a på river och jag var räddad. Jag gick all-in och han foldade efter lite funderingstid. AQ?

 

Efter detta gick rätt lång tid innan nått annat roligt hände, men jag stötte tyvärr på en av de mest frustrerande händerna jag sett i min dar.

Jag höll i A9s i UTG+1 och var beredd att spela(NL100 SH) då UTG - som var rätt lös-aggro och svår att placera - höjde upp 4bb.

Jag trivdes varken i positionen eller med handen så jag foldade, efter mig synade 2 personer.

Floppen gav 279, varav 27 var i min färg, så jag hade alltså hållit i TPTK samt färgdrag. Störande hand att missa, men ändå inte så farligt.

Tyvärr så föll en 9a på turn, och dessutom visade det sig att potten blev ruskigt stor efter ett krig mellan två personer... Visst hade jag kanske blivit slagen av kåk, men ansåg inte att det var så stor chans för att nån skulle ha spelat på varken 22 eller 77, fast eftersom bordet var relativt löst så var det fullt möjligt.

 

Dock tog jag igen denna hand senare, höll i A8s UTG och dubblade blinds, floppen gav 258, 25 i min färg, och jag blev både bettad in i och re-raisad. Valde att bara syna ner floppen så att jag kunde gå all-in på turn utan att riskera en fold från honom.

Till min stora lycka föll även ett A på turn, och dessutom var det han som tryckte in mig all-in! Här kan han visserligen ha hållit i ett set, men top2 och färgdrag är inte så illa iaf. (Jag lyckades även med att träffa nötfärgen).

 

 

 

 

Tid spelad : ~3h

Summa : +$459.72

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

03-09

 

 

 

Tänkte spela lite idag innan jag tog ut allt från Empire(som vi dessutom hatar), så jag satte mig ned vid ytterligare ett NLSH 100 och lirade ett tag.

Har nu tagit ut allting till NETeller och väntar på att mina pengar ska komma ut. Funderar fortfarande på vilken bonus jag ska ta nu, alla förslag uppskattas! Ska dock bjuda på en HH nu.

 

***** Hand History for Game 1709857543 *****

$100 NL Hold'em - Wednesday, March 09, 13:35:03 EDT 2005

Table Table 36690 (6 max) (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 6

Seat 1: papasmurf517 ( $130.2 )

Seat 5: jenaqueen ( $80.45 )

Seat 10: ades_va ( $103 )

Seat 8: Donovan329 ( $59.3 )

Seat 3: edawg2169 ( $28 )

Seat 6: calcul8that ( $79.75 )

 

ades_va posts small blind [$0.5].

papasmurf517 posts big blind [$1].

 

** Dealing down cards **

Dealt to ades_va [ 8c 8s ]

 

edawg2169 calls [$1].

calcul8that calls [$1].

Donovan329 calls [$1].

ades_va calls [$0.5].

papasmurf517 raises [$1].

edawg2169 calls [$1].

calcul8that calls [$1].

Donovan329 calls [$1].

ades_va calls [$1].

 

** Dealing Flop ** [ 6c, 6d, 4d ]

Rätt ok pott, får se om någon sitter på 6a dock.

Pott ~ $9

 

ades_va checks.

papasmurf517 bets [$3].

Väldigt litet bet, antagligen inte en 6a.

edawg2169 calls [$3].

Samma här.

calcul8that raises [$6].

Hmm, konstigt, men han har lirat oerhört mysko förut.

Väldigt lös-aggro.

Donovan329 folds.

ades_va raises [$15].

Väljer att trycka upp till pottbet för att se vart jag står.

papasmurf517 folds.

edawg2169 folds.

calcul8that is all-In [$71.75]

Han har köpt en MASSA potter utav mig på detta sätt förut.

Börjar tro att han är en bluffare.

ades_va calls [$62.75].

Synar efter lång betänketid.

 

** Dealing Turn ** [ 8d ]

** Dealing River ** [ 5s ]

 

ades_va shows [ 8c, 8s ] a full house, Eights full of sixes.

calcul8that doesn't show [ 6s, 9d ] three of a kind, sixes.

ades_va wins $169.5 from the main pot with a full house, Eights full of sixes.

Som ni ser hade jag tur(!!! min första gång! :)).

Hade tydligen placerat honom helt fel(hade honom på färgdrag) men klarade mig pga turnen.

 

 

Tillägg :

Tog mig just en sista vända på lite BJ, lyckades plussa 140 tack vare en bonus, lägger till det på resultatet.

 

 

Tid spelad : ~1h

Summa : +$684.37

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar du endast 1 bord åt gången?

 

Beror på vad jag är sugen på och vilket spel jag lirar, samt om jag lirar för en bonus och isåfall vad det är för krav på bonusen. :)

Men hittils (under dagboken) har det varit THeSH NL100 max 2bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

03-11

 

 

 

Och idag har varit en riktig skitdag.

Inledde med att sätta in $200 på Paradise för en bonus där.

Satte mig vid ett FL2/4 och regga mig på $30R&A(20k GAR) för att slaska lite. Jag inledde starkt med att förlora allting på händer som QQ mot 67o, KK mot jag minns inte vad, TT mot KJo(allt all-in pre-flop) så efter ett litet tag hade jag lagt ut $90 på den turren(2 re-buys) och tomtade mig med T9k när avg var runt T6k.

Jag plockade upp AQs på rätt fin pos, och höjde upp 3bb efter rätt många limpare. Fick först nån syn sen höjde bordets lösaste snubbe upp mitt bet till det dubbla(denna kille hade spelat på bl a Q6o på knappen tidigare) så jag tryckte in vetandes att om han hade bra hand hade jag ändå förlorat massa pengar på den oavsett flopp, och jag skulle klara en förlust mot honom utan att vara helt död. Dessutom låg det rätt fint i potten och så fanns det en liten chans för att han skulle folda.

Till min olycka vände han dock upp KK och det höll sig, så var jag ur.

$120 borta(2R/1A)...

 

Satt som sagt samtidigt vid ett FL2/4, där jag efter ett tag plockade upp 99 i relativt tidig pos och valde att limpa för att slaska upp mitt spel lite.

Flopp gav mig 889(2 i samma suit) och bettandet började, blev ungefär cappat vid varje gata och fi vände självklart upp 88 efter 2 rags på turn och river. Där rök ungefär allt jag hade kvar på Paradise.

 

In med ytterligare $344! (Mitt NETeller konto såg så fint ut efter den summan :D) och satte mig vid 3 fullbord NL100.

Gick rätt bra, vann lite här och förlorade lite där, låg rätt bra plus hela tiden ända tills mardrömshanden dök upp, all-in med KK mot lös storstack pre-flop, självklart hade han AA, och det höll. :/

 

Får se hur det slutar men just nu ligger jag runt -$260 efter en dags slit.

Resultat dyker upp inom kort.

 

Baah, hann vinna tillbaka lite, men en riktigt kass dag har det varit.

 

 

 

 

Tid spelad : ~5h

Summa : +$506.12

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

03-11

 

 

 

Ligger efter ungefär 3 timmars nötande +~$330 på Paradise och har just fått in pengar på Ultimate poker, så jag byter nu till deras klient.

Hann gå lite upp och ner på paradise men tack vare handen nedan tog jag igen det mesta.

 

Game #746006285 - (blinds $0.50/$1) No Limit Texas Hold'em -

2005/03/11-15:55:24.4 (CST)

Table "Kaukura" (real money) -- Seat 8 is the button

Seat 1: bruschi ($84.25 in chips)

Seat 2: hattte ($276.25 in chips)

Seat 3: arturo66 ($111.25 in chips)

Seat 4: Suit2nuts ($23.75 in chips)

Seat 5: F-Buffa ($110.25 in chips)

Seat 6: SoundChild ($57.25 in chips)

Seat 7: adess ($143.75 in chips)

Seat 8: 88cowboy88 ($386.75 in chips)

Seat 9: ZukeAA ($32.00 in chips)

Seat 10: nineteen19 ($235.50 in chips)

 

ZukeAA : Post Small Blind ($0.50)

nineteen19: Post Big Blind ($1)

 

Dealing...

Dealt to adess [ Kh ]

Dealt to adess [ Kd ]

 

bruschi : Fold

hattte : Fold

arturo66: Fold

Suit2nuts: Fold

F-Buffa : Call ($1)

SoundChild: Call ($1)

adess : Raise ($5)

Väljer att höja upp till 5bb så att jag får position på alla.

88cowboy88: Call ($5)

ZukeAA : Fold

nineteen19: Fold

F-Buffa : Fold

SoundChild: Call ($4)

 

*** FLOP *** : [ 3h 8c Kc ]

Wee, nötterna!!! :)

 

SoundChild: Check

adess : Bet ($13)

Stör mig lite på att han har position på mig och cold-callar.

Sätter han på en bra hand, AA/AK.

88cowboy88: Call ($13)

SoundChild: Fold

 

*** TURN *** : [ 3h 8c Kc ] [ 6s ]

Inget farligt kort alls.

 

adess : Bet ($30)Utnyttjar det övertag han tror han har och väntar ett bra tag innan jag bettar 70% pott.

88cowboy88: Raise ($70)

Yessss, fångade honom.

adess : Raise ($95.75)

Funderar ett bra tag på hur jag bör göra här.

Tänker att om jag kall-synar kan han antingen dra ut mig, eller så kan det dyka upp ett scare-card på river så han foldar mot min all-in.

Tänker dock som om han har AK/AA så bör han syna en all-in ifrån mig.

88cowboy88: Call ($55.75)

 

*** RIVER *** : [ 3h 8c Kc 6s ] [ Qc ]

 

*** SUMMARY ***

Board: [ 3h 8c Kc 6s Qc ]

adess bet $143.75, collected $292, net +$148.25 (showed hand) [ Kh Kd ] (three

of a kind, kings)

88cowboy88 lost $143.75 [ 3d 3s ] (three of a kind, threes)

 

Hann efter detta gå ungefär +125 på Ultima samt vinna lite mer på Paradise, tyvärr dök inga speciella händer upp.

Största inkomsten på Ultima märkte jag var FL2/4 HU(man letar reda på ett SH bord och hoppar in som först) då man får 50% extra bonuspoints när man är först in i vid ett bord.

Så var det även ruskigt lätt motstånd. :)

 

 

 

 

Tid spelad : ~6½h

Summa : +$993.93

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...