Gå till innehåll

SAJT: Parbet.com


Krissan

Recommended Posts

Vad alla prima klienter byter från prima..

Jag spelade innan på expekt... efter deras flytt så gick jag över till parbet och nu vet jag nästan inte vart jag ska... Prima har ju den grymmaste klienten... Nån som vet någon prima sajt som kommer vara kvar?

kommer nordicbet oxå byta???

 

Tacksam för svar!

/G

 

Jag kan rekomendera the gamingclub. De kommer garanterat vara kvar dessutom är de reggade på Gibraltar (skattefritt).

 

Eftersom jag tycker att de nordiska siterna är ok. så har jag reggat mig på nordicbet... vill veta om ni har nåra synpunkter om dem.. har läst runt lite på forumet men inte hitta något ont om nordicbet.

Ska prova där ikväll så får vi se ;)

Nån mer som tänker hålla sig kvar i prima????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 406
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Eftersom jag tycker att de nordiska siterna är ok. så har jag reggat mig på nordicbet... vill veta om ni har nåra synpunkter om dem.. har läst runt lite på forumet men inte hitta något ont om nordicbet.

Ska prova där ikväll så får vi se ;)

Nån mer som tänker hålla sig kvar i prima????

 

Jag tycker Nordic Bet fungerar bra och utbetalningar har tagit ett par dagar för mig. Retligt dock att de inte tar Neteller och att det tillkommer insättningsavgifter. Neteller är dock på gång.

 

De brukar ha en hel del Freerolls med hyfsade priser, $5000-$50 000 i prispotten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som kan logga in överhuvvudtaget på hemsidan?

 

Händer ingenting när jag skriver i mina uppgifter. Klickar jag på glömt lösenord och fyller i kundnummer och mejladdress får jag som svar att det inte finns något som överännsstämmer med dom uppgifterna.

 

Har dom slarvat bort mitt konto inkl tillgångar i flytten blir det krig. Har mejlat dom men dom jobbar väl bara till 19:00 :x

 

Så trött jag är på allt strul. Vart kan man spela på Prima skattefritt med utbetalning till bankkonto/visa, få rakeback och ett trevligt bemötande av en proffessionell support????

 

MVH

Niztert

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som kan logga in överhuvvudtaget på hemsidan?

 

Funkade bra för en halvtimme sen. Men klienten är skitkass o ful grafik som stryk. Aldrig att jag sätter min fot på Tain. Du använder samma användarnamn som tidigare men du får skriva in ett nytt nickname som du ska ha vid pokerborden. Åtminstone fick jag göra det.

 

Nordicbet och Gaming club är två Primaklienter jag kan rekommendera. Den sistnämnda har nackdelen att alla tider är i EST, dvs amerikanska tider. Kan bli lite knepigt i början.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag flyttade mig själv till nordic bet

Lyckades vid 20 tiden logga in i parbets sida och ta ut mina pengar därifrån.

Deras "nya" klient verkar inte vara så rolig att leka på :)

den har en massa information som är bra... men borden var riktigt kassa..

den enda nackdelen för min del är borden. (det är där man tillbringar sin tid).

Provade hos expekt men gillade inte alls den.

De har grymma turneringar med lite folk. (enda positiva).

Ni får gärna skriva vad ni tycker.

/G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag lyckats komma in tillslut efter mycket mejlande med supporten. Dom hade låst mitt konto då jag inte hade skickat in kreditkortsupplysningar. Vilket jag gjort för länge sen. Nu är det iallafall gjort igen och nya programvaran är nedladdad. So far so good.

 

Först visar det sig att mitt alias är taget och ännu värre, Min bankroll e borta. Finns inte en dollar kvar. Har detta hänt någon annan?

 

Vad FAN är det som händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte ta ut pengar till mitt neteller konto, men det gick inte. Kan endast göra utag till mitt visakort som användes vid insättning, så jag skickar mail till deras support men fattar inte vad dom menar.

 

Mailet:

--------------------------------------------------------------------------------------

Jag : Jag försökte idag ta ut pengar men fick aldrig välja vart utaget skulle gå. Den valde mitt visakort automatiskt, går det inte att ta ut pengar till mitt neteller konto?

 

Parbet: Inte om du har satt inn med VISA.

 

Jag : Om jag gör en insättning med neteller, kan jag då göra utag till neteller?

 

Parbet : Japp, men inte för du har fylt VISAinnsätningen.

---------------------------------------------------------------------------------------

Någon som fattar vad dom menar eller vet hur det ligger till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte ta ut pengar till mitt neteller konto, men det gick inte. Kan endast göra utag till mitt visakort som användes vid insättning, så jag skickar mail till deras support men fattar inte vad dom menar.

 

Mailet:

--------------------------------------------------------------------------------------

Jag : Jag försökte idag ta ut pengar men fick aldrig välja vart utaget skulle gå. Den valde mitt visakort automatiskt, går det inte att ta ut pengar till mitt neteller konto?

 

Parbet: Inte om du har satt inn med VISA.

 

Jag : Om jag gör en insättning med neteller, kan jag då göra utag till neteller?

 

Parbet : Japp, men inte för du har fylt VISAinnsätningen.

---------------------------------------------------------------------------------------

Någon som fattar vad dom menar eller vet hur det ligger till?

De menar att du måste få ditt Visa-kort till plus/minus noll innan du får ta ut nån annanstans. Så om du t.ex. satt in $100 med Visa så måste du ta ut $100 till Visa.

 

Orsaken till att sajterna gör så här är väl för att undvika kreditkortsbedrägerier.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att få 0,5 ffp måste raken på en hand bli mellan 0,5-1 dollar om ajg förstått det rätt...men hur stor måste en pott bli för att där ska dras 0,5 dollar i rake?

 

Jag såg den rutan med, men jag undrar om det verkligen kan stämma. Överlägset högsta krav jag sett isåfall. Potten lär behöva vara minst 10 dollar för 0.5 i rake (om inte deras rake är högst med). Således två potter på över 10 dollar per FFP.

Kan detta verkligen stämma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att få 0,5 ffp måste raken på en hand bli mellan 0,5-1 dollar om ajg förstått det rätt...men hur stor måste en pott bli för att där ska dras 0,5 dollar i rake?

 

Jag såg den rutan med, men jag undrar om det verkligen kan stämma. Överlägset högsta krav jag sett isåfall. Potten lär behöva vara minst 10 dollar för 0.5 i rake (om inte deras rake är högst med). Således två potter på över 10 dollar per FFP.

Kan detta verkligen stämma?

 

Stämmer det blir det omöjligt för mig att klara bonusen för jag kör0,1/0,2 eller 0,25/0,5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att få 0,5 ffp måste raken på en hand bli mellan 0,5-1 dollar om ajg förstått det rätt...men hur stor måste en pott bli för att där ska dras 0,5 dollar i rake?

 

Jag såg den rutan med, men jag undrar om det verkligen kan stämma. Överlägset högsta krav jag sett isåfall. Potten lär behöva vara minst 10 dollar för 0.5 i rake (om inte deras rake är högst med). Således två potter på över 10 dollar per FFP.

Kan detta verkligen stämma?

 

Stämmer det blir det omöjligt för mig att klara bonusen för jag kör0,1/0,2 eller 0,25/0,5

 

På NL 0.1/0.2 och FL lägre än 0.5/1 är det omöjligt då raken max är på 0.30. NL 0.25/0.5 och högre är det dock omöjligt

 

Från expekts rakestruktur:

Fixed Limit Rake

Lägre än $0.50/$1.00 $0.01 vid varje $0.15 Max rake: $0.30

$0.50/$1.00 till $2.00/$4.00 $0.05 vid varje $1.00

Högre än $2.00/$4.00 $0.25 vid varje $5.00

 

Pot/No Limit Rake

Lägre än $0.25/$0.50 $0.01 vid varje $0.15 Max rake: $0.30

$0.25/$0.50 till $1.00/$2.00 $0.05 vid varje $1.00

Högre än $1.00/$2.00 $0.25 vid varje$5.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...