Gå till innehåll

Bestpoker.com


Bestpoker

Recommended Posts

  • Svars 364
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Hej!

 

Rörande alla er som registrerade er och försökte spela $10.000 Added Summerparty 25:e juni. Då turneringen "kraschade" så har ni fått en "refund" på er buy in och denna turnering kommer att spelas om den 1:e juli kl 20.00 CET och är öppen för alla spelare.

 

Ni kommer även få en ticket till en $15.000 Added Summer Party Freeroll, exklusiv för er spelare som registrerat sig för föregående turnering. Denna "ticket" kommer vara tillgänglig på ert konto under kommande/nästa vecka och turneringen spelas söndag den 5:e juli kl 19.00 CET

 

Mvh Bestpoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Between the 1st and the 14th of July you have the chance to double up all your freeroll winnings!

All you have to do is to:

 

1: Make deposit (minimum $20).

2: Collect 1 Player Point!

 

How do I receive the extra cash?

When you have fulfilled the requirements above and finished ITM (in the money) in one of our freerolls you write an e-mail to support@bestpoker.com with the subject “Freeroll double up”, tell us when the freeroll was played and what place you ended up in. The money will be credited to your account within 24 hours.

 

How do I collect Player Points?

For more information about how to collect Player Points click here.

 

 

Freeroll schedule:

$100 Freeroll - Every weekday at 19.00 CET.

 

$500 Freeroll - Every Sunday at 20.00 CET.

 

 

 

Only player in EU are eligible for the Freeroll Double-up.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En konstig sak hände mig idag när jag spelade ett gäng sitngoes på Bestpoker... helt plötsligt kommer det upp ett meddelande på alla borden "Detta bord har stängts" sedan försvinner allt och det hjälper inte att starta om klienten eller köra via browser...

 

Kontaktade supporten och dem kunde inte hjälpa mig, fick tillbaka mina pengar hur som helst. Hände detta någon annan?Tycker allt känns ganska buggigt på sidan just nu om jag skall vara ärlig!

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Det stämmer att det är problem med spelklienten för tillfället. Samtliga operatörer på OnGame Network upplever problem av detta slag. Vi är väldigt ledsna för detta och vi har konstant kommunikation med OnGame för att få dem att lösa problemen. Nya uppdateringar av klienten kommer löpande för att förbättra spelupplevelsen och fixa buggarna.

 

Vi hoppas att de flesta tekniska problemen kommer vara åtgärdade under kommande 4 veckor samt att efterfrågade features/funktioner som i dagsläget ej erbjuds är implementerade innan sommaren är slut.

 

Mvh Bestpoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Som alla säkert vet så har lanseringen av den nya spelklienten inneburit en del tekniska problem. Nya uppdateringar ligger för dörren och inom kort kommer klienten uppdateras ytterligare.

 

Under Juli erbjuder vi er som är sugna på turneringar lite extra värde som plåster på såren!

 

10:e juli - Fredag - $5000 Added Ticket Splash

13:e juli - Måndag - $3000 Added Summer Fun

15:e jul - Onsdag - $3000 Added Ticket Splash

17:e juli - Fredag - $5000 Added Summer Fun

20:e juli - Måndag - $3000 Added Summer Fun

22:e juli - Onsdag - $3000 Added Summer Fun

24:e juli - Fredag - $5000 Added Summer Fun

27:e juli - Måndag - $3000 Added Summer Fun

29:e juli - Onsdag - $3000 Added Ticket Splash

31:e juli - Fredag - $10 000 Added Summer Fun

 

http://www.bestpoker.com/promotions

 

Ni hittar turrarna i klienten. Lycka till!

 

Bestpoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Nu kommer löpande uppdateringar av spelklienten som förbättrar spelet.

 

- mindre minneskonsumtion

- ny fyrfärgs-lek

- snabbare login

- snabbare spel (slutfas av non-showdown)

- övriga tekn. uppdateringar för stabilare klient.

 

Idag kommer ytterligare uppdateringar som vi hoppas förbättrar situationen ytterligare.

 

För er som önskar, kommentera gärna klienten vidare så att vi kan fortsätta bearbeta Ongame i strävan att få fram den bästa klienten på marknaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Kortlekarna måste jag hålla med om, ser suddiga och oskarpa ut. Den nya fyrfärgskortleken var bättre men föredrar inte att köra med dessa. Sedan tycker jag det hade varit med med en "Time" klocka som pokerstars har, tycker man får lite för lite tid på sig när man multitablar...

 

Har spelat på ongame i några veckor nu men fattar fortfarande inte hur jag får tillgång till handhistorik? Kan någon hjälpa mig med detta? Alltså så jag kan gå tillbaka efteråt och se över mitt spel.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett litet problem här. Registrerade mig för Ongames $200 Championchip tidigare idag och nu på kvällen har jag dragit till en polare och grindat som också är reggad till den turneringen. När jag går in i klienten så får jag meddelandet att vi inte kan spela turneringen från samma IP vilket i sig är HELT sjukt och jag har aldrig varit med om det tidigare på någon annan sajt (bara när det gäller cashgame).

 

Hursomhelst så kontaktade jag livesupporten för att antingen få bort den där IP-blocken eller åtminstone få pengarna tillbaka men supportkillen hävdar att inte något av det är möjligt och han säger dessutom att det är så på massa andra sajter vilket självklart inte stämmer.

 

Finns det någon kille här som kan lösa detta? Annars har jag garanterat spelat min sista hand på sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså...

Vad håller de på med på BestPoker?

Har inte spelat så mycket på nya klienten , men har cirka 90$ på kontot. Går in idag vid 20:50 och ska lira en turnering som börjar kl 21:00.

När man ska regga sig så händer det i princip ingenting förens turneringen börjar då kommer det upp att det är "Error - cannot read account information" eller nåt sånt.

 

Jaja , tänkte jag då och spelade lite cash istället, går in med 20$ på ett bord som jag spelar upp till cirka 80$, och går ur bordet. Då borde jag ha cirka 150$ på kontot , men jag har bara 53$. Går in på ett annat bord och skall köpa in 25$ men har helt plötsligt bara 23.90$, köper in det i alla fall och spelar bara en liten stund , men jag jag har då 29$ från det bordet.

 

Käkar lite och går tillbaka till datorn , och nu har jag 0$ på kontot!!

 

Detta är cirka 3 timmar sen , men jag har fortfarande 0$.

 

Någon som har liknande probs med Bestpoker just nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...