Gå till innehåll

NLT - Trn, allt om €20k guarantee på 24h!


ades_va

Recommended Posts

  • Svars 72
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

suck bommade man en trippling...

 

UTG miniraisar och jag har 77. Vill inte riskera något, ser ju många som minniraisar med AA KK tex, så jag foldar. BB synar.

 

Floppen blir 74x typ !!!!!

 

båda blir all in och UTG visar AK (såklart) och BB 55...

 

Hade man haft en bit över 20k...istället har man 7.5k.

 

Vare fel att folda där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dubblar upp igen... 15:e plats... ett försök till blindsteal med KJo på knappen-... får syn av bb... floppar TP... UTG betar ut, jag höjer, men får syn... känns inte bra det här... turn kommer 4... UTG sätter mig allin, men jag är nästan comitted och synar... han visar upp A-high med hålstegedrag... phew...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rolig turn det där, kvalade som många andra in och hade tänkt att föra en add on, men vad händer.....

 

Får A2 spader i första handen, sitter sent och ser floppen för 25 chips, kommer K6 i spader och ett A, har alltså par i äss med färgdrag, usel kicker dock, alla chekar fram till mig som höjer pot, blir reraisad av en annan och väljer och syner. Turn ett A till, blir lite misstänksam om han verkligen har ett A han med, han satsar ca 400 jag synar, kommer en 10 på river och inte spader tyvärr. Han satsar 300 till... Har triss i äss med K10 på bordet, synar och han har AJ, nere på 800 efter första handen.

 

Lyckas sen komma upp i över 2000 igen när följande hand under level 4, precis innan add on, sitter på knappen och får AA, alla lägger sig fram till mig, som vanligt, SB har bara ca 300-400 kvar medans BB har ca 5000... Jag 4 dubblar BB och får syn av båda, SB allin. flop kommer 6JQ rainbow..... BB chekar till mig, jag satsar halv pott, får omslag som gör mig tvingad att gå all in eller folda, tror han sitter med JQ först men väljer att gå allin, han sitter med TQ, sb har 96 eller nåt.... Tror jag ska vinna fett, turn kommer K, shit nu har han stege frånn två håll, men jag har två A och sb en nia, river kommer Q.......... Helt osanolikt, han hade 9 av 46 kort han kunde slå mig på....... Blir såååååå trött, hade haft ca 5000 i chips annars och blivit livsfarlig tror jag...

 

jaja, får väl bli min tur en annan gång..

 

mvh

zeb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...