Gå till innehåll

Partypoker erbjudande, sant?


Alow

Recommended Posts

Hej

Jag letade på nätet efter någon nice instead pokerbonus. Och hittade denna sida: http://www.cafepress.com/pokerproshirts/2731251

 

Någon som testat den ännu? Låter nästan för bra för att vara sant, tex om man sätter in 170$ så förvandlas dem till 370$ istället, alltså 200$ gratis. Finns väl alltid en hake, att man spelar visst många händer etc. Men det låter ändå riktigt intressant. Något att lita på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte hur det är med just denna, men normalt sett brukar man få pengarna när man har spelat alla händerna.

 

Jo det vet jag också. Men denna verkar tydligen inte vara så... därför som jag undrar om man kan lita på detta. Det ser dock ut att fungera, men jag vågar inte chansa innan jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja oroar nog mig lite i onödan, men man vet aldrig. Det är dock mer på affiliate sidan som erbjuder detta som jag är mer misstänksam för, men jag kanske får höra med Party om de har något liknande erbjudande. Eller så hör jag med hemsidan som erbjuder det så inga missförstånd uppstår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är de bara jag som får security error: domain name missmatch?

 

Har du reggat dig med erbjudandet? Själv har jag försökt få svar ifrån affiliate sidan, men inget svar ännu.

Skickade även med bonuskoden så Partys support kan avgöra att den gäller, men inget svar där heller. Så jag väntar med att signa upp med detta erbjudande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du reggat dig med erbjudandet? Själv har jag försökt få svar ifrån affiliate sidan, men inget svar ännu.

Skickade även med bonuskoden så Partys support kan avgöra att den gäller, men inget svar där heller. Så jag väntar med att signa upp med detta erbjudande.

Nej, jag får certifikat varningen direkt jag klickar på din länk i 1a inlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag får certifikat varningen direkt jag klickar på din länk i 1a inlägget.

 

Okej får samma sak. Fast kommer ändå inte på siten. Det märkliga är att dem aldrig nämner att man måste spela in ett visst antal poäng innan bonusen betalas ut.

Tex så står det så här på siten:

They offer a 120% signup bonus up to $200. This means that for every $1 you deposit, they'll match you an additional dollar and twenty cents! So if you deposited $25 you'd get $55 instead, if you deposited $50 you'd get $110, and if you deposited $170, you'd get $370 to gamble with! That's $200 extra, Free, just for signing up.

 

Vilket kan tolkas som att om man sätter in pengar så får man automatiskt pengar utav dem att spela med på deras site.

 

Men sedan vet jag inte om detta stämmer, för det låter isåfall riktigt bra. Det finns ingen Partyrepresentant här på forumet som kanske kan svara på frågan?

Får nämligen inget svar ifrån partysupport.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väl det jag trodde. Sällan sajterna delar ut pengarna i förväg.

 

Nej precis, affiliate siten som erbjuder det försöker få det att låta som att man får pengarna i förväg. Vilket inte är sant. Det är nog en helt vanlig Deposit bonus.

Dock inte säker, eftersom jag inte fått något svar från någon av parterna.

Men jag tror detta inte stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en 120% insättnings bonus upp till $200 som inte krediteras till ditt konto automatiskt. Det måste spelas ihopa poäng för att lösa ut alla $$$.

 

Att de säger att det är $200 gratis för att signa upp är en ploj om ni inte visste det för att locka till sig spelare att signa upp. Att få en signup är halva jobbet, att konvertera signupen till en insättare är pokerrummets jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ser partys bästa erbjudande ut numer? Läste om at man kan få 50$ om man sätteri n 50 själv men får man dem direkt o spela för?

 

 

YPC erbjuder en $25+$25 (efter 150 Partypoints eller något) No deposit bonus, det är nog den bästa jag vet för tillfället,

 

 

http://www.*************.com/?addby=fab85c'>http://www.*************.com/?addby=fab85c (Min ref länk, osäker om det är tillåtet att posta dessa så är original sidan, uppskattar såklart om ni klickar på min istället då jag får lite deg för detta. http://www.*************.com/ )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...