Gå till innehåll

(SVS)Hmm typ fjärde gången jag blir anklagad för fusk på SvS HU


Xodiac

Recommended Posts

[ironi]

 

Du måste verkligen döda nivån om du har blivit fuskanklagad 4 ggr. Dom där två händerna, ojojojoj, är det Ivey jag skriver till eller?! Vilka pokerinstinkter du måste ha!

 

[/ironi]

[seriöst]

 

varför skapar du tråden och vad vill du uppnå med den?

 

[/seriöst]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[ironi]

 

Du måste verkligen döda nivån om du har blivit fuskanklagad 4 ggr. Dom där två händerna, ojojojoj, är det Ivey jag skriver till eller?! Vilka pokerinstinkter du måste ha!

 

[/ironi]

[seriöst]

 

varför skapar du tråden och vad vill du uppnå med den?

 

[/seriöst]

 

Du har faktistk en poäng här, jag vill nog skryta en del ja. Ingen extrem poäng med tråden heller, inte blivit anklagad för att fuska på någon annan sida, undrade mest om det var ett vanligt fenomen på SVS bland regulars. Vad med tråden är det som äcklar dig så oerhört för övrigt? Tyckte mest att förutom skrytet så var det en rolig/intressant tråd. Tar dock gärna bort tråden om den icket passar för dig eller fler Herrar på pf.nu.

 

(Ja jag är på jättefylla atm)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk är bara jävligt mkt dummare på SvS än på andra sidor, tankegångarna verkar många ggr gå "om han gör ett spel som inte jag klarar av så måste han fuska på något sätt".

 

Blir själv anklagad för collusion typ en gång i veckan om det är jag och en till som äter upp bordet.

 

Men det är ju verkligen inget att bry sig om ifall man inte tar åt sig, och tar man åt sig kanske det finns någon sanning i det ändå.. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk är bara jävligt mkt dummare på SvS än på andra sidor, tankegångarna verkar många ggr gå "om han gör ett spel som inte jag klarar av så måste han fuska på något sätt".

 

Blir själv anklagad för collusion typ en gång i veckan om det är jag och en till som äter upp bordet.

 

Men det är ju verkligen inget att bry sig om ifall man inte tar åt sig, och tar man åt sig kanske det finns någon sanning i det ändå.. :roll:

 

Jag tog faktiskt inte åt mig, utan blev mer smickrad av det om jag ska vara ärlig. Det som jag blev mest paff över var att jag vet själv att han är en bra spelare och jag har mött han väldigt mkt annars under 2.5/5 grinden, förstår inte tänket lixom, hade skämts ballarna av mig om jag skulle anklaga någon som äger sönder mig på HU för fusk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade skämts ballarna av mig om jag skulle anklaga någon som äger sönder mig på HU för fusk.

 

Ja verkligen, snacka om att kissa sig själv på skorna typ..

 

De flesta som anklagar en om fusk är ändå fiskarna som precis gulat för femtielfte gången och som ändå inte har något att skämmas för mer än sitt eget spel.

 

Har för mig att jag mötte dig jävligt mkt för typ ett år sen på 5max, skönt att slippa dig kan jag väl säga om du vill ha mer smicker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja verkligen, snacka om att kissa sig själv på skorna typ..

 

De flesta som anklagar en om fusk är ändå fiskarna som precis gulat för femtielfte gången och som ändå inte har något att skämmas för mer än sitt eget spel.

 

Har för mig att jag mötte dig jävligt mkt för typ ett år sen på 5max, skönt att slippa dig kan jag väl säga om du vill ha mer smicker.

 

Ska väl ta och kramas tillbaka lite där genom att säga att jag vet ju vem du är med och undviker ju gärna stora potter mot dig också. Tror dock att jag spelar mot dig då och då fortfarande om jag inte minns helt fel (du spelar väl 2,5/5 där? eller har du gått upp?), spelar inte så ofta/seriöst (på 80k händer har jag typ 25/23/3, vilket tydligen har fungerat riktigt bra med på 5max) på svenska spel dock, mest under helger samt fyllor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Susspuss...... Hahaha! Minns då vi spelade förut, satan vad du whina! Och direkt det blev tjaffs skulle du ta en HU match ( Vi lirade på 1/2 ). Och skröt om din kompis som ingen kunde slå i Heads up :)

 

Minns att vi skulle ta en match högre upp, satt mig där men du kom aldrig... Tycker att du är rätt kaxxig och inte alls bra så fusak gör du nog inte.... :(:)

 

Det är inte yesz som skriver utan en person som lånar hans konto :]

- Krav för att jag skulle få skriva...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Susspuss...... Hahaha! Minns då vi spelade förut, satan vad du whina! Och direkt det blev tjaffs skulle du ta en HU match ( Vi lirade på 1/2 ). Och skröt om din kompis som ingen kunde slå i Heads up :)

 

Minns att vi skulle ta en match högre upp, satt mig där men du kom aldrig... Tycker att du är rätt kaxxig och inte alls bra så fusak gör du nog inte.... :(:)

 

Det är inte yesz som skriver utan en person som lånar hans konto :]

- Krav för att jag skulle få skriva...

 

Det där har jag dock inget minne utav och stämmer det så har du antagligen vridit det som det passar dig, kaxig har jag kunnat vara ibland ja, har dock aldrig "inte kommit" efter att ha blivit erbjuden/erbjudit hu. Nån kompis ingen kan slå i Heads up har jag inte heller. Dock mycket möjligt att du drog ut mig/tilta mig så jag blev kaxxig och utmanade dig på HU :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...