Gå till innehåll

Svensk bokaffär som säljer pokerböcker online?


TYG

Recommended Posts

vad har du för böcker då? ska själv fylla på mitt föråd när lönen kommer nu med 3 nya härliga böcker :D

Well, än så länge har jag inte så många som sagt, och de jag har är köpta efter tips här på forumet.

"Theory of Poker", "Hold 'em Poker for Advanced Players", "The Complete Book of Hold 'em Poker", "Winning Low-Limit Hold 'em", "Internet Texas Holdem" och "Pokerhandboken".

Det är nog de jag har...

Beställde som sagt "Super System" igår tillsammans med "Pot-Limit & No-Limit Poker" efter tips i följande boktråd.

 

Hälsningar,

Stevie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Complete Book of Hold 'em Poker är den att rekomderna eller? berätta lite om den...förövrigt så kommer iaf jag vänta med SS2 ;)

Visst rekommenderar jag den! (Har än så länge bara läst halva, men den är alldeles utmärkt skriven plus att den verkar täcka det mesta vad gäller FL.

Lite besviken är jag väl ändå pga att den inte behandlar No-Limit eller Pot-Limit (tycker att en bok med titeln "The Complete Book of Hold 'em Poker" borde innefatta dessa spelformer också).

 

Allas vår chef, Johan Hjort, har skrivit en bra post om boken här.

 

/Stevie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...

Gaaaaah! Här har man bevakat Harrington vol.2 på AdLibris i veckor, så får man ett mail om att boken nu finns i lager. Jag beställer genast boken, får en orderbekräftelse, men två dagar senare får jag ett mail som säger att boken är tillfälligt slut.

 

 

Någon som vet hur jag kan få tag på denna bok så snabbt och billigt som möjligt. Notera att jag INTE har tillgång till kreditkort, utan helst kör faktura.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...