Gå till innehåll

Learning videos..


nldeuce

Recommended Posts

Sett att det finns många siter där man betalar månadsvis för få tillgång till videos, där man få se "proffs" spela..som t.ex Deues cracked...Cardrunner...leggo...osv...

 

Vilket tror ni skulle vara bäst för mig...?

spelar nl100 -nl200...

shorthandend...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De verkar som de riktiga highrollersena kör alla. Känns nästan som jag börjar spamma men jag gillar deucescracked för att de kör teman och har riktiga lektioner istället för railande. Dessutom ingen DRM. Signar du upp så kan du testa en vecka utan att något dras från kortet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De verkar som de riktiga highrollersena kör alla. Känns nästan som jag börjar spamma men jag gillar deucescracked för att de kör teman och har riktiga lektioner istället för railande. Dessutom ingen DRM. Signar du upp så kan du testa en vecka utan att något dras från kortet.

 

[bRAG]

http://www.deucescracked.com/videos/8-Mathematics_of_NL_Holdem/101-Episode_5

20 minuter om "Klykas formula" :mrgreen:

[/bRAG]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Sett att det finns många siter där man betalar månadsvis för få tillgång till videos, där man få se "proffs" spela..som t.ex Deues cracked...Cardrunner...leggo...osv...

 

Vilket tror ni skulle vara bäst för mig...?

spelar nl100 -nl200...

shorthandend...

 

http://www.flopturnriver.com/poker-videos/

 

Här är en rätt bra sida med många videos av spelare som spelar på i princip samma nivå som du. Finns även många STG videos. Kan starkt rekommendera att ta en titt här om du vill få lite tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...