Gå till innehåll

FTP + CR innebär


xBREEOLSONx

Recommended Posts

att vi kommer att få se fler videos som skickas ut till ALLA spelare (i stil med dagens nyhetsbrev)?

 

Innebär detta att även fisken kommer att ta sig i kragen och signa upp för CR/titta igenom "reklam"filmerna?

Blir spelet tuffare eller gynnar det de spelare som spelar högre som möter en spelare som ett en crvideo och tror sig kunna slå 5/10?

 

Vilken är er åsikt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken är er åsikt?

 

Riktigt korkat av FTP!!

 

Imo så är endast cr vinnare i detta sammarbete. Detta leder garanterat till mindre fisk på FTP. Knappast bra för FTP som riskerar att få medvetna spelare att byta nätverk (PokerStars).

 

Varför inte köra som tidigare med lite tips från liveproffs??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvalitén på CR filmerna är ändå ganska dåliga, både till struktur och innehåll, signade upp på DC för 2 veckor sedan, så otroligt mer professionella videos.

 

Tyckte inte att kvalitén på CR var dålig men efter att ha signat på DC så kan jag bara hålla med dig. Kan verkligen rekomenderas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DC?

 

Tyckte inte att kvalitén på CR var dålig men efter att ha signat på DC så kan jag bara hålla med dig. Kan verkligen rekomenderas.

 

Kvalitén på CR filmerna är ändå ganska dåliga, både till struktur och innehåll, signade upp på DC för 2 veckor sedan, så otroligt mer professionella videos.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte att en CR-video hit eller dit gör någon skillnad.

 

Deucescracked verkar intressant. Gillar att de har färdiga downloads för ipod och att de skiter i DRM.

 

Fler röster om DC? Har konto på stox idag och det funkar väl, en del kända och duktiga pedagoger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte att en CR-video hit eller dit gör någon skillnad.

 

Deucescracked verkar intressant. Gillar att de har färdiga downloads för ipod och att de skiter i DRM.

 

Fler röster om DC? Har konto på stox idag och det funkar väl, en del kända och duktiga pedagoger.

 

En av de sakerna som gör DC så bra är att de har specifika serier med olika koncept. I CR-videos känns det ibland mest som att man railar någon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte att en CR-video hit eller dit gör någon skillnad.

 

Deucescracked verkar intressant. Gillar att de har färdiga downloads för ipod och att de skiter i DRM.

 

Fler röster om DC? Har konto på stox idag och det funkar väl, en del kända och duktiga pedagoger.

 

leggopoker, stox, cr samt DC är de jag kör på och jag kan inte välja bort någon site. CR är ett måste pga av CTS, DC är ett måste pga Krantz, Leggo är ett måste pga Aejones samt så är stox ett måste pga cotton.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilka av dessa är bäst tycker ni? vilken skall man börja signa upp sig på..

 

Jag har testat en vecka nu med deuces och första intrycket är mycket gott. Tillgång till hela biblioteket och ingen DRM är så skönt. Bra tänk med serier och föreläsningar istället för railande med någon pro som pillar sig i naveln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...