Gå till innehåll

Kan det här vara lösningen?


sharken

Recommended Posts

De där borde vara installerat redan om du regelbundet kör updaten...?

 

 

Nåt man bör kolla tror jag är uppkopplingen, boss är väldigt känslig för störningar, även små... där tex ongame meddelar o reconnctar så stänger boss ner bord direkt(du kan kanske köra pingplpotter mot boss o se om det är stabilt om du ofta har problem)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

där tex ongame meddelar o reconnctar så stänger boss ner bord direkt(du kan kanske köra pingplpotter mot boss o se om det är stabilt om du ofta har problem)

 

Kör med halvtaskigt ADSL och trådlös router. Trots en hel del strul med uppkopplingen är det sällan att SvS (Boss) stänger ner borden för mig. Dock blir det en frysning av borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fryser ibland, men väldigt snabb att släcka bord också jämfört med andra...

 

Oberoende va det är kan de ju va på sin plats att kolla anslutningen? Det troliga är ju lokala trådlösa nätverket... men är det hos isp så är det lätt att skicka in loggar(eller om det är hos boss) man ser vilken server på vägen som strular.

Eller så kan man utesluta det....

 

 

 

Inte haft problem nu, men i höstas var det tillfälliga problem här på nätet....så det blev korta avbrott, då var boss väldigt snabb att släcka bord(kör flera klienter samtidigt, man såg skillnaden rätt klart då)

 

edit: pingplotter: http://www.pingplotter.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kollat om jag hade allt på min dator men det fattades den här grejen

KB927891.

Jag har ingen router utan direktkopplad kabel men tror att det kan vara dator

som bråkar när bordet fryser så kommer man inte från det utan att gå till aktivitetshanteraren och avsluta program både bord och klient. Laddar jag sen om klienten så funkar den igen utan att frysa någon mer gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat i kväll med några stycken sng låste sig i en av dom så problemet

är inte löst:-(

Och på Boss blir man ju :evil: som inte kan hjälpa till att lösa problem som många spelare har. Har pratat med flera som tar sina pengar från dom olika saiterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...