Gå till innehåll

Problem att betala relakks


chea

Recommended Posts

Är i thailand och försöker få igång relakks.. problemet är att när man försöker betala med kreditkort och tanka kontot så får man "banken nekade betalningen". Även provat med ett par olika kreditkort fast med samma resultat.

 

Mailat deras support ett antal ggr men inget svar så därför undrar jag om någon upplevt samma sak och vet om man kan göra något åt det?

 

/Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har provat låta vänner försöka betala från Sverige men det fungerar inte heller, även provat låta en i sverige skapa ett nytt konto och försöka betala på det men det fungerade inte heller..

 

Ringde även swedbank och hörde men de hade inga spärrar på betalningar från thailand.

 

Vet inte vad det kan bero på men all hjälp är väldigt välkommen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är i thailand och försöker få igång relakks.. problemet är att när man försöker betala med kreditkort och tanka kontot så får man "banken nekade betalningen". Även provat med ett par olika kreditkort fast med samma resultat.

 

Mailat deras support ett antal ggr men inget svar så därför undrar jag om någon upplevt samma sak och vet om man kan göra något åt det?

 

/Micke

 

Fråga Andreas Gustafsson, han vet nog. ;-)

Hur går det med liret nu för tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om det löst sig för dig men jag har samma problem så jag drog iväg ett mail å fick detta svar

 

 

We are upgrading our payment procedure, that’s why your payments are being refused. We have upgraded all subscriptions 10 days from today 29 of Feb. For free.

 

During the time you can always pay directly to our bank account.

 

IBAN: SE7712000000012210110645

SWIFT: DABASESX

 

Don’t forget to put in your UserID.

(It will take a couple of days before we get the paper form the bank (snail mail) that you paid, so please be patience.)

 

Or you can send cash to us at (again, don’t forget your UserID). But we prefer that you use our bank account.

 

Att: Martin

Relakks

Winstrupsgatan 1

222 22 Lund Sweden

 

Mvh.

Martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...