Gå till innehåll

Energidrink + Poker?


nldeuce

Recommended Posts

daniel negreanu gick ju på droger i början av sin karriär för att kunna spela bättre , i dagsläget rör han inget sådant och är en renlevnadsmänniska.

 

Samma sak med Matusow , gick på tjack , och jävligt mk kokain för att orka. Tror inte att dom är ensamma om det , samma sak med Scotty Nguyen. Så cola och affe e nog jävligt effektivt :mrgreen: :mrgreen:

 

Va?

Har Scotty Nguyen knarkat???? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Va?

Har Scotty Nguyen knarkat???? :roll:

 

Yepp det har han , läst det i en intervju med han. Mycket kokain osv:-) Men lagt ner. Har för mig att Layne Flack eller Kirk Morisson också hade problem med droger , är dock inte säker men någon av dom är det.

 

För mkt skvaller nu:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yepp det har han , läst det i en intervju med han. Mycket kokain osv:-) Men lagt ner. Har för mig att Layne Flack eller Kirk Morisson också hade problem med droger , är dock inte säker men någon av dom är det.

 

För mkt skvaller nu:mrgreen:

 

tror nog att han var ironisk i sin förra post :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har testat spela en monster session på ca 24 timmar med amfetamin och i så fall hur bra spelar man?

 

Monstersession + efedrin = bra spel, har jag hört.

 

Finns det redbull att tillgå kan de slinka ner nästan hur många som helst men då föredrar jag en kanna kaffe eller tre. Koffeintabletter är fint om man vill ha en snabbstart och/eller har slut på kaffemjölk, tyvärr säljer Apoteket bara burkar á 30st om man inte har recept.

 

ADHD-liknande beteende har jag aldrig uppvisat i kombination med dessa substanser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yepp det har han , läst det i en intervju med han. Mycket kokain osv:-) Men lagt ner. Har för mig att Layne Flack eller Kirk Morisson också hade problem med droger , är dock inte säker men någon av dom är det.

 

För mkt skvaller nu:mrgreen:

 

Multilevlad?

 

koffeintabletter funkar döfint för o motverka sömnighet !

Det e mitt grindtips ! =)

+1! finns på la apoteka

 

Vad kostar en burk á 30 tabletter?

Försöker hitta lösningen med mest +ev.

 

Energidryckerna på burk är ju "relativt dyra" jämfört med kaffe, men det tanke på att jag har en enormt knepig mage så kan jag inte köra kaffe - iaf inte mer än en kopp för då kommer ett stort -ev i att jag måste sitta ute helt apropå för ett toabesök, så kaffe brukar gå bort. Räcker ju med en kopp om man ska grinda en timme eller två.

Men blir det längre sessioner så behövs det något extra och då jag inte är ett fan av att kissa från stjärten så måste jag nog pröva koffeintabletterna..

 

hah trodde nästan det jag med , men vågade inte chansa..lika bra o va seriös:mrgreen:

 

För att vara seriösa, jo jag skojade lite.. Tycker Scotty ser ut som überförebilden för världens alla "highrollerknarkare", men det är väl kanske lite fördomsfullt iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kostar en burk á 30 tabletter?

Försöker hitta lösningen med mest +ev.

 

Energidryckerna på burk är ju "relativt dyra" jämfört med kaffe, men det tanke på att jag har en enormt knepig mage så kan jag inte köra kaffe - iaf inte mer än en kopp för då kommer ett stort -ev i att jag måste sitta ute helt apropå för ett toabesök, så kaffe brukar gå bort. Räcker ju med en kopp om man ska grinda en timme eller två.

Men blir det längre sessioner så behövs det något extra och då jag inte är ett fan av att kissa från stjärten så måste jag nog pröva koffeintabletterna..

 

En burk med 100 koffeintabletter kostar runt 50-lappen har jag för mig, ska inte behövas nåt recept för, däremot kan man bli tvungen att fråga efter dom.

 

Energidrycker på burk är en rätt dålig idé, innehåller mycket socker. Det innebär troligtvis ett högre intag av energi per dag än vad man förbrukar vilket resulterar i fetma. Inte direkt så att man blir smartare och har lättare att koncentrera sig om man blir fet. Kanske EV+ vid tillfället man tar den men EV- i ett längre perspektiv.

 

Det ultimata för att hårdgrinda enligt mig är att ta på sig ett par joggingskor och ge sig ut i löparspåren och förbättra konditionen. Man orkar sitta längre sesssioner och håller koncentrationen på en hög nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En burk med 100 koffeintabletter kostar runt 50-lappen har jag för mig, ska inte behövas nåt recept för, däremot kan man bli tvungen att fråga efter dom.

 

Energidrycker på burk är en rätt dålig idé, innehåller mycket socker. Det innebär troligtvis ett högre intag av energi per dag än vad man förbrukar vilket resulterar i fetma. Inte direkt så att man blir smartare och har lättare att koncentrera sig om man blir fet. Kanske EV+ vid tillfället man tar den men EV- i ett längre perspektiv.

 

Det ultimata för att hårdgrinda enligt mig är att ta på sig ett par joggingskor och ge sig ut i löparspåren och förbättra konditionen. Man orkar sitta längre sesssioner och håller koncentrationen på en hög nivå.

 

Red Bull sugarfree ligger på försäljningstoppen på min lokala konsumbutik.

 

Men håller med, att hålla sig i god fysisk form är ju ändå det absolut viktigaste. Har en knepig reumatisk sjukdom som går i skov så jag vissa månader får inflammationer och blir helt bedrövligt trött - månadsresultaten är närmast skrämmande klockrena efter hur min sjukdom står sig.

 

Alltså kan jag bara hålla med om att hälsan är det viktigaste för att hålla fokusen uppe på grinden.

 

Tråden handlar väl iofs om saker man kan ta till när den fokusen av olika anledningar inte vill infinna sig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En burk ala 30tabletter kostar 38kr !

Finns det burkar med 100st isf blir det apoteket imorgon :D hehe !

Koffeintabletterna är ju på 100mg koffein och har inte helt full koll men representerar inte det typ 2-3 redbull ? :)

 

Mina adhd sympton försvann tack vare tabletterna. ! Mkt bra mkt bra :D haha

 

För de större burkarna krävs det recept och då blir de även mycket billigare per styck. Tydligen var det för farligt att sälja de stora burkarna utan recept (japp, jag frågade men var lika förbryllad efter svaret) men det funkar lika bra att köpa fler av de små.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
För de större burkarna krävs det recept och då blir de även mycket billigare per styck. Tydligen var det för farligt att sälja de stora burkarna utan recept (japp, jag frågade men var lika förbryllad efter svaret) men det funkar lika bra att köpa fler av de små.

 

Det är väl en idiotisk lösning på "problemet" som uppstod när nån skitunge bestämde sig för att ta livet av sig via koffeinöverdos?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom har fan kräkmedel i koffeintabletterna man kan köpa på Apoteket. Blir att må illa som fan av det. Köp från något företag som säljer kosttillskott istället, typ http://www.gymvaruhuset.com.

 

Hmm låter intressant att Apoteket skulle ha kräkmedel i sina koffeintabletter, du har givetvis källa på detta påstående? Eller ska du komma med att systembolaget oxå kör med kräkmedel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på hur kokain verkar låter det högst tveksamt. Smuts däremot är antagligen rätt effektivt, precis som du påstår.

 

jag halkade bara in här o lolade lite.. men du kan ju inte vara helt vilsen i detta, tänkte eftersom du kallar det smuts. är väl inte ett av dom vanligare namnen på det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...