Gå till innehåll

Vad ska vi debattera härnäst?


upandcoming

Recommended Posts

Jo det är väl roligt?:rolleyes:

 

Nja, man vill ju ha lite diskussion, inte bara random skällsord. I dagsläget är det omöjligt att förklara för folk att Israel grundades av dåtidens version av al-Qaida och har varit statsterrorismens ledstjärna i typ 60 år nu. Folkmord R Us kan man säga, samtidigt som västvärlden öser pengar över dem. Jag undrar hur vår konung reagerade när Yitzhak Shamir blev premiärminister. Det var ju det närmaste en skrevspark man kan komma på internationell nivå. Alla som inte förstår varför kan ju läsa lite om Folke Bernadotte. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, man vill ju ha lite diskussion, inte bara random skällsord. I dagsläget är det omöjligt att förklara för folk att Israel grundades av dåtidens version av al-Qaida och har varit statsterrorismens ledstjärna i typ 60 år nu. Folkmord R Us kan man säga, samtidigt som västvärlden öser pengar över dem. Jag undrar hur vår konung reagerade när Yitzhak Shamir blev premiärminister. Det var ju det närmaste en skrevspark man kan komma på internationell nivå. Alla som inte förstår varför kan ju läsa lite om Folke Bernadotte. :evil:
Det är fan sinnessjukt. Visste inte att Shamir vart ledare för en Terroristgrupp förrän nu, knappast något man hör på dumburken varje dag iaf. Kan ha missat det men ändå är det samma grupp som mördade Bernadotte? :yek:

Dock så tror jag inte våran Konung kan göra så mycket rent praktist, men han brukar ju vädra sina åsikter i lite allt möjligt småskit annars så varför upplyser han inte Svenskarna om detta när nyheterna är manipulerande i grova drag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dock så tror jag inte våran Konung kan göra så mycket rent praktist, men han brukar ju vädra sina åsikter i lite allt möjligt småskit annars så varför upplyser han inte Svenskarna om detta när nyheterna är manipulerande i grova drag.

 

jag anar en konspiration

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hetsiga diskussioner på PF.nu is the shit. Vad ska vi debattera härnäst?

 

Kriterier:

 

* Ämnet ska kunna leda till minst 3 bannlysningar.

* Ämnet får inte vara jämställdhet. Det är så förbannad tråkigt.

 

/upandcoming

 

jämnställdhet är tråkigt. Medhåll! USA's utrikespolitik kanske också börjar bli tråkig.

Vad sägs om USA's inrikespolitik?

Vad är chansen att den mest lämpade presidenten kommer från samma familj som en x-president? Hur ofta bör det hända? En gång per 100 år? 2 ggr? Kan man prata om rigg? Är Obama chanslös?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad sägs om USA's inrikespolitik?

 

Jag postade den här länken i min dagbok för ett tag sedan, men den kan vara värd att posta igen. USA är bankrutt x 10397295473. De hade en chans att rösta fram någon som var beredd att ta tag i saken (Ron Paul), men nu känns det rätt kört.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...