Gå till innehåll

Börjar om på nytt


LilleKatt

Recommended Posts

Hade tänkt att börja om på nytt helt enkelt.

jag vet inte om tråden hör hemma här men skriver här iallafall.(flytta tråden moderatorer om det inte stämmer, tack)

 

Hade nästan tänkt att börja om från nästan 0kr.

Ska sätta in 200kr och sedan grinda upp detta från micro nivå till medel och sedan hålla mig där tills jag känner mig säkrare.

 

Vart ska jag börja någonstans? vilken sida?

Mycket gärna någon bra bonus som är lätt att klara eller också gärna någon direktbonus på minst 5$ :).

Och mycket fisk tack! (vem vill inte ha det?)

De enda sidorna jag är emot är "amerikanska sidor" som tex "CrrrrAAzzy poker", de tycker jag bara ser ut som lekstuga.

 

 

Tar emot alla förslag med en glad min.

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå Lillekatt,

 

Vill önska dig lycka till och jag är precis på samma stadie som dig. Försökte för ett år sedan och börja lira seriös poker men ja det gick sådär. Alldeles för impulsiv med ingen direkt erfarenhet över huvudtaget.

 

Men på ett år händer mycket och jag känner nu att jag har betydligt mer koll på saker och ting. Jag började faktist med en hunka för mindre än en vecka sedan och kört upp till dryga 500 lappen på NL10.

 

Ha det gött!

Mvh,

evilburn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det blir nog inga problem med att hitta fisk på nl10 :)

 

 

hehe, var nog en dum sak av mig att säga :D

 

Funderar på att prova spela lite 1-2$ sngs och nl10 CG på stars, nån som vet om det är lätt att klara deras 100% bonus om man sätter in 200kr?

 

Edit: Blev också intresserad av fulltilt, så vad ska man välja? fördelar, nackdelar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, var nog en dum sak av mig att säga :D

 

Funderar på att prova spela lite 1-2$ sngs och nl10 CG på stars, nån som vet om det är lätt att klara deras 100% bonus om man sätter in 200kr?

 

Edit: Blev också intresserad av fulltilt, så vad ska man välja? fördelar, nackdelar?

 

Fulltilt är en av de roligaste klienterna att spela på för dess utseende osv. Av någon anledning leder detta alltid till slask och tilt för min del :D. Titanpoker med dess sign up bonus är riktigt bra alternativ då 100$ på micro limit är ganska mycket. Kan du fixa en bra RB deal på någon sida så är ju det ett stort plus annars.

 

Personligen tycker jag man ska försöka hålla sig till ett spelsätt, dvs antingen kör man SnG eller fokuserar på Cash Game.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv kör jag på Carlos Poker då jag var på jakt efter en klient som man fortfarande kunde ha en lätt överskådlig vy i när man tablear i miniview. Bonusarna är väl rätt okej, 100% tillbaka på upp till 600$. Så klart måste du spela ihop en del FPP men det går ju relativt fort om du spelar en hel del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv kör jag på Carlos Poker då jag var på jakt efter en klient som man fortfarande kunde ha en lätt överskådlig vy i när man tablear i miniview. Bonusarna är väl rätt okej, 100% tillbaka på upp till 600$. Så klart måste du spela ihop en del FPP men det går ju relativt fort om du spelar en hel del.

 

 

174 sngs för att klara bonusen :) (på 20$)

Hur många dagar har man på sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fulltilt är en av de roligaste klienterna att spela på för dess utseende osv. Av någon anledning leder detta alltid till slask och tilt för min del :D. Titanpoker med dess sign up bonus är riktigt bra alternativ då 100$ på micro limit är ganska mycket. Kan du fixa en bra RB deal på någon sida så är ju det ett stort plus annars.

 

Personligen tycker jag man ska försöka hålla sig till ett spelsätt, dvs antingen kör man SnG eller fokuserar på Cash Game.

 

 

Tyvär visade det sig att jag hade ett gammalt titan konto, och tydligen så verkar det inte gå att göra ett nytt då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På TitanPoker får du 100 dollar gratis om du deposit minst 100 dollar. Släng in 100 dollar, ta ut samma 100 dollar och spela för gratis cashen.

 

Då har du åtminstone 10 inköp till NL10.

 

gl

 

Det funkar att plocka ut utan att ha spelat en hand?

Titan tillhör ipoker eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det funkar att plocka ut utan att ha spelat en hand?

Titan tillhör ipoker eller?

 

Aa. Erbjudandet finns väl bara för pokerforums medlemmar. Andra sidor har också något liknande men då är det 25 eller 50 dollar det handlar om.

 

Bara att ta ut dina egna pengar och låta 100 dollar vara kvar. Men notera, det måste alltid vara minst 100 dollar på ens konto om man ska ta ut pengar. Så ta ut "din egen" 100 dollar direkt.

 

Titan tillhör ipoker som har NL5, så det är bara att nöta på och bygga.

 

EDIT: Du kan bara plocka ut 100 dollar som depositat. Inte gratis 100 dollar som du fått att lira för. De måste du rejka dem. Hur mycket vet jag tyvärr nte. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...