Gå till innehåll

Resan tillbaka till Thailand.


BigBuddha

Recommended Posts

  • Svars 67
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

På schemat idag står att kolla på innebandy, köpa present till polarn som fyller 18, kolla på Liverpool - Newcastle högintressant match GO NEWCASTLE. Blir säker utgång ikväll också. Alltså inte mycket spela tid idag.

 

V75 och stryktipset idag, några som ska spela och har spelförslag?

 

Spelade mycket på B2B igår kväll älskar den klienten men riggen är dödlig. Flöt på förvårnansvärt bra.

 

 

900/16000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På schemat idag står att kolla på innebandy, köpa present till polarn som fyller 18, kolla på Liverpool - Newcastle högintressant match GO NEWCASTLE. Blir säker utgång ikväll också. Alltså inte mycket spela tid idag.

 

V75 och stryktipset idag, några som ska spela och har spelförslag?

 

Spelade mycket på B2B igår kväll älskar den klienten men riggen är dödlig. Flöt på förvårnansvärt bra.

 

 

900/16000

 

Ett tips är att inte hoppas för mycket på Newcastle, YNWA! ;-)

 

Varför spelar du på B2B om nu riggen är dödlig? Borde inte riggen överväga klientens design, eller vad är det du gillar med den? Lycka till med pokern annars! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips är att inte hoppas för mycket på Newcastle, YNWA! ;-)

 

Varför spelar du på B2B om nu riggen är dödlig? Borde inte riggen överväga klientens design, eller vad är det du gillar med den? Lycka till med pokern annars! :-)

 

Haha nedå förhoppningarna är inte allt för stora men drog ju en 1 2 på stryktipset iaf bara för skojskull. Inget går upp mot en bra fotbolls match så det är ju bara att hoppas på de =).

 

Älskar dealsen man får där och hur man kan ställa in borden <3. Har ju börjat bra denna gången hoppas jag kan hålla mig bara. Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckad kväll igår kväll. Torskade 100kr på BJ första gången jag spelar det live. Men man mår ju som man förtjänar idag.

 

Kommer bli mycket spel idag och mycket fotboll(Premier League). Som sagt behöver hjälp med hur jag fixar HHs på B2B. Update av spelandet kommer senare.

 

Några tips på spel inför söndagen? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckad kväll igår kväll. Torskade 100kr på BJ första gången jag spelar det live. Men man mår ju som man förtjänar idag.

 

Kommer bli mycket spel idag och mycket fotboll(Premier League). Som sagt behöver hjälp med hur jag fixar HHs på B2B. Update av spelandet kommer senare.

 

Några tips på spel inför söndagen? =)

 

http://kausti.com/replace/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev "La Terraza" nära Scandinavium(stavning?). Det var en härlig resa för smaklökarna, inledde med lövtunna oxfile skivor med massa go saker på, sen till varmrätt Fisksopa med Hälleflundra, kräftor och musslor i. Den var tomatiserad förövrig ^^. Kladdkaka med vanlij glass och grädde till efterätt. Kalaset gick på dryga 500kr för mig och min flickvän.

 

Fick in en lången idag

 

Empoli - Milan 1-3

 

Napoli - Roma 0-2

 

Sunderland - Everton 0-1

 

Odds: 7,56 Insats: 100kr

 

Dessa kommer räknas med i mina vinstpengar.

 

Efter jag kom hem från resturangen satte jag mig ner och spelade på B2B, torskade de dryga 100€ som jag vunnit under de här två - tre dagarna. Detta var precis efter jag fått reda att jag vunnit på lången. Var jämnt ut igen då.

 

Efter jag lugnat ner mig genom att kolla på Barcelona - Villareal som förövrigt var en jävligt underhållande match så satte jag mig vid borden igen redo för en ny batalj. Efter två timmars kämpande hade jag vunnit tillbaka allt som jag förlorade innan.

 

Jag körde 9 bord ett tag och 3 av dem var OMAHA, Är inget proffs på omaha men kan grunderna och det verkar duga för 0,10-0,20 nivån vann ca 20€ på omaha.

 

En dag som varit riktigt jobbig för psyket. Varit bakfull och ett resturang besök när man är bakfull är inte roligt och alla dessa upp och ner i spelandet är inte heller roligt. Hellre går jag stadigt uppåt 20-30€ sessionen än ner 100€ upp 150€ osv. Spelar ganska löst och behärskar nog inte det som jag borde.

 

1300/16000

 

Gonatt och lycka till för alla lyckliga som spelar stora turneringar ikväll/inatt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ligger procenten på flopp?

 

Players(max 6):

Leffe1000 (EUR 4.62 in seat 1)

goku1974 (EUR 7.34 in seat 2)

StorBuddha (EUR 20.48 in seat 3)

_Oblivion_ (EUR 29.05 in seat 4)

OmahaGod (EUR 5.19 in seat 5)

perkov (EUR 22.08 in seat 6)

 

Dealer: goku1974

Small Blind: StorBuddha (0.10)

Big Blind: _Oblivion_ (0.20)

 

StorBuddha was dealt: :Ah: - :Qc: - :Qs: - :4c:

 

OmahaGod Call (0.20)

perkov Raise (0.65)

Leffe1000 Call (0.65)

goku1974 Call (0.65)

StorBuddha Call (0.55)

_Oblivion_ Call (0.45)

OmahaGod Call (0.45)

 

Flop :Qh: - :Jh: - :5d:

 

StorBuddha Bet (3.90)

_Oblivion_ Fold

OmahaGod All-In (4.54)

perkov Raise (21.42)

Leffe1000 Fold

goku1974 Fold

StorBuddha All-In (15.93)

perkov Payback (1.59)

 

Turn :Qh: - :Jh: - :5d: - :6h:

River :Qh: - :Jh: - :5d: - :6h: - :Js:

 

StorBuddha shows: :Ah: - :Qc: - :Qs: - :4c: (a full house, queens full of jacks)

perkov shows: :7c: - :9h: - :9d: - :Th: (a flush, queen high)

 

StorBuddha wins: EUR 29.03 side pot (with a full house, queens full of jacks)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man hamnar all in där vet man bara att det kommer hända. Ganska uppenbar KK förövrigt. Min AA var ju uppenbar med så va fan syna han för?! ^^

 

Players(max 6):

STR8KiLLA (EUR 23.52 in seat 1)

rattos (EUR 16.21 in seat 2)

StorBuddha (EUR 33.12 in seat 3)

Hesus85 (EUR 41.54 in seat 4)

Ivanov79 (EUR 2.22 in seat 5)

*Jahelle* (EUR 9.80 in seat 6)

 

Dealer: Ivanov79

Small Blind: *Jahelle* (0.10)

Big Blind: STR8KiLLA (0.20)

 

StorBuddha was dealt: :As: - :Ad:

 

rattos Call (0.20)

StorBuddha Raise (1.00)

Hesus85 Fold

Ivanov79 Fold

*Jahelle* Fold

STR8KiLLA Raise (2.40)

rattos Fold

StorBuddha Raise (4.00)

STR8KiLLA Call (2.40)

 

Flop :3d: - :3c: - :8d:

 

STR8KiLLA Bet (6.50)

StorBuddha All-In (28.12)

STR8KiLLA All-In (12.02)

StorBuddha Payback (9.60)

 

Turn :3d: - :3c: - :8d: - :Kd:

River :3d: - :3c: - :8d: - :Kd: - :Th:

 

STR8KiLLA shows: :Kh: - :Kc: (a full house, kings full of threes)

StorBuddha shows: :As: - :Ad: (two pairs, aces and threes)

 

Samtidigt

 

Players(max 6):

yxTU (EUR 23.55 in seat 1)

nurimapc (EUR 18.40 in seat 2)

StorBuddha (EUR 42.14 in seat 3)

itsrey (EUR 16.44 in seat 4)

OmahaGod (EUR 7.67 in seat 5)

nasko86 (EUR 36.86 in seat 6)

 

Dealer: nasko86

Small Blind: yxTU (0.10)

Big Blind: nurimapc (0.20)

 

StorBuddha was dealt: :Qs: - :Ac: - :Ts: - :4c:

 

StorBuddha Call (0.20)

itsrey Call (0.20)

OmahaGod Fold

nasko86 Fold

yxTU Raise (0.90)

nurimapc Fold

StorBuddha Call (0.80)

itsrey Call (0.80)

 

Flop :8c: - :Js: - :9s:

 

yxTU Bet (3.20)

StorBuddha Raise (12.80)

itsrey Fold

yxTU All-In (19.35)

StorBuddha Call (9.75)

 

Turn :8c: - :Js: - :9s: - :Qc:

River :8c: - :Js: - :9s: - :Qc: - :6d:

 

yxTU shows: :As: - :Kc: - :Tc: - :Jd: (a straight, king high)

StorBuddha shows: :Qs: - :Ac: - :Ts: - :4c: (a straight, queen high)

 

yxTU wins: EUR 45.90 (with a straight, king high)

Rake: EUR 2.40

 

Tack för en skönt HH program kausti

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På schemat idag står att kolla på innebandy, köpa present till polarn som fyller 18, kolla på Liverpool - Newcastle högintressant match GO NEWCASTLE. Blir säker utgång ikväll också. Alltså inte mycket spela tid idag.

 

 

 

900/16000

 

 

lol jag tänkte följa dagboken men nu vet jag inte, vadå magpies haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

möjligt att deras fans förtjänar bättre men det är bara rentav publikfrieri att anställa keegan, och att den offensiva fotbollen skulle komma tillbaka till newcastle, jo hej. jag läste i någon artikel att newcastle köpt flest backar av alla pl lag de senaste 10 åren, och det är där erat problem ligger, lag byggs bakifrån

 

jag gillar magpies som ett lag och känner med supportrarna eftersom jag själv är liverpool supporter så vet jag på ett ungefär hur det känns

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

möjligt att deras fans förtjänar bättre men det är bara rentav publikfrieri att anställa keegan, och att den offensiva fotbollen skulle komma tillbaka till newcastle, jo hej. jag läste i någon artikel att newcastle köpt flest backar av alla pl lag de senaste 10 åren, och det är där erat problem ligger, lag byggs bakifrån

 

jag gillar magpies som ett lag och känner med supportrarna eftersom jag själv är liverpool supporter så vet jag på ett ungefär hur det känns

 

Du har så rätt! Men jag gillar Keegan och tror om det ger han tid så kommer de här lösa sig. Man tycker ju ett lag av det kalibern Newcastle faktist är borde prestera bättre. Tror bara det är en tidsfråga innan det börjar komma lite vinster. De ser alltid lovande ut fram till att försvaret havererar. Charles N Zogbia och Obafemi Martins kommer fixa det här åt magpies =)

 

btw Gerrard är en av mina favoritspelare, vilket hjärta han spelar med! Det är så fotboll ska spelas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelet igår gick sådär, var uppe mer än vad jag slutade på. Omaha funkar inte längre men kan inte hålla mig borta för det är jävligt roligt. Hade det inte varit för Omahan så tror jag tamefan att jag hade varit plus ca 100€ mer.

 

Onsdag = Studiedag

 

Fredag = Ledig

 

Blir alltså mycket spelande den närmaste tiden även om jag har två träningar idag en imorgon och två på torsdag plus match på fredag =). Spelar Innebandy och Fotboll.

 

Var hittar jag goa turneringar(MTT) för max 20$?

 

Några bra matcher som kan bilda en långe idag?

 

Vad köper jag till min flickvän som fyller 19?

 

Kommer Inter lyckas vända mot Liverpool idag?

 

Kommer jag få se första 20 min av matchen eller kommer tjejen vilja kolla på Gossip Girl(?)

 

Fortsättning följer.......

 

 

2100/16000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...