Gå till innehåll

Säkraste internetuppkopplingen?


Knapp_0

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Jag tror iofs att jag har det bästa just nu. Jag är uppsagd hos bbb och får inga räkningar. Men de lyckas inte få bort mig från telestationen. De har ringt mig typ 5 gånger och sagt att nu är jag nedkopplad och kan söka mig nytt abonnemang. Lite komiskt ett par av gångerna eftersom jag suttit och spelat samtidigt. Jag är dock ärlig och säger att jag är inte alls nedkopplad, men de lyckas liksom inte ta ned mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror iofs att jag har det bästa just nu. Jag är uppsagd hos bbb och får inga räkningar. Men de lyckas inte få bort mig från telestationen. De har ringt mig typ 5 gånger och sagt att nu är jag nedkopplad och kan söka mig nytt abonnemang. Lite komiskt ett par av gångerna eftersom jag suttit och spelat samtidigt. Jag är dock ärlig och säger att jag är inte alls nedkopplad, men de lyckas liksom inte ta ned mig.

Haha, gissa om din granne är förbannad för att han blivit bortkopplad och ingen vet varför. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har alltid kört telia under knatteåren, nu när det är eget boende som gäller har jag 100mbit SUNET, något som fungerar ypperligt. Visst, har varit nere några gånger men hastigheten man får gör att man kan leva med lite nertid ibland. Alla P2P-tjänster blockerade, men vad gör väl det? Pokern smider!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...