Gå till innehåll

12 tabling problem. Fel bord stjäl focus


Aeis

Recommended Posts

Jag börjat testa 12+ tabla i cascaded mode. Har gått bra ett par gånger men idag så stal FEL fönster focus.

Alltså först poppar ett bord upp som det ska men sen innan jag ens hunnit agera kommer ett annat bord upp var det inte ens behöver agera.

 

Någon annan som haft liknande problem?

Var grymt jobbigt att spela tiled mode utspritt över 2 skärmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag börjat testa 12+ tabla i cascaded mode. Har gått bra ett par gånger men idag så stal FEL fönster focus.

Alltså först poppar ett bord upp som det ska men sen innan jag ens hunnit agera kommer ett annat bord upp var det inte ens behöver agera.

 

Någon annan som haft liknande problem?

Var grymt jobbigt att spela tiled mode utspritt över 2 skärmar.

 

Går det inte att ta bort autofokus helt? går ju på vissa sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet med att ta bort autofokus blir väl att man missar vissa bord?

 

Jag vet att en annan sida har ett bra/smidigt system. Bordet poppar upp. När man "gjort sitt" på bordet, så poppar nästa bord upp (där det är ens tur att agera).. När man är klar med det så poppar nästa bord upp. Och så fortsätter det.

 

Väldigt smidigt faktiskt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att en annan sida har ett bra/smidigt system. Bordet poppar upp. När man "gjort sitt" på bordet, så poppar nästa bord upp (där det är ens tur att agera).. När man är klar med det så poppar nästa bord upp. Och så fortsätter det.

 

Väldigt smidigt faktiskt

Det är ju precis så det fungerar (ska fungera) med autofokus på Stars och de flesta sajter jag känner till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag börjat testa 12+ tabla i cascaded mode. Har gått bra ett par gånger men idag så stal FEL fönster focus.

Alltså först poppar ett bord upp som det ska men sen innan jag ens hunnit agera kommer ett annat bord upp var det inte ens behöver agera.

 

Någon annan som haft liknande problem?

Var grymt jobbigt att spela tiled mode utspritt över 2 skärmar.

 

Men hans problem är väl om jag fattat de rätt att bordet han ska agera på poppar upp, men innan han hinner göra de så dyker ett annat upp som det inte ens är hans tur på och kommer i vägen?

 

Isf måste det ju vara en bugg som gör att det krånglar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

 

 

Det kan vara så att PokerOffice stör funktionen på något sätt. Prova gärna att spela utan detta program aktivt och se om du får samma typ av fel.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Stänger jag ner PO så fungerar det. Så när problemet uppstår blir jag tvungen att spela utan PO helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stänger jag ner PO så fungerar det. Så när problemet uppstår blir jag tvungen att spela utan PO helt enkelt.

 

 

Problemet är att PO får lite fnatt ibland och 1 bord kommer upp 2 ggr i PO och då så vill det bordet poppa upp hela tiden. Kika bland dina PO fönster så ser du att du har 2 av ngt bord, stäng bara ner det ena så löser det sig! Händer lite titt som tätt för mig också men när man kom på varför så var det ju inga problem :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...