Gå till innehåll

Säsong 2 av poker.se TV


gdaily

Recommended Posts

Vi spelade in fyra TV-program till poker.se-tv i går.

 

Meningen var att Lars Kjestrup skulle vara med i första omgången, men det är influensatider och Lars är sjuk. Jag tror nog att ni blir nöjda med ersättaren - Hans Eskilsson blev blixinkallad (han vek sig för mina argument att jag kommer ändå tjata sönder honom senare, lika bra att bli av med det på en gång :-)). Problemet var att fixa fram barnvakt åt hans två söner, det ingick i dealen. Jag skänker härmed ett stort tack till Sviten-Bengan som agerade lekfarbror under 45 minuter. Stor kärlek:h:! Annars hade jag nämligen varit tvungen att ringa mamma, och det vill man ju gärna undvika :ola:.

 

Övriga deltarare är:

 

Peter Eichhardt (avsnitt 2)

Johan Perciwall (avsnitt 3)

Dan Glimne (avsnitt 4)

 

Jag kan lova er fyra riktigt intressanta söndagar nu med sändningsstart den 9 mars, på en sajt nära er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Peter Eichhardt, eller Peeeeteeerrr Eichhhhhardtttt som Thomas Kremser (tävlingsledaren på EPT) uttalar namnet, är gästen i nästa program.

 

200610100127480.jpg

 

Ett mycket bra program som handlar om tiden i Ryssland, om familjeliv och hur ofta pokerspelare går gula... Klockan 19:00 på söndag, kan rekommenderas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ikväll är det dags för säsongens sista program av Poker.se-TV.

 

Vi hade planetar in ett program Med Per Hildebrand, men han blev väldigt sjuk dagen innan inspelning, så vi fick hoppa över det. En lång intervju med Per finns dock på Poker.se

 

Vi hade planerat in att bjuda in Svenska Mästaren i Texas No-limit till tv-soffan i avslutningsprogrammet. Nu bar det sig inte bättre än att en av programledarna - Ola Brandborn - vann SM, så på söndag med start 19:00 samtalar Helena och Ola om ditten och datten, inklusive två handanalyser från EPT Monte Carlo där liknande lägen spelas på olika sätt, beroende på motståndare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...