Gå till innehåll

Från Esport till Poker!


stonethailand

Recommended Posts

Skulle anta att han har rätt bra koll på killarna och tjejerna i branschen, eller så har han helt enkelt kontakt med dem. Menar han har ju lirat en och annan match med och mot flertalet av killarna. Inte sant Rwa?

 

Sant. :mrgreen:

 

Btw, har ni helt plöstligt vågat krypa fram ur era hålor nu efter 3 år, och posta lite inlägg? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha dels så har jag skrivit lite innan som tydligen måste ha försvunnit och dels tycker jag det är dags för mig att ta tag i pokern lite och utvecklas som spelare =)

Dessutom var ju Rwa inne och skrev en rad så då måste jag ju stalka honom som vanligt.

Typ som i en svettig källare när han lirar Nl200 och jag sitter och hetsar honom över axeln. Och grädden på moset är ju att vi heter samma sak i förnamn :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha dels så har jag skrivit lite innan som tydligen måste ha försvunnit och dels tycker jag det är dags för mig att ta tag i pokern lite och utvecklas som spelare =)

Dessutom var ju Rwa inne och skrev en rad så då måste jag ju stalka honom som vanligt.

Typ som i en svettig källare när han lirar Nl200 och jag sitter och hetsar honom över axeln. Och grädden på moset är ju att vi heter samma sak i förnamn :P

 

Jag känner igen det där. Ack ack, vad jag känner igen det där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du från Nybro? Menar du Chea, eller?

Jag träffade honom några ggr hos min dåvarande granne. Han gav lite tips till honom om poker, som min granne i sin tur förde vidare till mig. Så jag skyller på Chea om att mitt liv är förstört. :mrgreen: Kommer ihåg många sommarnätter när man stalkade Chea på $1/2, som man då tyckte var skithögt. Du kan även hälsa honom att _flashy_, (Alec Karlsson, Orrefors), hälsar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dags att reda ut det här..

 

Vem är du Freeflopp? vad heter du?

 

Vem har varit hos mig och speccat och vart bodde jag då?

 

Ja jag vet vem alexander karlsson är.. är det du eller känner du honom?

 

Hade du en granne eller hade jag en granne som jag gav tips och vad hette den personen?

 

helt ärligt fattar jag inte mycket av det här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dags att reda ut det här..

 

Vem är du Freeflopp? vad heter du?

 

Vem har varit hos mig och speccat och vart bodde jag då?

 

Ja jag vet vem alexander karlsson är.. är det du eller känner du honom?

 

Hade du en granne eller hade jag en granne som jag gav tips och vad hette den personen?

 

helt ärligt fattar jag inte mycket av det här

 

Hehe, lugna ner dig nu. ;-)

Längesen vi sågs, och du kommer antagligen inte ihåg mig så mkt då jag var en liten pojkspoling vid den tiden. Jag var granne med Andreas Gustafsson, vi lirade lite pingis och även livepoker några gånger. Du lärde honom lite nätpoker, och han lärde mig.

 

Ja, jag känner honom mycket väl. Umgås typ varje dag. Lirar mycket poker med etc etc.

 

Lirar du något nu för tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaså är du andreas granne i flerohopp som han nämnt nån gång, ni spelar fotboll manager spel?

 

Vad jag vet har jag dock aldrig träffat dig.. har vi spelat bordtennis en gång kanske?

 

Livepoker är jag rätt säker på att jag inte spelat med dig dock..

 

mig veteligen spelar inte andreas nätpoker, han brukade vara väldigt ovillig att spela live förr eller att ens prata poker

 

Men du har ju inte speccat när jag har spelat nätpoker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaså är du andreas granne i flerohopp som han nämnt nån gång, ni spelar fotboll manager spel?

 

Vad jag vet har jag dock aldrig träffat dig.. har vi spelat bordtennis en gång kanske?

 

Livepoker är jag rätt säker på att jag inte spelat med dig dock..

 

mig veteligen spelar inte andreas nätpoker, han brukade vara väldigt ovillig att spela live förr eller att ens prata poker

 

Men du har ju inte speccat när jag har spelat nätpoker?

 

:mrgreen:

 

Ja, vi lirade en hel del jaaa.

Jodå, jag kommer ihåg det så väl. Det var du, jag, Andreas och två av era polare som var med. Det kanske var max 2 ggr detta hände. Bordtennisen var jag nog med på 1-2 ggr. Du var ganska grym på det med vad jag kommer ihåg. Han lirade lite iaf. Det var därför jag kom in på poker övh. Nu har han nog inte lirat på fler år dock, vad jag vet.

Nee, inte "kollat över axeln", men över nätet när du lirade på Expekt.

 

Är du på pokersemester eller allmän partyresa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej okej då börjar jag greppa läget iaf

 

det är lite både och semester kan man väl säga

 

inledde med 2 veckor i phuket så då blev det ingen poker men nu har vi förflyttat oss till bangkok där vi har möjlighet att spela iaf, så har blivit lite grind här hittills

 

jaså du känner alexander karlsson? är en barndomspolare till mig men har inte snackat med honom på säkert 6-7 år

 

hört nått rykte om att han börjat med poker, vet du vilket nätverk/stakes han spelar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej okej då börjar jag greppa läget iaf

 

det är lite både och semester kan man väl säga

 

inledde med 2 veckor i phuket så då blev det ingen poker men nu har vi förflyttat oss till bangkok där vi har möjlighet att spela iaf, så har blivit lite grind här hittills

 

jaså du känner alexander karlsson? är en barndomspolare till mig men har inte snackat med honom på säkert 6-7 år

 

hört nått rykte om att han börjat med poker, vet du vilket nätverk/stakes han spelar?

 

OM jag vet? ;-)

Vi har grindat ihop i snart 3 år. Till en början lirade han många olika sidor, och även många olika stakes. Mest turrar och SNG. Detta fick dock en dramatisk vändning förra året då jag hittade ProStaker. (Vill inte göra smygreklam så ger dig en länk i PM sen.) Han blev då erbjudning stejkning från sidan och har lirat där sedan dess. Han är just nu på $1/2, enbart CG och vissa MTT's, men tanken är väl $2/4 snart. Han rör sig på BOSS-nätverket, men även lite PokerStars ibland. Sök på _flashy_, och BluffMeFFS så hittar du honom 24/7. ;-)

 

Vad lirar du då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahhaah så skygga gamers vi har här då, den enda tråden ni finner nog intressant att kommentera i på 2år+ är en tråd där ni själva nämns? Rwa är inte du luleå bonde lr tänker jag fel? Kanske var ngn annan AWP:are?

 

Kanske sitter ni på andra accounts också där ni postar för fullt? (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahhaah så skygga gamers vi har här då, den enda tråden ni finner nog intressant att kommentera i på 2år+ är en tråd där ni själva nämns? Rwa är inte du luleå bonde lr tänker jag fel? Kanske var ngn annan AWP:are?

 

Kanske sitter ni på andra accounts också där ni postar för fullt? (:

 

RWA från luleå , det var elakt ;) HJO FTW ^^ btw RWA, niko säger att det går bra för dej nuförtiden :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...