Gå till innehåll

Fråga vid registrering/bonus


-xfx-

Recommended Posts

Har en fråga i samband med bonusen vid första insättning.

 

Jag vill ju givetvis få 100% upp till $600, samt en goodie (eller 2?)

 

Iaf, när man skapar ett nytt konto för första gången finns fältet "Referral Code (optional)" - måste jag fylla i något där, eller anger man någon kod vid själva insättningen? Eller kanske inte alls?! (utan mailar istället i efterhand) ?

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej -xfx-,

 

Om du följer en länk härifrån till vår hemsida så ska du "trackas" automatiskt hit och då få dina "Goodies". Koden du talar om är för dom som använder sig av en "manuell" promotion t.ex för vissa tredje-part program och registreringskampanjer. Du ska alltså uppnå samma sak genom att följa en banner-länk från denna hemsidan.

 

Som tidigare nämnt så har du 120 dagar på dig att tjäna ihop till din bonus.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret.

 

Jag förstår dock fortfarande inte.

 

Genom att klicka på FTP-bannern i tråden "Full Tilt Poker - Få upp till $600 i bonus och TVÅ goodies!" skickas man automatiskt till http:://www.fulltiltpoker.com/. Om man då direkt laddar ner programvaran (.exe) eller vid ett helt annat tillfälle från en helt annan dator spelar ju alltså ingen roll - man har ju inte skapat något konto ännu.

 

Jag har iaf laddat hem och installerat programvaran - skapat ett nytt konto och angivit "PSE600" som Referral Code.

 

Nu undrar jag, får jag denna "specialbonus" från den dag jag gör min första insättning? (ex. $600) Lite surt om man märker annat i efterhand..

 

Sedan står det "få TVÅ goodies". Får man en eller två goodies? och exakt vilka produkter kan man välja bland? (någon Points-gräns bland produkterna i ftp store?)

 

Vore som sagt tacksam med lite förtydligande, framför allt gällande bonusen - goodie(s) är väl inte så väsentligt.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen ska komma direkt vid första insättningen.

Du har får $0.06 för varje poäng ($1 i rake) och bonusen släpps i $20-klungor alt. 10% av bonusen (beroende på vilket som är lättast för dig).

 

Har du ens läst http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/39012-full-tilt-poker-fa-upp-till-600-i-bonus-och-tva-goodies.html ?

 

"På Full Tilt kan vi i dagsläget erbjuda följande olika goodies:

 

- golfbollar

- bad beat kille

- kortlek

- fläkt

- musmatta

- solglasögon

- skärmkeps

- skärmkeps

- keps med ölöppnare

- rosa pike

- tjejlinne

- got tilt? Tshirh

- grå Tshirt

- svart pike

"

Sedan står det "få TVÅ goodies". Får man en eller två goodies?

 

Det står få TVÅ goodies, så ja.. Du får 2, inte 1.

 

 

Tydligare nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej du missade det väsentliga - hur bonuskod/registreringförfarandet egentligen fungerar.

 

Sedan föredrar jag att vänta tills FTP Support-representanten svarar. Men tack ändå.

 

Förstår inte vad som är så svårt.. Det står klart och tydligt "Starta ett konto på Full Tilt via forumets länkar och välj två olika goodies, plus en bonus på 100% upp till $600.".

 

Det betyder med, enklaste orden som ett barn skulle förstå, Du går in och klickar på FORUMES banner ang. full-tilt. http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/39012-full-tilt-pokers-sommarerbjudande-fa-upp-till-600-i-bonus-och-tva-goodie.html D

 

Där finns full tilts logo längst ner.

Klicka på den. Här är länken: http://www.poker.se/goto.php?id=21&pos=14

Skapa sedan ett konto, UTAN massa koder och tjaffs.

 

Gör din första insättning och *poff* du har fått 100% insättningsbonus.

 

Det är väl inte speciellt svårt? Kan man läsa som en vuxen människa så är det väääldigt enkelt att fixa.

 

Behövs ingen ftp-representant för att svara på din fråga men visst. Vänta på!

 

Btw.. Läste du ens i tråden "Full Tilt Poker - Få upp till $600..."?

 

Det står en VÄÄÄLDIGT simpel guide längst ner.. Står t.om. i punktform.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej -xfx-,

 

Informationen I Lisa87s post är korrekt, guiden på forumet ger en enkelt steg-för-steg guide hur du ska gå till väga. Allt du behöver göra är att klicka på bannern som tar dig till Full Tilt Poker.com längst ner på sidan jag länkade här och du registreras automatiskt för goodies.

 

Tack för hjälpen med informationen Lisa87, men låt oss försöka hålla en lite vänligare ton kanske?

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...