Gå till innehåll

Amibitiösa pokerspelare i Malmö?


trexter

Recommended Posts

Om det finns någon i Malmö som;

 

- spelar NLT, cashgame (t ex 0.5/1 - 5/10)

 

- har 1 års erfarenhet eller mer av att spela

 

- vill arbeta på sitt spel utan att för den saken skull ägna all sin vakna tid åt grind (dvs. det vanliga: vinnare i poker, förlorare i livet. se dagboksforumet för diverse exempel :twisted: )

 

- har insett att det är en dålig strategi att inte lägga merparten av "pokertiden" på att aktivt försöka förbättra sitt spel. Att spela, spela, spela är meningslöst med en 50% kunskapsnivå, om man i stället kan höja den till 90% och sedan tjäna samma pengar på en bråkdel av tiden.

 

- är fokuserad på att analysera sitt spel, spela in sessioner, leta luckor, kolla cardunners/stox och som har ett sju helvetes bra spel och kunskaper som mål och drivkarft och inte pengar ;-)

 

skicka då ett PM om du är intresserad av att spela ihop , diskutera osv.

 

(Det borde egentligen inte spela någon roll då fokus är på ambition, men om någon ändå vill veta spelar jag fr. allt 2/4 NLT).

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jag spelar rätt mycket poker men bor i Lund. Jag älskar dock att analysera spelet, läsa pokerlitteratur och förbättra mitt spel. Spelar 0.5/1 och 1/2 NL. Brukar dra ihop lite homegames här i Lund men skulle vilja börja spela i större sällskap. Har haft kontakt med en klubb i Malmö där jag funderar på att börja spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...