Gå till innehåll

Vad är det dummaste ni gjort när ni tiltat?


Saxofon

Recommended Posts

Blir sällan riktigt tiltad numera, men det dummaste jag gjort är att börja slöspela lite Black Jack för att avreagera mig. Vips så började jag höja insatserna i takt med förlusterna och några vips senare var halva bankrullen borta. Det dummaste i detta är att samma sak hänt 2 ggr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt på internetcafét i aussie idag. Blev megatilt efter ett tag. Så jag började som vanligt prata jättehögt för mig själv och satt och svor en längre period. Sen gick de överstyr med tilten så började jag gå runt bland filmerna(var cafe i en videobutik) och gestikulera, svära och prata med mig själv.

 

Kom på mig själv när jag gick därifrån att det borde sett retarded ut. De förstår ju inte ens mitt språk dessutom så det fattade inte att jag var på tilten.

 

Detta måste ju vara en grej som händer alla grinders därute som kör på internetcafé?

 

Annars har jag väl lyckats slå sönder en-två musar, headset, tangentbord och gått med bandage i en vecka efter några tiltperioder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...