Gå till innehåll

Full Tilt Software Update


oscar

Recommended Posts

Full Tilt Poker released a major software update today with several new features designed to improve the playing experience.

 

Some of the highlights:

 

A tournament dollars (T$) system is now in place. This has been a popular feature at PokerStars for years. Satellite winners can now unregister from the target events and get T$ credited to their accounts. T$ can be used to buy in to other tournaments.

 

Players can now automatically reload to the desired amount at the end of every hand.

 

Satellites end immediately when the top prize has been reached.

 

There is a 12-hour self-exclusion option ("Don't let me play, I'm drunk, high, on tilt and/or off my meds.")

 

Speed tables have improved options for sitting out and sitting back in.

 

The time available to post blinds has been extended.

 

For more information, see the official news release.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har framför allt uppdaterat piratavataren så att han ser ut som Johnny Depp.

 

tror att det kommer göra piraten ganska mkt populärare. Säker på att den gamla är borta så att Jack Sparrow inte bara är en ny avatar?'

 

I övrigt gillar jag att man kan sätta på fyllelåset. Måste dock tillägga att jag tror att jag ligger plus totalt på fyllan. ;)

 

edit:såg att man kan ställa in den på upp till 180 dagar. Kan vara lite småpraktiskt om man ska ta semester, då kan ju man inte torska pengar genom att någon tar sig in och chipdumpar. Iofs ingen jätteökining av säkerheten men varje ökning är bra imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...