Gå till innehåll

SAJT: NordicBet.com


DrillerKiller

Recommended Posts

  • Svars 485
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Skulle egentligen ta upp detta i en allmän tråd för Prima (Microgaming) men det verkar inte finnas någon.

 

Är det bara jag som har haft problem med att hitta bord idag? Det finns knappt några tomma bord alls, när det brukar finnas kanske 5-6 tomma och 10-20 fler bord i över huvud taget än vad det gör just idag.

 

T.ex. på NL$200 så är det bara holländska och svenska bord uppe, och nästan alla vanliga bord är borttagna.

 

Jag har mailat support och dom sa att dom inte hade fått nån rapport om fel på nätverket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle egentligen ta upp detta i en allmän tråd för Prima (Microgaming) men det verkar inte finnas någon.

 

Är det bara jag som har haft problem med att hitta bord idag? Det finns knappt några tomma bord alls, när det brukar finnas kanske 5-6 tomma och 10-20 fler bord i över huvud taget än vad det gör just idag.

 

T.ex. på NL$200 så är det bara holländska och svenska bord uppe, och nästan alla vanliga bord är borttagna.

 

Jag har mailat support och dom sa att dom inte hade fått nån rapport om fel på nätverket.

 

 

Det är inte så att du av misstag råkat markera (dölj fulla bord) knappen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte så att du av misstag råkat markera (dölj fulla bord) knappen ?

 

Nope, det fungerar nu dock. Mailade supporten som sa att dom skickade mitt meddelande vidare till Microgaming.

 

Det var i princip bara på NL200 shorthanded som det inte fanns lediga bord.

 

Men det var fint, jag lirade NL300 i stället och plussade ett inköp. Ibland kan problem göra susen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Undrar lite över Big Bang Bonus, hade tänkt ge mig på den och spelade 0.25/0.50 och 0.5/1 igår, blev 800 raked hands. Saken är att de skriver att man måste rejka händerna på minst 0.5/1.. stämemr detta? Räknas inte de andra raked hands in eller? Vore ypperligt bra om ngn hade svar på detta..

 

Sen undrar jag om deras RB också, vet att man når standard 30% efter 200 bananas/månad, men kan man nå mer? PMa gärna!

 

mvh Fredrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar lite över Big Bang Bonus, hade tänkt ge mig på den och spelade 0.25/0.50 och 0.5/1 igår, blev 800 raked hands. Saken är att de skriver att man måste rejka händerna på minst 0.5/1.. stämemr detta? Räknas inte de andra raked hands in eller? Vore ypperligt bra om ngn hade svar på detta..

 

Sen undrar jag om deras RB också, vet att man når standard 30% efter 200 bananas/månad, men kan man nå mer? PMa gärna!

 

mvh Fredrik

 

Står det att man måste spela på minst ,5/1 så borde det vara så. Och nej, 30% är max. Varför vill du ha pm förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det något ställe på deras hemsida som man kan läsa om rakebacken? Har inte hitta något när jag har letat.

 

Enligt primas nya regler så får de inte prata om rb öppet, man måste vara kund och rejkat minst $1 :roll:

 

Men på nordicbet får man 30% tillbaka och man kan alltid se hur mycket man har rejkat totalt och hur mycket man får tillbaka i klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt primas nya regler så får de inte prata om rb öppet, man måste vara kund och rejkat minst $1 :roll:

 

Men på nordicbet får man 30% tillbaka och man kan alltid se hur mycket man har rejkat totalt och hur mycket man får tillbaka i klienten.

Vad bra! Har hört något om att man först måste ha kommit upp i $200 i MGR innan man är kvalicerad till detta. Börjar rakebacken räknas från man genererat $0 eller från $200? Dvs. Är det först ett avdrag på $200 från sin MGR och sedan börjar man få 30% på summan över eller räknas det på på hela summan men att man måste generera minst $200 för den specifika månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr måste jag varna för denna BigBangbonusen på Nordic Bet. Jag spelade mina 5 000 rakade händer på shorthanded 0,5/1 FL. Skulle tro att jag spelade 25-30 % av händerna. Spelade i princip alla par över 55, de flesta A8 och över, alla Ax suited, många suitade connectors och många händer som KQ, KJ, Q10 mm.

 

Sedan mailade jag nordicbet men bonusen kom aldrig och jag frågade varför men fick konstiga svar och idag två dagar efteråt fick jag ett svar att de vägrade betala ut bonusen för jag hade spelat extrem passiv poker enligt regel 5. För mig personligen spelade jag på, var mellan tight och lös. Nu har jag inte pokertracker men absolut 25 % av händerna och kanske 30 %, var aktiv i potterna mm. Jag förstår ingenting och jag backade några hundra dollar också tyvärr. Jag sade det och då sade de att hade givit mig reload förut så det jämnade ut sig och skulle de ge mig 450 dollar skulle de gå med förlust.

 

Jag har aldrig blivit nekad en bonus förut och detta känns som en käftsmäll. Jag spelade verkligen aktiv poker! Jag är mycket ledsen för man känner sig grundlurad och jag trodde man kunde lita på en skandinavisk site! Jag hoppas det går bättre för er men jag tror att de lovat för mycket och börjar dra öronen åt sig. För mig känns det som en alldeles för bra bonus och något lite oövertänkt.

 

Har någon av er haft några dåliga erfarenheter av denna sida förut. Så det kan gå. Blåst på konfekten! Kanske jag spelade på för låg nivå som 0,5/1 men det ingick ju i reglerna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt dåligt av NordicBet att, till skillnad från i princip alla andra pokersajter, ta en insättningsavgift om 1,5% vid insättning. 1,5% blir ganska mycket om man vill flytta sin br från en annan sajt till NB. För min del blir kostnaden minst $300, vilket jag mkt hellre lagt på t ex ett par designerjeans el. dyligt.

 

Om de har råd med sin BigBang-bonus borde de väl också ha råd att inte bestraffa de spelare som vill byta till deras skin och köra bonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr måste jag varna för denna BigBangbonusen på Nordic Bet. Jag spelade mina 5 000 rakade händer på shorthanded 0,5/1 FL. Skulle tro att jag spelade 25-30 % av händerna. Spelade i princip alla par över 55, de flesta A8 och över, alla Ax suited, många suitade connectors och många händer som KQ, KJ, Q10 mm.

 

Sedan mailade jag nordicbet men bonusen kom aldrig och jag frågade varför men fick konstiga svar och idag två dagar efteråt fick jag ett svar att de vägrade betala ut bonusen för jag hade spelat extrem passiv poker enligt regel 5. För mig personligen spelade jag på, var mellan tight och lös. Nu har jag inte pokertracker men absolut 25 % av händerna och kanske 30 %, var aktiv i potterna mm. Jag förstår ingenting och jag backade några hundra dollar också tyvärr. Jag sade det och då sade de att hade givit mig reload förut så det jämnade ut sig och skulle de ge mig 450 dollar skulle de gå med förlust.

 

Jag har aldrig blivit nekad en bonus förut och detta känns som en käftsmäll. Jag spelade verkligen aktiv poker! Jag är mycket ledsen för man känner sig grundlurad och jag trodde man kunde lita på en skandinavisk site! Jag hoppas det går bättre för er men jag tror att de lovat för mycket och börjar dra öronen åt sig. För mig känns det som en alldeles för bra bonus och något lite oövertänkt.

 

Har någon av er haft några dåliga erfarenheter av denna sida förut. Så det kan gå. Blåst på konfekten! Kanske jag spelade på för låg nivå som 0,5/1 men det ingick ju i reglerna!

 

Frågade om det och fick tillbaka:

 

"Hej Fredrik,

 

Jeg skjänner din bekymring. Denne kampanjen retter seg mot alle som spiller

over 0.5/1 $. Grunnen til at vi har tatt med nivå ned til 0.5/1$ er at flest

mulig skal ha mulighet få motta en ekstra bonus fra oss.

 

Til ditt spörsmål. Förste gangen du krever bonusen(etter de første 5000

rakede hendene), vil du bli kreditert med $450 og motta et tilbud videre basert

på ditt aktivitetsnivå.

 

Det er kun et fåtall som er blitt nektet bonusen, da de kun er ute etter å

hente bonusen så billig som mulig.

I ditt tilfelle kommer du ikke inn under denne kategorien.

 

Om du skulle ha noen flere spörsmål, svarer jeg gjerne.

 

Ha en fin dag og lykke til med spillingen.

 

Med vennlig hilsen/Best regards,

 

Arnt Jostein Førde

NordicBet - Poker Dept."

 

Helt sanslöst. Dels är det spelare som ligger på över 0.5/1, vilket ej poängteras när man läser om deras sk. fantastiska Big Bang Bonus, och dels får spelaren inte vara misstänksamt ute efter bonusen! Herregud..

 

Mina pengar är uttagna från NB, känns helt ointressant att spendera tid där när man ej kan vara säker på en bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...