Gå till innehåll

Sharkscope


mrALMIGHTY

Recommended Posts

Har sharkscope slutat uppdatera eller? På sidan står det ju att de uppdaterar resultat typ varje dag men ändå har jag haft endast 46 spelade där hur länge som helst. Samma sak för andra spelare jag scopat,, deras reultat rörs ju inte heller nånting. Spelar på party btw. Och deras funktion "tournament selector" hittar ju knappt något. Dessutom verkar det ju inte helt tillförlitligt för SnGs heller då även stora MTTs blivit bokförda ibland.

 

Nånting jag gör fel eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom Sharkscope ingalunda är sanktionerat av någon av de stora siterna så får man nog räkna med att det inte är helt tillförlitligt.

 

De har hittat lite olika tekniker för att hämta ut resultat från siterna, men i samband med uppgraderingar osv. så kan dessa sluta fungera.

 

PokerStars, t.ex. har ju uttryckligen sagt att de inte tillåter användning av SharkScope. Hur de ska kolla detta låter jag vara osagt, men de lär inte underlätta för SharkScope att få tillgång till underlaget från sina turneringar. Jag gissar att andra aktörer kan resonera på samma sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...